Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
mam nadzieję że wygodnie ale za ciepło może mu być bo jednak przedni laczek jest 5cm od grzejnika Ale niech mu bedzie ciepło i przytulnie xD
Offline
Dzisiaj zumiko stoi już w nowym warsztacie. Warszat taki jak książka pisze , pod ręką klucze , dobre oświetlenie , wylana podłoga , wszystko tak jak trzeba . Motocykl tutaj spędzi całą zimę podczas gdy ja będe go modyfikował Cel jest taki by na wiosnę była maszyna fest
http://imageshack.us/photo/my-images/809/ydt5.jpg/
Ostatnio edytowany przez Monster96 (06-12-2013 12:15:27)
Offline
Gość
http://allegro.pl/tlumik-z-kolankiem-zi … 39407.html kup sobie ten, wybebesz wszystko ze środka, poźniej udaj się na auto złom i kup sobie jaki przegniły tłumik końcowy i wytnij z niego górę i zobaczysz ze w środku jest rurka perforowana i wata którą będziesz mógł włożyć później do swojego wydechu.
Po co mam kupować ten złom skoro mój seryjny jest identyczny ?? Kupię końcówkę nsr , rurę zrobię nową o większej średnicy i bedzie git
Offline
Gość
Twoj wyglada jak trąbka, a ten jest inny.Tak pakuj końcówkę od 2t i zamiast mieć ładne basowe łututututu to będziesx miał pierxzące srtyt.Końcówka od 2t również jest inaczej skonstruowana i zakładanie.jej jest jak cofanie się w rozwoju.
Gość
Kazek, hahahahah żeś mnie rozjebał!
Jak czterosuw ma mieć dźwięk dwusuwa po zmianie TYLKO końcówki!?
Końcówka jest skonstruowana identycznie jak końcówka w 4T, ile razy mam kur.wa mówić, że w dwusuwie za przelot spalin odpowiedzialny jest DYFUZOR!?
Nikt tu się w rozwoju nie cofa, jedynie Ty tkwisz w miejscu.
Gość
KucaQ on na siłę próbuje wpierdolić za przeproszeniem coś zjebanego, zamiast przerobić ten swój tłumik to kombinuje jak koń pod górę, dobra może mu się to podoba, ale nie dość że będzie to wyglądać ni w pizde ni w oko to i jeszcze jak on zostawi tego końcowego chujka to brzmienie zamieni się na kupe.
kazek powiem ci że nic nie wiesz ale gadasz jak najęty . 4t nigdy nie bedzie miało dźwięku 2t i na odwrót zaś przelot z nsr ładnie będzie wyglądał w 4t a mój wydech niechce mi sie już przerabiać bo i tak bedzie wyglądał na chine
Offline
Gość
Robiliśmy z kolegami testy wydechu 2T w 4T i to masakra jakaś pierdziało jak pilarka spalinowa firmy Husqvarna.A wydech z NSR nie jest przelotowy, tak więc bez przeróbek się nie obejdzie
sama końcówka czy cały układ ? tylko nie mów że od 2t czyli motoryna , ogar itp
Offline
Gość
Sama końcówka, a pierdział właśnie przez tego chujka zgiętego na końcu.
jakiego znowu zagietego na końcu . Chłopie pitolisz trzy po trzy
Offline
Gość
Nie jeżdżę na różowych wrotkach bo dupą nie ruszam to po pierwsze, po drugie to mieliśmy dokładnie taki tłumik http://www.scooterkingz.pl/wp-content/u … g87063.jpg i jak widzisz to na końcu jest takie zagięcie i to przez nie pierdział.Ale rób jak chcesz, ty później będziesz jeździł tym czymś.
Ostatnio edytowany przez Kazek (07-12-2013 18:41:24)
sory ale przez pustą rurkę moto pierdziało ? No ok... sprawdzimy to
a teraz ! :
!! Bum !! Bum !! Bum
Prace ruszyły !
Dzisiaj rano dostałem 2 paczki , w jednej niesmiertelnik w 2 linka gazu . No to zakładam roboczy strój i jazda .
Na początek zrobiłem wreszcie mocowanie sztycy w główce tak jak Bóg nakazał ( do tej pory między górną półką a główką nie było nic i kierownica nie pracowała na łożyskach , było to spowodowane za krótką sztycą i za grubą nakrędką . ) - zrobiłem nową nakrętkę , nałożyłem nowe łożysko , duża ilość towotu i jest pięknie ^^
Następnie założyłem nową linkę gazu (stara pękła po szarpnieciu manetką na mrozie ) - nowa linka bardzo ładnie pracuje , jest troszkę jakby krótsza przez co silnik reaguje na najmniejsze ruszenie manetka
W następnej kolejności przyszeł czas na przedni błotnik - Wykonałem nowe mocowanie gdyż seryjne było za niskie i tarło o koło ( przyspawałem mały płaskowniczek , spawy idealne praktycznie niewidoczne , jutro je pomaluję na czarno )
Potem zauważyłem że lampa nie jest prosto ( jakby miał zeza , światło postojowe było mocno w prawą strone ) - szybki demontaż i ustawienie jak trzeba
No i popatrzyłem na tył motocykla , a tył na mnie , a ja na tył i myślę : No kur(czaczek) tu jest chu(steczkarnia) że żal.com trzeba coś zmienić ! . No to dawaj - Pierw odkręcam tłumik ( musi jeszcze zostać zmodyfikowany ) w 2 kolejności zdejmuję siedzenie , potem amorki ( prawy amorek ładnie szedł , odkecam parawy a tu BUM! górna szpilka trzymająca amorek urwała się na gwincie ... załamka na 100 ... ) dobra pomyślimy o tym potem , zdejmuję kierunki , błotnik i na dzisiaj starczy
Tak więc prace ruszyły mocno , tylnia część motocykla jest rozebrana . Największy problem to szpilka amorka Plany mam takie :
- Jutro pomalować mocowanie błotnika
- Okleić błotnik carbonem
- Tuning tłumika ( mugen lub końcówka od nsr,rs, innego ściga 125 w 2t )
- Białe kierunki z tyłu
- Ciekawy tuning zadupka ( nie mam jeszcze pomysłu xD )
- Zakup nowego akumulatora
- Wstawienie szerszej opony
- Jesli bóg da to zakup 110ccm ^^
Na to wszystko mamy tą zimę . Może się uda , módlcie się z mną oto a teraz galeria dla was , fotki z dzisiaj w kolejnosci od najstarszej do najnowszej
Dodam jeszcze że w pracach jak zwykle pomagał mi mój tata - jest on równie zakręcony na punkcie motockli i tuningu jak ja więc podczas pracy jest pełen luz i miła robota jak z najlepszym kumplem
Offline