Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
nieszczelny jest - po próbie olejowej widać, znaczy się po nalaniu oleju do komory spalania, ten spokojnie sobie upływa...
Offline
To trzeba było dotrzeć ten zawór. Pasta nr 0 to koszt 4zł. Sam to ostatni robię. W sprawnym (mi się tak wydawało) silniku przeciekał i ssący i wydechowy, wydechowy bardziej.
Z relacji na forach, nowe głowice nie mają docieranych zaworów, więc nie wiem czy będziesz miał dobrze. Co chwilę się przekonuję, że po chińczykach trzeba poprawiać i samodzielnie dopieszczać zgodnie ze sztuką.
PS. Przy jakim przebiegu nastąpiła ta nieszczelność zaworu?
Offline
Ciężko mi powiedzieć - silnik kupiłem używany, przerobiony na 72. Właścicielka twierdziła, że silnik był na dotarciu - ca. 700 - 800 km, a osobiście zrobiłem nim około 8000 tys km, z tym że raczej jeździłem dosyć dynamicznie, ale nie na czerwonym.
Olej wymieniłem od razu po kupnie, a potem co 2000 km, cały czas 15W-40, podobnie regulowałem zawory.
BTW, do cewki zapłonowej dochodzą dwa przewody, jeden czarno biały, drugi (?), gdzie one się "kończą", pytam z ciekawości, bo są w takim stanie, że wypadałoby je wymienić na nowe i chyba grubsze.
Offline
Do cewki zapłonowej idzie czarny z żółtym paskiem u Ciebie pewnie wyblakł bo czarny z białym paskiem to gaszenie. Przewód, o który pytasz (czarny z żółtym paskiem) idzie do modułu ale gdzieś po drodze się rozdziela i leci do obrotomierza jako sygnał obrotów. Drugi przewód przykręcony końcówką oczkową w okolice cewki zapłonowej to przewód masy w routerze jest on zielony.
Offline