Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Mam takie małe pytanie związane z tymi moimi kuframi bocznymi. Dokładnie mi chodzi o odblaski które w nich są. Myślę czy nie zrobić z nich czegoś na kształt świateł obrysowych, wkładając w nie białe paski LED. Podłączyłbym je pod zamontowane już u mnie oświetlenie silnika żeby wyeliminować dodatkowe włączniki i kolejne podłączenie pod aku. Myślałem również nad migaczami, ale do tego mogę wykorzystać migacze które miałem zamontowane na poprzedniej szybie. Który z tych pomysłów byłby lepszym wyjściem?
No a teraz najnowsze fotki mojego Routera:
http://www39.zippyshare.com/v/kgQkap5g/file.html
http://www39.zippyshare.com/v/wPZBL6sX/file.html
Poprawione mocowanie kufrów tak że już dół nie odstaje oraz założone handbary. Wiem jak to może wyglądać, ale zrobiłem to tylko i wyłącznie ze względu na pogody jakie teraz są, a ja ciągle dojeżdżam do pracy Routerem. Teraz przynajmniej tak nie wieje po rękach i nie marzną. Ze względów pogodowych a raczej zimna i deszczy zdjąłem dużą szybę która częściowo osłaniała ręce, stąd pomysł założenia handbarów. Jak tylko pogody pozwolą na założenie dużej szyby handbary zostaną usunięte.
Offline
Nie wiem czy za obrys nie dostałbyś mandatu.
Offline
Tylko że te boczne światła mogą równie dobrze robić za światła pozycyjne, przecież pozycyjne ciągle jest włączone, a mnie tutaj głównie chodzi o to aby pokazać kierowcom jadącym z tyłu szerokość motocykla, co będzie dawało większe bezpieczeństwo. Zauważ że jak są duże motocykle turystyczne pokroju Hondy Goldwing to na pewno w tych bocznych kufrach mają zamontowane światła jeśli nie pozycyjne to choćby obrysowe.
Offline
Tylko wtedy homologacje mają.
Offline
Jakby każdy miał tak uważać na homologacje to co by mieli powiedzieć ci co mają tylne światło przerobione na paski LED. Ja w kufrze zrobiłem sobie oświetlenie postojowe i stop i jakoś jeszcze nikt nie przyczepił się do tego. A zrobiłem to z tego względu że o niebo lepiej widać w tamtym miejscu światło w przypadku kiedy za mną stoi TIR. Przynajmniej widzi wtedy światło.
Offline
Jakby nie wymagano homologacji to byłby cyrk nie z tej ziemi. Przykładem może być tutaj przerobienie lampy pod żarówkę halogenową na ksenon. Ksenon ma inną charakterystykę świecenia i może np. najzwyczajniej w świecie oślepiać kierowców z naprzeciwka. Każdy by sobie montował co zechciał. Jeśli chodzi o lampy obrysowe to jeśli mają homologację i nie zostały w żaden sposób modyfikowane są legalne. Proponuję poczytać to http://www.its.waw.pl/transportsamochod … 3bd37e3d9.
Planuję założyć do routera stelaż do kufrów i gmole. Też myślałem właśnie o światłach obrysowych. Wg obowiązującego rozporządzenia ministra właściwego do spraw transportu można mieć 1 lub 2 światła pozycyjne z przodu jak i z tyłu. Jako ciekawostkę podam, że do motocykla można nawet zamontować światła przeciwmgłowe jedno lub dwa zarówno z tyłu jak i z przodu.
Offline
Tak więc pewnie zostanę przy pomyśle wstawienia tam listew diodowych, podłączonych pod te diody oświetlające silnik i na sankach, ale zrobię albo na dodatkowym wyłączniku albo dam taki dwubiegunowy zamiast tego pojedynczego.
Offline
No i wylądowałem ze swoim motorkiem na paradzie MotoMikołajów. Przy okazji pamiątkowe zdjęcie
http://kalisz.naszemiasto.pl/artykul/zd … m,zid.html
A tutaj filmik z dwóch przejazdów: https://youtu.be/ovZ8jmWkDBA
Ostatnio edytowany przez Tommy29 (07-12-2015 22:04:32)
Offline