Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
5 biegowego ze świecą szukać... Widziałem kilka razy na e-bay'u, ale jego ceny były kosmiczne. Czy one naprawdę miały 5 biegów tego nie wiem. Sądzę, że to pic na wodę bo w tym samym kadłubie ciężko byłoby upchać dodatkowo jeden bieg. Wiązało by się to ze zwężeniem obecnych przekładny czyli mocnym osłabieniem skrzyni. Sądzę, że ten mit pochodzi od silnika z pionowym tłokiem.
P.S.
Wiesz, że jak Cię policja zatrzyma i zobaczą napis 124ccm na cylindrze to skierują na badania i tam orzekną, że miałeś większy cylinder niż 50ccm i masz mandacik 500zł za jazdę bez uprawnień. No i badanie techniczne, żeby odzyskać dowód. A po za tym nie lepiej kupić jakąś używaną 125/50? Sprzedać Moto za 1800-2000 i plus 700zł za silnik i dokładasz parę groszy i jeździsz przystosowanym do takiej pojemności moto.
Ostatnio edytowany przez MrGizmo (24-03-2012 01:14:53)
Offline
Z tego co mi wiadomo to tak. Pomóc może zmiana zębatek. Z tyłu mniejsza z przodu większa. Przyspieszenie się troszkę zmniejszy, wzrośnie prędkość maksymalna, ale co najważniejsze jest to iż wydłużają się przełożenia A jedynka w WS jest wyjątkowo krótka.
Offline
No to powodzenia... Router się pognie przy pierwszym mocniejszym upadku, a skrzynia strzeli szybciej niż Ci się wydaje.
Jeśli liczy się stunt, to z przody mniejsza, a z tyłu większa. Prędkość spadnie do 45-50km/h.
Słyszałem już wiele, ale czegoś takiego jeszcze nie... Ludzie próbowali stuntu na różnych sprzętach, ale WS50 to chyba jeden z najgorszych do wyboru. Pamiętaj, że do stuntu są potrzebne rewelacyjne hamulce a tylni musi być dobrze dozowalny.
Poczytaj o przerabianiu motocykla do stuntu i zastanów się czy to ma sens i czy jest to wykonalne.
Offline
1. Silnik z przodu mają wszystkie motocykle.
2. Opony faktycznie są za wąskie.
3. Trzeba byłoby przerabiać jak większość silników 4T.
4. Dla hamulców raczej ratunku nie ma.
Ja jednak najbardziej bałbym się tego, że motocykl po prostu się złoży po postawieniu go na przednie koło. Obawiałbym się również tego, że po mocnym lądowaniu przedniego koła pęknie rama.
Offline
http://allegro.pl/yamaha-r1-skrzynia-sp … 03826.html
Jak ktoś szuka większego silnika to polecam
Offline
Użytkownik
Kenij napisał:
taki do routera włożyć
Powodzenia Pomyśl gdzie wstawisz osprzęt typu chłodnica cieczy itp itd ;p
Offline
Router złożyłby się jak domek z kart pod jego ciężarem i nie ustawiłbyś go osiowo. Silnik z R1 to żadna nowość... W moim Thunderace jest podobny silnik. Również oparty o 5 zaworów na cylinder. Dopiero w nowych R1 są 4 zawory. Różnica zauważalna miedzy moim TA i starszą R1 to 40kg wagi
Każdy uważa R1 za jakieś bóstwo, a tak naprawdę więcej emocji daje jazda na Suzuki TL1000R. Jest to tak niesamowity motocykl, że R1 do pięt mu nie dorasta.
Offline
Jeśli chodzi o różnicę silnika w moim TA i R1 to różnią się skokiem i średnicą tłoka. No i pojemnością, R1 to 998ccm a Thunderace 1002ccm. Inaczej się te dwa silniki zachowują, bo zostały stworzone do innych motocykli. TA to typowy sportowy turystyk, a R1 to motocykl wyrwany z toru i przystosowany do ruchu ulicznego. A różnica 40kg to różnica w masie motocykli na mokro
Offline
R1 miałem... Bardzo krótko Już pisałem, że szkoda mi odpalać TA żeby przejechać 1,5km więc odpalam WS i jadę. Jak naprawiam TA to też odpalam WS i po części. No i czasem lubię się oderwać od jazdy puszką i TA i wsiadam na WS'a. WS kończy u mnie swoją służbę i zmieniam go na Rometa Soft Choppera.
Offline