Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
A jak sprawdzic zebatke i kompresje? ( Jestem jeszcze calkiem zielony w te sprawy wiec nie wiem) Ja waze 70kg. Jutro postaram sie nagrac filmik to moze wam to cos wiecej powie niz moje opisywanie.
Ostatnio edytowany przez krzysiek456 (21-03-2013 23:29:42)
Offline
odkręcasz dekielek za magnetem na silniku tam gdzie wychodzi łańcuch no i liczysz zęby z tyłu też możesz policzyć będziemy wiedzieli jakie masz przełożenie co do kompresji to potrzebny czujnik zakładasz go w miejsce świecy zapłonowej i trzeba zakręcić silnikiem potem odczytać pomiar P.S. przy twojej masie powinien iść jak burza ach gdybym tak mógł te 50 schudnąć
Ostatnio edytowany przez cesio22 (21-03-2013 23:40:48)
Offline
Wlasnie wrocilem z przejazdzki. Niestety, filmu nie udalo mi sie nakrecic poniewaz nie umialem zamontowac telefonu pod kaskiem. Po przejazdzce tym razem z gps-em zauwazylem ze przy 3 biegu rozpedzam sie do 50km/h ( 8 tys obrotow) a gdy zmieniam bieg predkosc wogle sie nie zmienia a wrecz powoli spada( manetka jest do oporu) i obroty z 6 tys ktore byly odrazu przy wrzuceniu biegu spadaja nawet do 4tys. Blokady nie ma bo nic nie przerywa przy 10 tys. Zebatki sprawdzilem. Z tylu jest 45 zabkow a z przodu 13 zabkow.
Ostatnio edytowany przez krzysiek456 (22-03-2013 16:41:34)
Offline
A 12 to orginalna? A czemu mowisz ze do pewnego momentu?
Offline
On niechce mi teraz jechac nawet 60, tylko 51 to maks i mam wybor albo na 3 przy 8tys obrotow albo na 4 przy 5 tys obrotow i czy 3 czy 4 to i tak 50
Offline
Volumne napisał:
Z tego względu ,że jak masz 50 ccm i będziesz miał seryjne przełożenia to pojedzie szybko ale z katowaniem ,a jak założysz inne zębatki takie jak ty masz to pojedziesz powiedzmy 60 km/h przy 7 tysięcy obrotów gdy przy orginalnych przełożeniach bd to 9 tysięcy .
dokładnie tak jak piszesz bo ja zrobiłem podobnie przy swojej 50 orginalnie miałem 12na54 potem założyłem 14na54 ale to była pomyłka następnie 13 bodajże na 47 i było tak jak piszesz tylko że moja masa... więc założyłem 72 . Coś ewidentnie u Ciebie jest nie tak może wydmuchana uszczelka spod głowicy i traci kompresję
Offline
To co waszym zdaniem powinienem zrobic zeby chociaz 60km/h polecial bez zakladania wiekszego silnika?
Offline
to tak filtr powietrza masz czysty, gaźnik wyczyszczony i ustawiony,sprzęgło wyregulowane, świeca wyczyszczona i ustawiona przerwa, ustawione zawory, jeśli to wszystko zrobiłeś i nic nie dało trzeba sprawdzić sprężanie podjedź do pierwszego lepszego mechanika jak ma czujnik zmierzy Ci za piwo, może gubi iskrę ale wątpię sprawdź w jakim stanie jest fajka jak przewód WN jest jeszcze orginalny dobrze by było go wymienić jego kupuje się na metry stary wykręcasz z fajki i cewki nowy wkręcasz, sprawdź jeszcze łańcuch czy nie wyciągnięty prawidłowo go naciągnij P.S. nie bierze Ci oleju czasem?
Offline
A jakie sa orginalne zebatki z przodu i z tylu?
Offline
Jakie są u ciebie to nawet najstarsi górale nie wiedzą. Trzeba to samemu sprawdzić bo z danymi od producenta jest różnie.
Offline
To na przod 12 a na tyl? Piszcie jakie macie orginalne ( w rzeczywistosci a nie w instrukcji )
Offline
Dziekuje za odpowiedz. Juz znalazlem zebatke na przod http://allegro.pl/zebatka-przod-romet-r … 74722.html , ale nie moge znalezc na tyl... Byłbym bardzo wdzieczny jakbyscie podeslali jakiegos linka z zebatka tylnia.
Offline