Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam mam taki problem otóż wyjechałem z domu wszystko było normalnie motorek postał na dworze z 5/6 h bez odpalania po czym odpalił ale na skrzyżowaniu mi zgasł uznałem że może nie był rozgrzany po czym odpaliłem go ale jak dodawałem gazu to on buczał i tak jak by szybciej gasł przejechałem z 500m zgasł mi i nie chciał odpalić wgl,na ssaniu ledwo co odpalał dodam również że chodził chwile z 10 sekund na wolnym biegu i zgasł i tak w około nie wiem czym jest to spowodowane jak mu daje gazu to on zamiast chodzić to szybciej gaśnie buczenie takie.Ale jak już jade te 60 na obrotach to idzie normalnie tylko jak spuszczę gaz na chwile to sa te buczenia po czym łapie normalnie.
Proszę o pomoc.
Offline
Albo kranik możesz mieć przekręcony na główną część, a już powinieneś przełączyć na rezerwę, bo objawy by się zgadzały
Offline
Przed chwilą wróciłem cos kminiłem troche i tak gaźnik przeczyściłem odpalił pochodził z 15 sekund i nagle zgasł i nie chciał odpalić wgl nie dawał znak za 15 sekund odpalił i gasł patrzyłem iskra jest nie wiem czy akumulator ma coś tutaj do rzeczy ale naładuje go jutro na maxa bo słaby nie wiem co dalej kminić linka od gazu jak patrzyłem była nasmarowana i dobra gdzie dalej szukać,ostatnio mi tato regulował zawory może to jest tego przyczyna?
Dodam że motor nie odpali bez ssania a dzisiaj to nawet na ssaniu nie chciał odpalić jakies propozycje?
Ostatnio edytowany przez Karol06 (21-05-2015 21:37:12)
Offline
Tak jak w 72 cm
Chociaż ja tego nie widziałem i nie pytał ile tam ma byc mm czy może to być tego wina?że np źle ustawił?
Ostatnio edytowany przez Karol06 (21-05-2015 22:13:24)
Offline
Jak zawory są źle ustawione to mogą pojawić się problemy z odpalaniem lub trzymaniem wolnych obrotów. Zapytaj taty jaki luz dał i na jaki zawór.
Offline
no właśnie takie objawy mam nie trzyma obrotów i bardzo ciężko żeby odpalił musze się nakopać dużo razy na ssaniu tak samo ledwo co łapie a raz to wgl nie łapie a iska jest i te sprawy.A jak odpali to z 10 sek po chodzi i gaśnie odrazu.A później znowu trzeba się na kopac żeby wgl odpalił.
Ostatnio edytowany przez Karol06 (21-05-2015 22:33:31)
Offline
Może masz pękniętą głowice,sprawdź czy olej gdzieś nie leci.Druga sprawa może uszczelka pod głowicą poszła.
Offline
hmm no niby jezdziłem wcześniej zawsze patrze czy nigdzie nie leci to nie leci zawsze mam wiecej oleju niż normalnie a uszczelke obczaje
Offline
Witam ponownie dzisiaj wyregulowałem zawory i przeczyściłem gaźnik i po tym odpalił na chwile i zgasł a później nie chciał wgl odpalić nawet jak ssanie dawałem hmm nie mam pojecia może paliwo nie dochodzi ale nie wiem gdzie już patrzeć chociaz jak wyjmowałem śiwece to była zalana.
Przeczyściłem ją i nie odpala co dalej popatrzeć iskra jest nwm dlaczego nie chce odpalać.
Offline
Czy paliwo dochodzi wystarczy wyjąć z gaźnika rurkę doprowadzającą paliwo i sprawdzić czy leci normalnym strumieniem czy ciurka jakby chciał a nie mógł.
Skoro zawory jak i rozrząd są ustawione prawidłowo pozostaje jakiś babol z mieszanką paliwowo-powietrzną. Nie majstrowałeś Ty albo Tato przy gaźniku śrubami od regulacji? Albo iglicą? Sprawdzić też możesz czy w gaźniku wszystko przesuwa się odpowiednio zdejmując filtr, zaglądając do środka i poruszając manetką gazu/dźwignią ssania.
Offline
Wcześniej gdy mi się tak działo to regulowałem gaźnik ale dalej tak było,dzisiaj też odkręcałem śruby od powietrza i obrotów,po kolei czyściłem calutki gaźnik ...To co jako pierwsze zobaczyć ? Bo ja już nie mam głowy w czym problem może być.Pochodzi przez 15 sekund na obrotach i gaśnie i później nie da rady go już odpalić.?
A co do kranika to normalnie leci benzyna do gaźnika
Co do iglicy nic tam nie kręciłem.
Ostatnio edytowany przez Karol06 (01-06-2015 20:51:24)
Offline
Teoretycznie to wygląda jakby zaczynało brakować mu paliwa. Jak postoi i naleci to odpali, pochodzi chwilę a jak zabraknie gaśnie. Przez te dalsze 15 sek znów nacieknie i znów odpali ale też do chwili aż się nie wyczerpie.
Więc albo jest za małe ciśnienie, albo coś w gaźniku jest nie tak/zapchane. To że dochodzi to pół sukcesu, u mnie w A500 też dochodziło, ale że za mało aby utrzymać pracę ze względu na kawałek gumy w przewodzie paliwowym to inna sprawa.
Offline