Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Siemaneczko. Nw czy trafiłem na odpowiedni index czy cos ale jest to chyba 1 taka akcja na forum Tak więc dziś jak co dzień wybrałem się przejechać z kumplem po wsi . Chcąc "żwawo ruszyć" coś strzeliło i popatrzyłem na silnik silnik od lewej jest ok patrzę na prawo pokrywa łańcucha jest pęknięta se myśle kuźwa łańcuch poszedł patrze w tył, rozglądam się w koło a łańcucha nie ma więc patrze jeszcze raz na moto i łańcuch jest mocno napięty ale nie siedzi na zębatce tylko spad w stronę felgi( w wew. stronę zębatki) wiec myślę ze zerwało mi tą małą zębatkę ale jak odkręciłem osłone tej zębatki zobaczyłem co zobaczyłem?? szkoda pisać zobaczcie sami http://speedy.sh/dW2n4/4-CFA6C496-972900-480.jpg
a tu macie osłone http://speedy.sh/EweN9/4-D270492D-896108-480.jpg na naprawę wystarczył orginalny zestaw kluczy , kumpel i jakieś 40 min.
Offline
Możesz to wstawić na jakiś normalny hosting, a nie się apkę do tego pobiera? Jak tak to więcej osób wejdzie, ja nawet nie próbuję z tym nic zrobić, mimo tego że chcę to zobaczyć.
Polecam wrzucajfotki.pl może mało znany, ale spełnia swoją rolę
Offline
Hahahaha trzeba mieć talent
Offline
http://fotowrzut.pl/RJS1DOCMB8 - zdjęcie łańcucha
http://fotowrzut.pl/XES179OA21 - zdjęcie osłony
Edit :
hehe dzięki zielony
Offline
Gość
Kumplowi tak samo zawinęło, tyle że on już takiego szczęścia nie miał, wyrwało mu wałek zdawczy i miał karter oraz skrzynię do wymiany
Podłączę się do tematu z pytaniem: Co ile Wy naciągacie swój łańcuch? Mi się wydaje, że ja zbyt często muszę to robić, czego to może być wina? Mam przejechane około 3k a już musiałem łańcuch skracać.
Offline
Możesz mieć jajowata tylna zębatke która podczas pracy ciągle rozciąga i zwalnia lancuch. W ten sposób będzie się wydłużał w nieskończoność aż nie pęknie.
Offline
Mi się strasznie łańcuch rozciąga i też tak rozwaliłem osłonę. i pękła mi zębatka zdawcza
Offline
Krzysztof , tutaj nie ma reguły co ile trzeba naciągać
Po prostu sam musisz kontrolować stan naciągu , ja praktycznie co drugi dzień sprawdzam naciąg
Co do wyciągania się łańcucha , to ten fabryczny wyciąga się jak gumka , u mnie po pierwszych 2k nie nadawał się do dalszej jazdy
Na tej plastikowej osłonie łańcucha masz taką białą naklejkę ze schematem prawidłowego luzu jaki powinien mieć łańcuch po naciągnięciu go
Jeżeli skracanie wykona się umiejętnie nie krzywiąc przy wybijaniu blaszek i sworzni , to w niczym to nie przeszkadza
Ale z kolei skracanie łańcucha z powodu jego zużycia to już inna sprawa
Offline
Jak się za mocno naciągnie, to wtedy się szybciej rozciąga. Łańcuch powinien wisieć, mieć 2cm luzu. Tak pisze na naklejce na osłonie (tam też pisze że ma z tyłu zębatkę 45z a mam 52z ). Oryginalny łańcuch się rozciąga niemiłosiernie.
Ostatnio edytowany przez karl16 (01-05-2014 14:57:57)
Offline
Ja mialem tak w komarku z silnikiem am6 to poprostu lancuch mi sie wbil do karteru tzn do magneta pol dnia to wygrzebywalem ale sie udalo bez wiekszych strat trzeba bylo tylko dziure zalatac czyms lecz tego nie zrobilem bo silnik zostal pare miesiecy pozniej sprzeadany
Offline
A propos łańcucha,
Też mi się wyciągał i musiałem często go napinać, lekarstwem okazał się łańcuch japoński od suzuki RG80 wzmacniany i po problemie
Offline
Gość
Wystarczy kupić DID albo RK i już sie nie będzie tak rozciągał.
Ja od zawsze jeżdżę na YBN, średnio co tydzień sprawdzam i reguluje naciąg. u mnie łańcuch się zaczął rozciągać jak go posmarowałem tawotem... Dopiero tata po fakcie mi powiedział, że sie tawotem nie smaruje, bo się rozciąga i faktycznie, rozciąga się niemiłosiernie, do wakacji pewnie łańcuch będę musiał wymienić, ale wtedy już kupię DID'a złotego