Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
no to druga sprawa, dobrze że jeszcze z kupnem markowych opon nie jest tak źle, bo to zawsze można wymienić tak samo jak robimy w swoich Routerach. Ale jedak ten wygląd tyłu do mnie nie przemawia na plus Wolę naszego Routera
Offline
Ostatnio pojawił się w sprzedaży Ogar 125 (nie mylić z Ogar Caffe 125) z poziomym silnikiem o pojemności 120 cm3 za cenę od 3000 wzwyż.Podobny nowy silnik w okresie zimowym można było kupić na jednym z portali aukcyjnych za 599 zł + wysyłka. http://olx.pl/oferta/motocykl-romet-oga … 9ayrJ.html ww.romet.pl/Moto,OGAR_125,20,666,14271,2015.html
Ostatnio edytowany przez Gost Rider (24-03-2015 10:34:17)
Offline
A mnie interesuje adaptacja silnika RM125 do WS50. Najwięcej dłubaniny chyba byłoby przy sensownym dospawaniu "Łapy" trzymającej silnik od frontu oraz dostaniem samego uchwytu (tak aby całość stanowiła dodatkowy obwód wzmacniający). Wydech powinien pasować od RM bezpośrednio. Filtr od quada 125 schowany pod bocznymi plastikami. Ciekawe czy elektryka jest w miarę kompatybilna z naszą WSową wiązką.
Offline
Tommy29, pisałem już, że tył routera rm 125 jest nieciekawy. Ja dostałem już oczopląsu od tych kolejnych modeli na rynku 125. A to benco, junak, romet, zip, toros, kymco itd. Stałem się wybredny. Na chwilę obecną nie ma takiego który mi odpowiada. Jakby z 5 różnych złożyć jeden, to wtedy tak.
Zadziwia mnie romet. Już po premierze, a oni bez zapowiedzi poszerzyli ofertę. Ten romet 125 jest już przegięciem zmowy cenowej . Motorower typu gr200 za 2100zł z tuningowanym silnikiem (120) wycenili na 3500zł. Fajne podają dane chińskiej konstrukcji z poziomym silnikiem 120: moc 7KM, prędkość maksymalna 75km/h. 4 biegi i jeszcze chcą za to 3500zł. Oszaleli. Jak klasa 125 to pionowy silnik z 5 biegami jest to minimum!
Kolejną ciekawostką jest homologacja na motocykl. Koła, ramę i resztę ma motorowerowe, czyli nasze bzyki mają duże zapasy wytrzymałości w tuningu, łeksperci mogą dalej terroryzować o bezpieczeństwie.
Offline
A ja znalazłem coś takiego http://otomoto.pl/romet-ogar-900-125cc- … 40709.html ciekawe czy w romecie można kupić sam silnik i za ile?
Offline
Ten ogar 125 fajna porażka jak dla mnie jakiś niedorobiony ten bak i wydech masakra,wole rutka.Jedynie silnik by sie przydał hehe,poza tym badziewnie wygląda.
Offline
Wygląd ma wystarczający ~ 60/70 lata - retro. Tylko to jest maleństwo (jak gr200). Jakby sprzedawali to za 2200, góra 2700 zł to byłaby inna rozmowa. Ten silnik w aso rometa będzie bardzo drogi, taki sam gdzie indziej będzie dużo tańszy. Zresztą są od dawna na rynku i je wsadzacie.
Offline
Ten Romet Ogar to kropka w kropkę Router RM125, takie sam błotnik i takie samo mocowanie lampy do błotnika, przedni błotnik tak samo z tym chlapaczem. W Routerze RM125 trochę masywniej wyglądają lagi. No i w Romecie Ogarze mamy silnik z poziomym cylkiem, a w Routerze RM125 jest pionowy.
Trochę przestarzały wygląd jak na obecne czasy. Zdaję sobie sprawę że nasze Routery też nie są najnowocześniejsze pod względem wizualnym, ale wygląda o niebo lepiej niż te Routery RM125 i te Romety Ogary. Nasz Router wygląda bardziej jak motocykl, a te ostatnio pokazywane to jeszcze troche i będę wyglądały jak rowery z silnikami (cienkie oponki)
Offline
O nie. Router RM 125 wywodzi się z motocykli 125, romet ogar 125 z motorowerów najniższego sortu. Ten drugi jest min. mniejszy. Błotniki mają inne, jedyne podobieństwo to posiadanie chlapaczy. Lampy tylne inne, podobieństwo to mocowanie do błotnika na wysięgniku. Lampy okrągłe są uniwersalne u chińczyków np. WS50, nekken, K125, gr200, gr500 ...
Jakby do naszego WS50 wstawiono pionowy silnik (chińskie cg125), dali lepsze (nowocześniejsze) przełączniki na kierownicy, to by mi odpowiadało.
Offline
do takiej 125cc zawsze można wsadzić jakiś silnik 200cc-250cc np. diabolini loncin bashan i nikt się nie kapnie bo wygląda podobnie a 250cc już zaczyna jechać wiec można mieć motorek zarejestrowany na 125cc (prawojazdy kat b)a naprawdę 250ccto otwiera dla niektórych kolejne drzwi
Offline
A jaki jest koszt takiego silnika 250ccm i czy nie przekroczy wartości samego pojazdu ?
Ogar 125 - rzeczywiście, okrutny. A wizja jaką przedstawił Pilo, czyli WS z pionową 5 biegową 125tką i mniej tandetnymi przełącznikami jest bardzo atrakcyjna.
Offline
ja kupiłem używany silnik od crossa diabolini 250cc za 500zł bez elektryki a wcześniej kupiłem całego crossa z silnikiem loncin 200cc za 1100zł wiec wydaje mi się ze nie jest tak zle wystarczy troszkę cierpliwości i szukac
Offline
Witam. Jestem tu nowy. Właśnie kupiłem i jeżdzę Routerem RM 125. Mam na razie dopiero 300 km więc docieram silnik. Niestety nie mogę w tym okresie przekraczać 6500 obrotów zatem zmuszony jestem toczyć się max 70 km/h. Wie ktoś może ile ten demon prędkości pociągnie max? Więcej coś niż 90km/h jak w instrukcji podają?Czy warto po gwarancji przerobić na 150 cm3? Dzięki za info!
Offline
Jak z wibracjami? Chińczyki z tymi silnikami osiągają około 95.
Kolejne klony routera rm 125:
-TORQ Rimo 125 3999zł
-Toros El Viento 125 3999zł
- Benco rapid 125 ~ 3500zł
- FC 125 Extreme Ride , 2999zł i mniej. Jest to chyba LONCIN, ale chyba malowanka dla marki "extreme rider". Koła szprychowe, pełna osłona łańcucha, bębny. Za 100zł więcej jest z aluminiowymi obręczami.
Mam wrażenie, że teraz troszeczkę potaniały 125. Np. romet ogar 125 juz hurtowo pojawia się za 2999zł.
Ostatnio edytowany przez Pilo (27-04-2015 17:34:04)
Offline