Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Problem pojawia się gdy już się rozpędzę i jadę ze stała prędkością przy obrotach 7000.Wtedy motorek zaczyna szarpać a obrotomierz zaczyna wariować, lata cały czas od 7000 ponad skale. Szarpanie trwa przez chwile a później normalnie jedzie do następnego szarpania które pojawia się różnie raz za niecałą minute a raz po 15 minutach różnie. Regulacja gaźnika nic nie pomagała więc wymieniłem świece ale też to nie pomogło.
Co mogło się popsuć i jak to sprawdzić?
Z góry dzięki za pomoc.
Offline
patryk669966 napisał:
Problem pojawia się gdy już się rozpędzę i jadę ze stała prędkością przy obrotach 7000.Wtedy motorek zaczyna szarpać a obrotomierz zaczyna wariować, lata cały czas od 7000 ponad skale. Szarpanie trwa przez chwile a później normalnie jedzie do następnego szarpania które pojawia się różnie raz za niecałą minute a raz po 15 minutach różnie. Regulacja gaźnika nic nie pomagała więc wymieniłem świece ale też to nie pomogło.
Co mogło się popsuć i jak to sprawdzić?
Z góry dzięki za pomoc.
Paliwa niedostaje i z tego powodu szarpie
A świeca jaka jest sucha mokra?????
Ostatnio edytowany przez kuba14 (13-09-2012 16:27:33)
Offline
ja tak mialem wymienilem swiece i pomoglo tylko na to ;p
Offline
Wymiana świecy nie pomogła, a jutro sprawdzę czy świeca jest mokra czy sucha . Wydaje mi się że to nie od paliwa ponieważ odpala bez problemu a problem nie za każdym razem się pojawia . Wczoraj jak jeździłem to raz leciutko szarpnął na odcinku 15 km a dzisiaj na tej samej trasie szarpał z 10 razy i to bardzo odczuwalnie, jak by było coś z paliwem to problem pojawiał by się cały czas . Wydaje mi się że to coś od elektryki bo gdy zaczyna szarpać to wtedy obrotomierz szaleje(tak jak opisywałem wyżej) a jak jadzie normalnie to obrotomierz też wskazuje prawidłowo. Tylko nie wiem co może być nie tak w elektryce? kable sprawdzałem i wszystkie są dobrze podpięte.
Offline
ee swędzi mnie ucho prawda kolo jak jest mokra to zle spalanie jak jest sucha to wlasciwe zobacz czy jest okopcona wgl pokaz na zdj jaka jest a jak nie to regulacja gaznika wyczysc filtr powietrza
Offline
Świeca jest brązowawo-czarna a jak ustawie prawidłowo skład mieszanki( świeca ma kolor cappuccina) to wtedy jeszcze bardziej szarpie, ale świeca bardzo okopcona też nie była. Czyszczenie filtra też nie pomaga. Sprawdzałem również przewody przy module zapłonowym i są dobrze podpięte. A mam pytanie czy jest jakiś sposób by sprawdzić czy moduł i cewka prawidłowo działają? Wydaje mi się że to ich wina ale mogę się mylić.
Ostatnio edytowany przez patryk669966 (13-09-2012 19:50:20)
Offline
tak, czytam i czytam.... "Świeca jest brązowo- czarna" Może się nie znam i proszę o poprawienie ale świeca chyba nie powinna tak wyglądać:D Świeca powinna być biała:D
Offline
hah dobre ;D moze masz zle zawory ustawione?? tez istnieje taka opcja swieca ma byc tak fajnie czarna przynajmniej ja taka mialem przy kazdym 2 t i przy ws50 jak wyciaglem chinska swiece i wsadzilem NGK
Offline
konrad960229 napisał:
hah dobre ;D moze masz zle zawory ustawione?? tez istnieje taka opcja swieca ma byc tak fajnie czarna przynajmniej ja taka mialem przy kazdym 2 t i przy ws50 jak wyciaglem chinska swiece i wsadzilem NGK
To nie jest 2t tylko 4t
;p;p;p;p;p
Offline