Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam wszystkich. WS mam od miesiąca . Przekulane mam juz nie całe 1300 km, nie miałem z nim żadnych problemów z wyjątkiem pęknięcia rurki od filtra powietrza ( sklejona, nie dostaje sie lewe powietrze). Gdy zauważyłem ze mój Router nie chce wbijac płynniej na wyzej niz na 8 tyś. obrotów postanowiłem wyregulować gaźnik, dodam ze świeca była koloru szaro-czarnego, czyli bodajże za bogata mieszanka... Gdy ustawie prawidłowe 1,5k to niby wszystko ok ale jak np, hamuję na skrzyżowaniu to mi się zaduszał, momentalnie spadaly obroty, albo przy regulowaniu po dodaniu gazu plynnie spadała wskazówka... zawiesiła się na jakieś 15-20 sekund na 2k a później 1,5 k. O
Dodam że przy czyszczeniu filtra oleju zauważyłem ze trochę paliwa, nie dużo ale zawsze skrapla się do filtra powietrza, czasami nawet tyle ze zostaje troszkę w filtrze. O co w tym chodzi ? Proszę o pomoc.
Offline
chlopie nic nei rozumiem z twojej wypowiedzi:P ale ja tez mam w filtrze paliwo troche bo troche ale jest i jak jade sobie np na 3 i nacisne sprzeglo przy 7 k obrotw bez dawania gazu to mi zgasnie jak nie dam gazu ja to juz opracowalem ale czy to moze na moc sprzyjac/??
Offline
konrad960229 napisał:
chlopie nic nei rozumiem z twojej wypowiedzi:P ale ja tez mam w filtrze paliwo troche bo troche ale jest i jak jade sobie np na 3 i nacisne sprzeglo przy 7 k obrotw bez dawania gazu to mi zgasnie jak nie dam gazu ja to juz opracowalem ale czy to moze na moc sprzyjac/??
Sorry...pisałem to późno, zmęczony byłem i w ogóle...
Offline
a co z tymi obrotami ? reguluję gaźnik, sprawdzam czy wchodzi dobrze na obroty, i gdy obroty spadają zatrzymuje się na moment przy 2k a dopiero później na 1,5k . Czy to normalne ? bo jak juz wspominałem wcześniej gdy dojeżdżając do krzyżówki trzyma te 1,5k a tu nagle spadają i się zadusza wkurzające to bo muszę cały czas patrzeć czy obroty ok a nie na drogę .
Offline
Gość
Ale co byś chciał przestawić?
Regulacja gaźnika jest obowiązkowa. Po za tym ustaw zawory. Jeśli macie mokry filtr powietrza to raczej nie jest to paliwo... Jest to specjalny olej do filtrów i takim samym powinno się wypryskać stożek gąbkowy.
Offline
wez zaluz oryginalny jest moim zdaniem lepszy
Offline
konrad960229 napisał:
wez zaluz oryginalny jest moim zdaniem lepszy
NO nie wiem bo po 3 rozkręceniach, gdy wkręcasz śrubkę masz wrażenie jakbyś ją wkręcał w ser, po za tym pisałem że mam pękniętą rurkę i zamiast wydawać 80 zł na oryginalny filtr jaki jest montowany w ws wstawię gąbkowy za 40zł .
Offline
MrGizmo napisał:
Regulacja gaźnika jest obowiązkowa. Po za tym ustaw zawory. Jeśli macie mokry filtr powietrza to raczej nie jest to paliwo... Jest to specjalny olej do filtrów i takim samym powinno się wypryskać stożek gąbkowy.
wiem ze jest specjalny olej, by nie trzymał wilgoci itp... ale ja czuję że to bena jest i widzę że jest upaćkana rurka od niej i ta komora w filtrze gdzie się troszkę jej zbiera.
Offline
bęzyna się cofa jak się jedzie na ssaniu sprawdź czy ci się ssanie nie zablokowało (jak włączysz motor to odrazu wyłączasz ssanie bo inaczej może wybijać do filtra)
Offline