Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
I oto własnie chodzi , żeby F był w 4 gary na cieczy heh . Panowie znacie jakiś 4 garowiec w stylizacji przecinaka o małej ilości km ? Nie potrzeba mi zapierdalacza , wystarczy mi nawet max na poziomie 180 wazne by miał moc jechac płynnie i ładnie wyprzedzał heh
Offline
oooo mam pomysł Monster jest taka Honda zwana "cebulką" znaczy się CB 500. On też silnik R2 ale w cieczy ale dźwięk ma nawet troszkę jak szlifiera. ALE musisz znaleźć w wersji S żeby miała owiewkę z przodu
masz linki: http://otomoto.pl/honda-cb-500-s-okazja … 40825.html
http://www.youtube.com/watch?v=JnS8TgXavyQ
Offline
Gość
Do 150 to nie jest jazda. Zabawa zaczyna się od 150 w górę. A poza tym GoldWing jest od jazdy i dla starych dziadków, a nie zapierdalania. Z dużych pojemności to już bym wolał Triumpha Rocketa III 2300cc, albo Yamahe RoadStar 1700cc.
Gdybym miał wybierać prawie dwulitrową krowę i szejsetkę w przecinaku, to zdecydowanie wybrałbym Yamahę R6. CBR przereklamowane i na dodatek brzydkie (tak, nie podoba mi się, uszanujcie to), Kawasaki by uszło, ale nie chcę, Suzuki słynie z obłych kształtów, o ile w RS wygląda to fajnie, to w GSXR juz nie za bardzo. R6 jest dla mnie najodpowiedniejsza, ostre rysy owiewek, agresywna skrzynia no i rzędowa czwórka. trzeba tylko dbać o regularne wymiany oleju i nie szaleć zbytnio na dwójce, bo w modelach z lat 99-04 lubi ona sie sypać.
Kawasaki 400 zxr - 4 cylindrowy, ciecz
Offline
Fajne to Kawasaki ale po pierwsze jest ich strasznie mało a po drugie mają swoje lata a co za tym też przebiegi są duże
Ostatnio edytowany przez Montii (12-06-2014 10:58:09)
Offline
Kucq co ty mi polecasz , chcesz mnie zabić bracie ?
ZX4R - od kilku dni oglądam własnie te moto lecz tak jak koelga powiedział te moto maja swoje lata i nie wiem czy mozna bezpiecznie kupic zb silnik i skrzynia były ok a hamulce działały tak jak trzeba
Offline
Jakoś cholernie mieszane odczucia mam do niej heh
Offline
Ogólnie właśnie 400cc w sporcie jest fajną sprawą, tylko tego praktycznie nie ma, i tu jest problem. Nakeda to jakiegoś tam dostaniesz typu CB-1 czy Bandziorek mały
Co do tych pozrywanych 2/3 to chyba wszyscy wiemy od czego to się dzieję, więc bez przesady
A może XJ 600 Diversion?
Skoro interesował cię ZZR 600 to kup sobie po prostu "olejaka" (np. GSX-F "jajko" jest całkiem podobny do tego Zygzaka) i ciśnij ile chcesz, mówisz że aż silnik padnie będziesz jeździć ale z opinii właścicieli można wywnioskować że to ty padniesz zanim olejak się rozleci
Offline
popatrzę na to jajko XJ odpada z przyczyn osobisto-emocjonalnych
Offline