Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Nie, 4T nie może odpalić do tyłu... Choćby z tego powodu, że kopka zawsze działa w tą samą stronę.
2T da się odpalić do tyłu ale, tylko z popychu bo wał obrócisz w drugą stronę.
Zatem podtrzymuję: "Coś waćpan głupoty piszesz..."
Offline
Gość
hehe Czyli mojego mogę do tyłu zapalać??
Z przykrością muszę powiedzieć, że p. Gizmo ma się za papieża mechaniki, ale niestety tylko w Watykanie papież jest nieomylny. Widocznie z silnikami 4T ma do czynienia tylko z małymi do 120ccm. Proponuję zobaczyć jak takie cudo co ma 350 w jednym garnuszku i zapłon od prymitywnego iskrownika potrafi odbić do tyłu. ewentualnie z braku Junaka (nie chińskiego). proponuje poćwiczyć na poczciwym esiaku, tylko trzeba umieć korbę trzymać bo paluszki połamie. Oj panie Gizmo więcej POKORY bo i sodowa woda potrafi odbić
Ostatnio edytowany przez wujcio kulas (05-08-2012 21:17:49)
Offline
Panie wujcio kulas niestety płakać mi się chce... Zna Pan działanie kopki? Ruch przekazywany na korbę jest tylko i wyłącznie w jedną stronę. Junaka znam, bo sam M10 odrestaurowałem. Silnik 4T oczywiście, że się odpali do tyłu ale bez porządnego dodania gazu zgaśnie ponieważ nie w tym miejscu zapłon masz dodatkowo potrzeba do tego specyficznych warunków i przeważnie próby takie odpalenia kończą się uszkodzeniem wału o braku smarowania w takim przypadku już nie wspominam nawet. A odrzut kopki oczywiście, że jest ale to to i w Jawie 350TS potrafiło trzepnąć ale nie było to odpalenie do tyłu...
Kopka jest tak skonstruowana, że jej jeden ruch powinien i musi wykonać 1 sów i przeważnie dodatkowo jeszcze troszkę. A dalej wszystko samo z zamachu leci. Zatem to ja polecam troszeczkę pokory, bo jeden motocykl który ma mocne odbicie nie znaczy, że odpala do tyłu.
Ostatnio edytowany przez MrGizmo (05-08-2012 23:54:03)
Offline
Gość
Wujcio Kulas i MrGizmo : Przypominam tylko że temat jest o poprzednich motocyklach a nie o kłótni...
No nie. Kłótnia to jest wtedy gdy obydwie strony wrzeszczą i żadna nie słucha drugiej. My się z p. Gizmo szanujemy nawzajem i tylko wzajemnie wyjaśniamy swoje stanowisko. Owszem działanie kopki z całą pewnością poznałem na swojej nadwyrężonej kostce i musiałem się pożegnać ze swoimi ulubionymi butami bo jednemu kopka rozerwała podeszwę i od tego stanowiska nie odstąpię bo to są fakty i to jak na owe czasy (lata 80 te XX wieku przy ówczesnych niedoborach rynku bardzo bolesne. Prawdopodobnie tego przyczyną była niesprawność regulatora odśrodkowego iskrownika.(kropka) I przyznaję nie był to chód silnika do tyłu tylko odbicie tłoka oz ZZ s powrotem.
Offline
Gość
No pewnie! Ja tylko upomniałem i od razu zjebe dostałem! Za to ty masz taki zapłon że hoho ...
Gość
uhm! Jakis ty Historyk! Zmień sb nick na : Niemiecki Armagedon...! Lepiej do cb będzie pasował!
Gość
Kenij jak ja się cieszę...!
Nie krzyczę ale zobacz że wkur*wiasz juz nie tylko mnie tym swoim gadulstwem...! A ty taki zabawny...!
a oto i moja hisroria
> motoryna pony
> ventus grando (skuter 50ccm)
> WS50
co do odpalania do tyłu to na wsi udało nam się kilka razy odpalić jakiegoś komarka
Offline