Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam! Jak w temacie. Od samego początku posiadania motoroweru podczas jazdy nie wchodzi powyżej 5,5 tys. obrotów. Pomyślałem sobie, że ma w tym przypadku założoną blokadę (chociaż na forum wyczytałem że one bez blokady są).
Nic to, na czas dotarcia nawet i lepiej, nie będę go katował.
Jednakże będąc na drugim przeglądzie serwisowym pogadałem, by ściągnęli blokadę. A serwisant (po przeglądzie) mi mówi że nie ma blokady. No więc jaka może być przyczyna, że nie wejdzie na wyższe obroty?
Motor już dotarty (ponad 1600 km) a dalej czy to na 3 biegu czy na 4 tylko 5,5 i nie wejdzie więcej (czasami, ale to bardzo, bardzo rzadko jak jest zimny to delikatnie pod niecałe 6 tys. pójdzie ale to na krótko).
Jak macie swoje przemyślenia to napiszcie gdzie może być przyczyna. A może zajechać do innego serwisu i pogadać by zrobili co trzeba?
Szerokości na drogach
vaGRant
Offline
http://imageshack.us/photo/my-images/71 … 019lq.jpg/
Blokady na gaźniku na 100% niema powyżej masz zdjęcie iglicy gaźnika
Blokada wyglądała by w ten sposób że miałbyś nakręconą grubą śróbe na tą złotą igłe
http://imageshack.us/photo/my-images/68 … 018ii.jpg/ a tu masz gąźnik pokreć to śróbką obok miejsca gdzie jest napisane 20 (ta na górze) wykręć ją o np 1 obrót
LWG!!!!
Ostatnio edytowany przez Piotr95 (22-03-2012 16:25:19)
Offline
Sorki za błąd w dziale.
Dzięki za wszelkie rady. Lekko wykręciłem wspomnianą śrubkę jednocześnie robiąc korektę tą umieszczoną niżej po lewej (gdyż spadał poniżej 1000 obr. i gasł). Oczywiście regulacje robiłem na ciepłym silniku.
W każdym bądź razie jak stoi na luzie to podczas gazowania do 10 tys. obrotów idzie. Ale jak stoi. Podczas jazdy - 5,5 tys. obrotów i nie chce wejść na wyższe.
Opisane w innym topicu rady wymiany świecy, fajki itp. zrobię w najbliższym czasie, myślę że w prz. tyg.
Ale wracając do tematu - jakaś inna przyczyna braku wejścia na wyższe obroty podczas jazdy?
Offline
Jeśli dalej nie wkręca się na obroty to znaczy, że masz coś przytkane. Wyjmij świecę i zobacz czy jest taka jak być powinna. Jak jest ciemno weź spryskiwacz z wodą i na odpalonym silniku psiknij delikatnie w okolice przewodu wysokiego napięcia i fajki i zobacz czy przeskakuje gdzieś iskra i silnik zaczyna przerywać.
Wyjmij gaźnik i go przeczyść i ustaw porządnie gaźnik. Jeśli dalej się nie będzie wkręcał to ja bym już tylko ściągną głowicę i sprawdził czy nie jest przytarty.
Zapytam się jeszcze: jak tam z ustawieniem rozrządu? Regulowałeś go?
Offline
Z rozrządem nic nie grzebałem (może serwisant cos robił ale mi nic nie mówił). Co do pracy silnika nic nie przerywa, po prostu nie chce wejść na wyższe obroty podczas jazdy (mam tak od samego początku jak go tylko kupiłem). W każdym bądź razie świecę, nową fajkę i przewód kupiłem, w przyszłym tyg. wymienię. Wymienić nie zaszkodzi a może pomóc. Jak nie, to gaźnikiem do sprawdzenia. A może być w jakiś sposób zdławiony na uszczelce między gaźnikiem a kolanie do cylindra? Nie wiem, mniejsza średnica otworu czy coś takiego?
Offline
Wymieniłem sobie standardowy filtr na stożek i w tłumiku powiększyłem otwory wydzielania spalin i jadzie tak jak jechał co jest grane? za info dzięki
Offline
Nie będzie pasował, bo to tłumik do skuterów. 400zł za tłumik do WS?
Nie lepiej zmienić moto? Silnik 700, tłumik 400 i jeszcze do tego kilka innych pierdółek i sprzedajesz WS za 1800zł i będziesz miał prawie 4tys a za to śmiało można kupić jakąś 125/50.
Offline
Kenij napisał:
to jaki wydech do tego kupić bo mnie wkurza że sie tak tłucze, a i dzisiaj rozwaliłem całkiem skrzynie biegów
jak to rozwaliłeś skrzynie biegów?? jak??
Offline
Jeśli jedzie i biegi nie wypadają to skrzynia działa tak jak powinna. A wina może być tylko po stronie sprzęgła. Mierzyłeś siłę docisku? Raczej nie, wiec na 100% pewny nie możesz być. Ewentualnie rozebrać silnik i sprawdzić co się w skrzyni dzieje. Komplet uszczelek to sprawa kilkunastu złotych.
Offline
Witam ponownie.
Widzę, że ktoś się podczepił pod temat
W każdym bądź razie, świecę, fajkę wymieniłem. Lekka korekta gaźnika lecz w dalszym ciągu nie może się przełamać powyżej 5,5k obrotów podczas jazdy.
Czy już nic innego nie zostaje jak tylko wymiana tłoka?
Offline