Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
patrykos ten wydech co podałeś to nie działa link weź jeszcze raz podrzuć
Offline
Ojjjojojoj Spokojnie , powoli , powoli
, te lampy co podałeś są rozmiarowo prawie takie same , ta którą mam założoną podobała mi się i pasowała do mojej koncepcji gotowego moto
, co do wydechu powinniśmy skończyć dyskusje o tym gdyż jest sytuacja prosta , chciałem taki bo mi się podoba dźwięk oraz pasuje do mojego założenia jak ma być i żadnego innego nie chciałem i nie dam , rozumiem że wielu osobom może się nie podobać jego rozmiar czy też kąt pod jakim jest no ale trudno , ważne że mi się podoba a przy oponce szosowej 110/70 wizualnie będzie wyglądać już inaczej
Wracając do lampy to nie zmieniam jej gdyż światło jest bardzo dobre , ma fajny błotniczek , pasuje do moich założeń ( pamiętajmy że nawet prawdziwe CF maja malutki lampy tylne
) jedyne co muszę poprawić to widoczność światła STOP . Ogólnie to co jest kupione i założone do moto już nie zostanie zmienione dlatego sypanie linkami do lamp/wydechów jest bezcelowe ( było robić to wcześniej
)
Moto do soboty stoi u spawacza i będzie wszystko ładnie pospawane . Każdy kto chce pomóc w projekcie i żeby potem nie było setek linków i " było kupic to bo to pasuje a nie to co kupieś " to teraz kto chce pomóc może dać link do fajnych i tanich :
- Liczników
- Kierownicy M-style
- Opony tylnej 110/70
- Możecie polecić dobre lakiery ( czarny na 100% a zielone dodatki to jeszcze kwestia przemyśleń i tego czy koleżanka mi to ładnie rozrysuje )
zestaw 110ccm oraz bandaż termiczny wiecie już jaki będzie .
Offline
Liczniki myślę że te możesz wrzucić, wyglądem nawet by pasowały:
http://allegro.pl/zumico-romet-router-l … 02390.html
Opona tylna to http://allegro.pl/opona-120-70-12-motor … 25006.html ale poszukaj sam, to jest 120/70 i nie wiem czy by pasowało
Kierownica ? Hmm jesteś pewny że chcesz zmieniać ? Jeśli mam coś poradzić to zostaw jak jest.
Bandaże:
http://allegro.pl/tasma-termiczna-banda … 14188.html
http://allegro.pl/bandaz-termiczny-do-w … 36653.html
http://allegro.pl/bandaz-termiczny-czar … 52289.html
Bierz jakiś biały
Lakiery - idź do sklepu, pogadaj ze sprzedawcą i wybierz odpowiedni. Szkoda tracić na wysyłkę a kolejnym plusem sklepu jest to że masz od razu porównanie jak to powinno wyglądać.
Offline
Przerabiać nie proponuje (krótkie biegi, zmniejszona żywotność silnika), silnik jaki mogę polecić: http://allegro.pl/silnik-110cc-atv-moto … 40925.html Jest cechowany na 49 (49 wybite na cylindrze), wiec można się nie bać kiedy cie zatrzymają, abyś tylko nie przekraczał 45km/h na ich widoku
Ostatnio edytowany przez MotoMateusz (18-02-2014 15:25:21)
Offline
Obecnie nie mam kasy aby kupić cały silnik , jestem zmuszony przerobić na 110 a biegi wydłużę zmianą zębatek
Johnu : Dzięki , właśnie takie zegary szukałem , jeszcze tylko ogarne czy kostki są takie same , kierownice jestem pewny że chcę M no ale jeszcze zrobię domową wersję z kartonu i wymierzę sobie czy będzie wygodnie jechać . na pewno będzie lepiej wyglądał z M . Wydech myślę owinąć na czarno , białe bardzo widocznie się ubrudzą , pożółkną , no i lubie czarny kolor
Offline
Gość
MotoMateusz skąd ty wziąłeś info, że mniejsza żywotność ?
Na pewno nie dorówna silnik 49 przerobiony na 110ccm niż zwykły silnik 110ccm żywotności. Przeróbka to przeróbka...
Offline
Gość
Monster, tylko proszę, nie maluj sprejem, bo zimno jak diabli to wygląda
MotoMateusz, to widzę, że masz zajebistą widzę Żywotnośc owszem, będzie gorsza, ale tylko w wypadku, gdy przerobić 50 przy przebiegu 15 tysi.
Może 15 000 km nie ma ale i tak nawet kilka tysięcy przebiegu zrobi swoje...
Offline
Gość
Ciekawe co mogłoby się żóżyć poza łożyskami skrzyni i tarczami sprzęgła ?
No niby nic więcej ( wszystko jest możliwe ), ale przy przerobionej 49ccm na 110ccm będzie się to szybciej zużywać niż w zwykłym silniku 110ccm. Wiec ja proponuje kupić cały silnik 110ccm, niż przerabiać 49ccm. Niby przerabianie jest tańsze, ale przy dłuższym posiadaniu wyjdzie inaczej...
Offline
Gość
Kupowane 110 to syf, niby w czym przerabiane jest gorsze ? Jak dobrze złożysz to jest nawet lepsze, jak kupowane.Za cene 110 MRF ma 120cc Lifana.
Przerabianie jest gorsze niż przepłacanie kupując cały silnik to brzmi jak kombinowanie kogoś kto przez własną głupotę kupił cały silnik Kolego, co ci padnie od 110cc skoro całe 110cc to właśnie 50cc przerobione na 110?
Przecież to się niczym szczególnym nie różni, a jak ci nawet padnie po tych 10tyś km to przecież nie wybuchnie całość tylko wymienisz co padło i ciśniesz dalej aż odpadną koła
Offline
Dokładnie to co koledzy mówicie dlatego przerabiam moje na 110 , zwłaszcza że silnik ma dopiero 3k przebiegu :] ^^ . Nawet jeśli szybciej się zużyje to z 2 sezony polata ( planuje już w tym sezonie zrobić co najmniej 5k , szykuje mi się dużo jeżdżenie ) a potem to zobaczymy co będzie
Oczywiście żadnym szprajem , bedzie malowane elegancko sprężarką a może i nawet dam lakiernikowi ( moja przyjaciółka / koleżanka mojej dziewczyny robi mi projekt malowania , jak skończy dam wam fotki )
Offline
Gość
Tylko jak będziesz zamawiał graty do 110 to nie bierz od MultiCara :
Pierwsze primo ma w pyte drogi ten zestaw
Drugie primo lipna jakość
Trzecie primo Bierz od NaprawSkuter_PL Nie robie reklamy XD
Czwarte primo Nie musisz kupować głowicy od 110cc bo twoja od 72cc będzie git
Piąte primo W 250zł z olejem się zmieścisz
-Wał 79zł
-Szpilki i łańcuszek 24zł
-Cylinder 55zł
-Uszczelki 16.50zł
-Przesyłka ok. 25zł