Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witaj, krótki płaski śrubokręt i do dzieła. A co do zaglądania kontrolnego to nie było takiej potrzeby, śrubka nie ma tendencji do samoistnego odkręcania się. Jak dla mnie gaźnik na 5+. Pozdrawiam Arek
Offline
Niestety yx140 także ma pało miejsca pod gaźnikiem, może nawet mniej niż 5cm. Oczywiście zależna jest to od zastosowanego króćca/kolektora dolotowego .
Offline
Nawet myślałem nad zamontowaniem dłuższego króćca, w WS jest dużo miejsca nad gaźnikiem i tak, w dodatku są podobno jakieś guślarskie teorie, że dłuższy króciec zwiększa moc silnika.
Offline
Cze, miałem zamontowany dłuższy króciec w yx140 z mikuni vm22 i nie zaobserwowałem negatywnej różnicy po zmianie na krótki, sprawdzał się jednakowo z tym tylko że musiał być rozwiercony bo nawet te dedykowane dla poj. 125 nie miały odpowiedniej średnicy pomimo opisu iż mają wlot 26mm i miały próg na wlocie. Pozdrawiam
Offline
Jeszcze wracając do rozmowy o tłumikach, bo chyba w końcu nie wspomniałem:
Mam tłumik przelotowy z mrf, kupiłem razem z silnikiem. LINK
Mimo umiarkowanie szczelnego połączenia między rurą a puszką w zeszłym roku ciśnienie spalin wywaliło mi tylną ścianę puszki tłumika.
Wcześniej zanitowałem ją na nowo kiedy zaczęła tylko trochę "chodzić" ale to nie pomogło. Parę dni później jadąc poza miastem usłyszałem nagle charakterystyczny dźwięk pustej rury a wylot tłumika "zakwitł" pięknie rozchylonymi płatkami wydmuchanej maty wygłuszającej.
Offline
Cze, mam ten sam wydech i nic z nim się nie dzieje, dbkiler mam cały czas zamontowany i powiem że jest to idealny tłumik do yx140. Ostatnio nawet skróciłem trochę kolano i jedynym problemem jest cykliczny przymus czyszczenia i malowania kolanka. Być może trafiła Ci się jakaś wadliwa sztuka. Pozdrawiam Arek
Offline
O, czyli jednak zrezygnowałeś z seryjnego? Zadowolony jesteś z poziomu hałasu?
To oczywiście noże być efekt moich eksperymentów z gaźnikiem (nastrzelało się trochę w wydech). Nie wiem też jak długo go używasz, u mnie problemy pojawiły się dopiero po roku. Tzn. problemy z wypadaniem, bo np. w kwestii hałasu kłopot zaczął się nieco wcześniej - w przeciągu paru godzin wydmuchuje wszystko co zostanie nawinięte na pierwszy segment db killera, chociaż póki coś zostaje na drugim hałas jest tolerowalny.
Wydmuchanie tylnej ściany ma też swoje zalety, teraz mogę np uzupełnić watę w ściankach.
Offline
Cze , owijka na db-kilerze trzyma się mocno, używam go na przemian z fabrycznym od wakacji zeszłego roku (kiedy jeden trzeba przemalować zakładam drugi). Ostrzał tłumika na pewno sprzyja rozrywaniu końcówki. Bez db-kilera hałasuje prawie tak samo jak wolne kolanko, z db-kilerem minimalnie głośniej niż fabryczny przy odczuwalnie lepszej przepustowości i jeszcze to chrumkanie przy hamowaniu silnikiem (bomba). Gdyby tylko dało się do niego dostać dolne kolanko z nierdzewki.
Offline
Kolanko z nierdzewki można zamówić. Ja swoje pomalowałem farbą do kominków . Nie rdzewieje trzeba tylko po pomalowaniu wyżarzyć czyli zanim jeszcze wyschnie farba odpalić moto i niech wyschnie na rozgrzanym tłumiku. Położyłem dwie warstwy na razie mam spokój. Ja posiadam tłumik od Suzuki GSX-R 1100 fajnie się prezentuje.
Offline
Też kupiłem farbę do kominków ale mam trochę więcej upiększania przy motocyklu bo jeżdżę całą zimę do pracy i czekam na ładniejszy dzień żeby się zbiorowo zabrać.
Offline