Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Siema. Po długim czasie postanowiliśmy z kolegą wrzucić foty jego Routera.
Pracowaliśmy przy nim razem. Poniżej opis zmian i foty z progressu.
Prace skończone będą za kilka miesięcy.
Można będzie Motocykl zobaczyć na zlocie Born To Ride (Born To Party) 2012 we wakacje,
który odbędzie się w okolicach Gniezna.
ZMIANY:
-silnik 80cc
-całe tylne zawieszenie od TZR125 wraz z centralnym amortyzatorem
-tylne koło od TZR 125 Belgarda
-tylny tarczowo-hydrauliczny układ hamulcowy z TZR125
-przerobione uchwyty pasażera
-przednie zawieszenie typu Up-Side-Down z RS125GS 1996r. (odwrócone lagi i golenie)
-półki przedniego zawieszenia AF1 125 90r.
-migacze mini (ale i tak będą inne >>> L.E.D.)
-tymczasowo koło od AF1 125 w przyszłym tygodniu będzie od TZR 125 99r.
-przednia tarcza 32mm + zacisk 4ro tłoczkowy (w fazie montażu)
-sportowa dwuczęściowa kierownica
-podniesiony tył
W PLANACH:
-silnik 125cc + skrzynia 5b
-zmiana zadupka na bardziej sportowy niż turystyczny
-chłodnica oleju z wentylatorem
-inna lampa tył
-mini pług pod silnik
-xenon
-możliwe, że białe felgi
-szeroki błotnik przedni
-wymiary nowych opon - 130/70/17 i 110/70/17
Na razie zdjęcia nie najlepszej jakości. Później wrzucę lepsze.
http://imageshack.us/photo/my-images/31 … 73818.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/52 … 73839.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/9/ … 73833.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/54 … 73802.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/25 … 73705.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/82 … 73651.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/22 … 73641.jpg/
Ostatnio edytowany przez kenblock (18-02-2012 12:33:00)
Offline
no na pewno zostaną kluczowe elementy.
Tak by nawiązywał to pierwowzoru.
aaa i nie polecam stosowania takiego przedniego zawieszenia w wersji WSki bez poprzeczek pod silnikiem.
Offline
Wzmocniliście środkową część ramy? Zastanawia mnie tylko jaki sens jest takich przeróbek, bo zapewne zbliżacie się podwojenia wartości Roterka a za tyle śmiało można kupić już jakąś firmówkę. Nie wiem czy się nie przyczepi człowiek przy podbijaniu przeglądu jeśli będzie kumaty.
Offline
Nie będziecie mieć problemu z linką od licznika < prędkość >. Mniejsze koło się szybciej obraca, więc w zasadzie licznik pokaże "40km\h" a w rzeczywistości to możecie nawet około "65km\h" ciskać.
Tak mi się przynajmniej wydaje
Offline
Użytkownik
Zapewne do tego koła zdjeli ślimak z ktory byl z tym kolem w poprzedniej maszynie
Offline
Rama nie była wzmacniana nie było przy niej nic kombinowane:) Jest sens takich przeróbek bo robisz motor pod siebie i jest to tańsze niż markowy motocykl;) A co do przeglądu to nie ma problemu;)
Offline
No to ja osobiście raczej bałbym się jeździć tym, bo w oryginalnym zawieszeniu część ciężaru przenosi się na tylną część ramy a tu wszystko oparte na środkowej.
Mówisz, że tańsze niż markowy, ale wszystkie części masz nowe? Zapewne nie, wiec i na motocykl patrz używany, a za ponad 3tys śmiało można kupić firmówkę. W planach piszesz o silniku 125, który kosztuje ponad 600zł i kilka innych zmian i zrobi Ci się z tego ponad 5tys, a za niewiele więcej już można o 250 myśleć.
Jednym słowem jest to sztuka dla sztuki i w dodatku w pewnym momencie może okazać się niebezpieczna, bo jaką masz pewność, że rama Ci nie strzeli jak tylne koło wpadnie w jakiś dołek i mocno rypnie?
Sprawdzaliście na kracie czy wszystko jest prosto?
Nie to, że się czepiam ale chcę przestrzec innych, że można stracić zdrowie a nawet życie na takich wymysłach.
Ostatnio edytowany przez MrGizmo (08-03-2012 00:02:34)
Offline
Wszystko jest sprawdzone i przetestowane rama jest prosta możesz mi nie wierzyć ale na prawdę a i motocykl jest tak robiony żeby przeszedł przegląd:)A co do silnika jeżeli interesują kogo kolwiek takie przeróbki to musi mieć minimalne pojecie o tym silnik sam już poskładałem z części a więdz jeżeli ktoś potrzebuje części do takiego silnika to posiadam w dobrym stanie i 50cm oraz 80cm:) zainteresowani niech piszą na pocztę nawrocki_patryk@interia.pl:)
Offline
Offline
osobiście, bez obrazy ale mi się nie podoba wygląda jak by miał wypadek a wy poprostu go próbowaliście odnowić, to jest tylko moje zdanie i nie chce nikogo obrazić.
Offline