Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Cześć,
Chciałbym Was zapytać czy znacie na śląsku jakieś warsztaty, gdzie można by zrobić kompletny tuning silnika do 110 ccm? Samemu nie posiadam umiejętności, żeby to zrobić, a muszę coś zrobić bo w tej chwili zajeżdżam silnik jeżdżąc na 10k obrotów.
pozdrawiam
Offline
Zamiast zajeżdżać silnik na wysokich obrotach polecam najpierw zmienić zębatki na inne, zmieniając pojemność i tak będziesz musiał zmienić cały zestaw napędowy.
Offline
Dokładnie sama pojemność to nie wszystko,trzeba zmienić zębatki,co do przeróbki seryjnego na 110 cc to odradzam,pare osób z forum miało z tym doczynienia i nie najlepiej działa to wszystko po przeróbce
Offline
Jeśli po zmianie zębatek się okaże że osiągi są zadowalające tuning można odłożyć w czasie. Ja sam jeśdziłem na fabrycznej pojemności prze 3 lata.
Offline
Zgadzam się z poprzednikami. Najpierw zębatki, a potem tuning. 110 ma opinię strasznie awaryjnego. Ja jeżdżę na 72 i daje radę, a awarii nie ma za bardzo. Jak już to lepiej dołożyć grosza i albo lifan 120 albo yx140.
Offline
Rozumiem, faktycznie ma to sens, żeby zębatki zmieniać najpierw. Gdzie taki zabieg można wykonać?
Ja się na tym nie znam i samemu się na rzucę z motyką na słońce.
Offline
Wymiana zębatek nie jest taką trudną sprawą. O ile zmiana pojemności musi wymagać pewnej podstawowej wiedzy, tak zmiany zębatek może podjąć się każdy. Wystarczy tylko skrzynka narzędziowa z podstawowymi kluczami i jazda. Nie wiem nawet czy jest gdzieś tutaj poradnik wymiany zębatek, musiałbyś zerknąć do tutoriali.
A tak właściwie to z której okolicy śląska jesteś? Bo może ktoś tutaj z forum mógłby podjechać do Ciebie, lub Ty mógłbyś do kogoś podjechać i wspólnie można by coś zrobić.
Offline
Zgadzam się z Tommym,zębatki to chwila,moment i zmienione pojedziesz do mechanika a on Ci za wymiane powie 30-50zł.Szkoda kasy lepiej kupić coś za ten hajs do moto albo zatankować.
Offline
Schedar, jak będziesz miał obawy jak wymienić to nie bój się pisać na forum. Mimo że wymiana zębatek jest w miarę prosta to może i tak nastręczyć trudności w wymianie. Dodatkowo jakby się wymieniało tylną zębatkę to warto zakupić nowe śruby, a tutaj już będę mógł pomóc. Nawet dodałem odpowiedni temat i tam zamieściłem zdjęcia, wraz z opisem co i jak. W razie czego śmiało pisz
Offline
Bardzo wam dziękuję za podpowiedzi. Przeszukam forum i googla pod kątem wymiany zębatek i ocenię czy dam radę. Jakbym się nie zdecydował na samodzielną przeróbkę to goku88 podjadę z piekar do zabrza
Pozdrawiam!
Offline
Jeszcze jestem ja możesz podbić stary do mnie.Tarnowskie Góry.boooo-ya
Offline
Ale ze mnie faja... kupiłem zębatkę 428 - 14T i jest za duża, otwory mocujące są za bardzo rozstawione. Pheh wiedziałem, że to nie będzie takie proste
To jaką kupić?
Ostatnio edytowany przez schedar (08-05-2015 17:41:58)
Offline
Dobrą kupiłeś miałem to samo.okrągły pilniczek w ręke i poszerzasz otwory w zabezpieczeniu i gra gitara.
Offline