Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Gość
Moją opinię o moto znasz. Projekt jak najbardziej idzie w dobrym kierunku
O ile pomysł z lagami nie był doskonały, to teraz jest perfekt
Jakbyś jednak chciał ośkę przedniego koła od łośka, to pisz, kumpel ma
Co do tyłu to już Ci pisałem na fejsie co ja bym u niego widział
Padłem i nie wstaje . Oczyściłem gaźnik , dysze , wyregulowałem , wszystko , ślicznie A tech nadal faluje ;[ Krew mnie zaleje ....
Kucaq pochwal sie tu kinia A pomysł z lagami łosia to chyba też ty jako 1 mi zaproponowałeś ;> Na razie przednia ośka sie trzyma heh Ale jak coś to dam ci znać
No i pomocy z tym falowaniem bo nie mam sił ....
Offline
Sprawdź moduł - załóż inny na chwilkę, np. pożycz od kolegów co mają 50cc z podobnym silniczkiem, widzę problem w elektryce, sprawdź świecę, cewkę, lub dołóż drugi kabelek od masy do cewki
Offline
Gość
Filtr powietrza czysty? U mojego kumpla falowało jak się zalał.
Na moduł mi to nie wygląda, bo by odcinał a nie falował. Ewentualnie cewka WN lub ostatecznie iskrownik (mało prawdopodobne).
Lub kabelki od stacyjki, jest to to samo jak się da gazu na maksa na luzie i do jakiś 5k, bo szkoda silnika i co jakiś czas będzie się przełączać kluczykiem lub przełącznikiem od zapłonu.
Offline
Sprawdziłem na 2 module - Nadal to samo
Filtr powietrza czyszczony - Nadal to samo
Odpaliłem bez stacyjki - Nadal to samo
Fajkę nie zmieniłem jeszcze , jutro kolega ma mi pożyczyć swój gaźnik . A może to wina małej ilosć paliwa w baku i tego że dałem filtr paliwa ?
Offline
Mi normalnie chodzi na filtrze paliwa, zresztą zdejmij wężyk z gaźnika, zakręć kranik a potem go otwórz i zobaczysz, że naprawdę szybko się filterek napałnia
Offline
filterek prawie nic się nie napełnia , tylko troszeczkę
Offline
Gość
Może kranik zasyfiony jest?
był ale oczyściłem dziada
Offline
Gość
I jak? Doszedłeś? <ifyouknowwhatimean>
tak kucaq doszedłem dzisiaj 3 razy ... <troll>
A na poważnie to od tych kalibracji brakło wachy , na stacji gdy chciałem lać do karnistra bene w srodku okazało sie że jest litr oleju silnikowego Oo Tatuś się z tego bedzie tłumaczył a ja narazie nie mam już beny w baku
Ale cały czas myśle co sie rypło
Offline
Dobra , to ja zrobie Aktualizację
Dzisiaj , znów regulowałem gaźnik , odpalałem , cudowałem , wszystko na benzynie który bała w komorze pływaka i do połowy przewodu paliwowego , w baku pusto xD
No i tak , kupiłem nową , dobra fajkę , założyłem ją no ale wiecie , nad robimy Faaaaale
Zmieniam obecnie przedni błotnik gdyż koło od gr500 + błotnik łosia = Tarcie koła o błotnik ... Ma ktoś na TANIE sprzedanie ( lub oddanie ) błotniczek do gr500 ?
Dodatkowo sa 2 nowe problemy które nie wiem jak rozwiązać .
1- Przedni hamulec się ciagle zapowietrza , odpowietrzam i pieknie blokuje koło , na drugi dzień już nie jest jak trzeba a o blokowaniu koła można pomarzyć
2- Nie ma prądu . AKu nic sie nie ładuje , nie ma nic prądu , nawet cewka nie "cyka" przy próbie odpalenia na rozrusznik
No to komentujcie i **********************HELP ME *************************
Offline
Gość
Nieźle mu się zaczyna pier*olić
Co do braku ładowania to może kable od iskrownika są przetarte?
A jak przekaźnik od rozrusznika nawet nie cyka, to oznacza, że jest spalony i musisz go wymienić
Co do przedniego hamulca. Dobrze masz dokręcony przewód przy pompie i zacisku? Dobrze dokręcasz odpowietrznik? Może przewód dziurawy i ulatuje. Odpowietrz i wsłuchaj się, może usłyszysz syk.
A do błotnika od łosia daj płaskowniki, Błotnik do łosia przystosowany jest do kola 17 cali, a ty w GR masz 18, więc podnieś go na płaskownikach. Ja tak mam zrobione, później zrobię ci foto
o jak zrobisz foto to będzie miło No niestety sie troche mu pierniczy . Kable był wczesniej przetarte ale je zrobiłem . Cewka nie cyka , mówisz wymienić ? a nie da rady jej rozebrać i naprawić xD Wujek jest elektryk
Zapomniałem dodać , pracuje na Orurowaniem pod ramą tak jak maja gbstreety i starsze wersje gr500/ws50 Mam już fajne , mocne rurki , teraz myśle jak ładnie je wspawać i zamontować do silnika , może uda sie ograniczyć wibracje
Offline