Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
A z tego wszystkiego wyjdzie transformer
Offline
może i transformer wyjdzie , wazne ze mój i jedyny taki niepowtarzalny w niczym nie przypominajacy ws50/gr500
Offline
Gość
No dobrze to ująłeś ''w niczym nie przypominajacy '' ulep.Weź zrób coś dobrze raz, a porządnie, a nie na dłubałem sobie w nosie się bo wygląda jak kupa.Tak tak zaraz powiesz, że jestem wychowany na TVN Turbo, tak więc wyjasniam, przednie koło inny wzór, zbiornik pomalowany pędzlem, tłumik jak rynna na skupie złomu, stacyjka wyglądająca zimno jak diabli bez zegarów... Ty zamiast zrobić najpierw to co powinno iść na pierwszy plan to robisz od dupy strony ...
Kazek - Bo lubię ładne dupy jak każdy normalny facet a nie jak ty ( troll , bez obrazy ) Na stacyjkę nie patrz , będzie nowa z zegarami ( zapomniałem dopisać w liście zakupów - sorki ) bak na wiosnę zostanie pomalowany , wyprofilowany i oklejony ciekawymi naklejkami więc tutaj też spokojnie . O wydechu już wspominałem bedzie mugen lub od ściga 2t , Przednie koło zostanie dopasowane do tylniego ale to na samym końcu . Przez ostatni czas wszysto było na szybko byle jechało do przodu , teraz jest zima i będzie wszystko , co do 1 śrubki poprawiane tak aby działało jak książka pisze i wyglądało jak Bóg nakazał Spokojnie , wszystko powoli będziemy robić , trzeba tylko trochę cierpliwości i otwartej głowy
Offline
****
Zrobiłem 2 fajne fotki tyłu , są one na wprost i z bliska , wydaje mi się że to może ułatwić zainteresowanym osobom pokazywanie mi swoich pomysłów . Samo napisanie ja bym dał to : [link] oraz to [ link] już mi wiele pomaga a gdy do tego jest to przedstawione na fotce to już mistrzostwo i leci piwko + pomógł oraz moja wdzieczność
*********************************************************
teraz sam myślałem i widzę to może tak :
( to czarne wąskie na dole to tablica rejestracyjna , kropka pomarańczowa to kierunkowskaz , czerwone to lampa ) aby się to udało musiał bym odchudzić siedzenie , zrobić ten zadupek oraz przedłużyć amorki
Ostatnio edytowany przez Monster96 (12-12-2013 18:43:14)
Offline
Wczoraj wieczorem zamontowałem błotnik . Będzie tak jak teraz lecz zostanie jeszcze oklejony folia carbonową . Wiem trochę za wysoko lecz jest mało powietrza w kole więc prześwit troszkę się zmniejszy i będzie miodzio Wczoraj wpadło do kieszeni 150zł więc myślę zakupić to cudeńko : http://allegro.pl/tlumik-wm-sport-mugen … 97725.html
Nad dupcią cały czas myślę , czekam na wasze propozycje . A teraz najnowsze fotki
Piszcie , komentujcie i doradzajcie
Offline
O kocham cię <3 .... Wystarczy ?
Blotnik fuuuu. Moim zdaniem robisz z niego turbo zumcio. A tak na serio to robisz z niego pierunsko ochydne "COŚ"
takie tam moje zdanie
Offline
Po części popieram zdanie Kolegi wyżej. Błotnik zdecydowanie za wysoko, zrób najpierw najpotrzebniejsze rzeczy, a ty się za obklejanie carbonem zabierasz, co nie pasuje nawet do twojego moto. I nie wiem jak ty chcesz tu Mugena wsadzić, jeśli już to te srebrne by bardziej pasowały.
Offline
Gość
x3 Wiocha i kicz.
Wow nie zły lincz w komentarzach ,
Monster każda zmiana wizualna twojego moto powinna współgrać z resztą konstrukcji , podniesiony przedni błotnik to akcent enduro , i jeżeli ''dupa'' jest również w górze to może to w jakiś sposób pasować ,chociaż w konstrukcjach typu naked to tak średnio , poza tym jeżeli masz możliwość to można taki błotnik ''zminimalizować'' dodatkowo docinając go na na ''mini'' , czyli bardziej w formie ozdoby niż błotnika , jezeli nie jest oryginalny
Fajny pomysł z tylnym podnóżkiem, czy to może oryginalne ?
Offline
Podnóżek seria . Spokojnie , jutro napompuję przednie koło i zobacze jaki jest prześwit . Jeśli będzie duży jak teraz lub troszkę tylko mniejszy bo odetnę i przyspawam niżej mocowanie , nie jest to problem lecz kwestia dopasowania . Była to 1 przymiarka i trzeba przyznać bardzo ostro w enduro poszło to . Chcę pozostac przy naked/cafe racer więc błotnik poleci w dół . Po wyregulowaniu jego wysokości okleję go pieknie czarnym carbonem . Myślę czy kupic mugen z linku czy może wersje całą srebrną .
Kazek - Nie ma czegoś takiego jak wieś tuning . Jest tylko inny gust lub nieudana przeróbka Słowo wieś tuning jest bez sensowne i wygenerowane przez TVN turbo ( choć broniłeś się że nie wychowałeś sie na nim i twój gust nie jest sztucznie utworzony przez program operacja tuning )
Offline
Jak ktoś nadmienił aby moto wyglądał dobrze to musi być spójność pomiędzy elementami.
Np. tłumik z linka nie będzie pasował bo to pasuje do ścigacza i to dużej pojemności.
Caferacer to klimat lat 50-60 czyli raczej chromy (też rury wydechowe owijają jakimiś szmatami)
Takie tłumiki bym widział
http://allegro.pl/gmoto-tlumik-wydech-c … 33254.html
http://allegro.pl/tlumik-tlumiki-wydech … 89990.html
Ten Zumico nadaje się na cafe bo ma odpowiedni kształt zbiornika paliwa
Ogólnie warto oglądać jak to robią inni i czerpać inspiracje.
http://www.returnofthecaferacers.com/20 … ender.html
Offline
Dzięki za link do tych projektów ( leci za to plusik )
Wiem że do cafe pasuje bardzo prosty wydech , długi trąbkowaty w chromie ale jest problem . Nie cierpię tych wydechów Bardzo mi się nie podoba takie wygląd ( cóż mam dziwny gust ) bedę myślał nad złotym środkiem czyli srebrny ale nie typowo tubowaty
****
Dzisiaj napompowałem koło no i jest zdecydowanie za wysoki blotnik . Może jeszcze dzisiaj go skrucę a jutro pospawam i będzie niżej = lepiej . Dzisiaj udało mi się wybić wszystkie 4 szpilki trzymające amortyzatory ( okazało się że wszystkie 4 był wygięntę <facepalm> w tym 1 urwana <glupek> . Cóż China power metal ... ) Ciągle myślę o tym wydechu ... Nie lubię tych jakie są zwykle w cafe , wolałbym coś z rodziny puszek , w nakedach często są srebrne puszkowe . Może znajdę ten złoty środek by było ładnie , stylowo i mi się podobało
Offline