Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam mam pewien problem i nie wiem jaka jest tego przyczyna, gdy odpalam zimny silnik i przejadę 100m (bez katowania) i tłumnik jest nagrzany jakby było przejechane 10 km z jazdą na ostatnich obrotach. Czy ktoś wie jak temu zaradzić lub spotkał się z taką sytuacją?
Offline
mocno jest nagrzany ? moze przejeć sie z 5km i zobaczysz czy jest naprawde fest goracy ze to jest nie pokojace.. , a co do zimnego silnika to zaczyna sie zimne dni i powinno sie na mocno zimnym silniku dac mu z 1min na rozgrzanie przed ruszeniem.
Offline
Silnik jest jeszcze zimny a wydech gorący jakby przejechał kilkanaście km (dodam że zdejmowałem głowice i cylinder)
Ostatnio edytowany przez MaTheZz (17-09-2012 08:53:07)
Offline
A może luknij na tłumik czy ma poprawny wylot spalin... Mój po przejechaniu 5 kilometrów zaczyna się robić biały ale nie czerwony, tzn nie sam tłumik tylko to kolanko które łączy silnik z tłumikiem:D Sam się zastanawiałem czy to bezpieczne ale uważam ze tak:)
Offline
Dizel napisał:
Transporter512 to jak ci sie robi białe kolanko od rury to współczuje ci wymiany w przyszłości i odkręcania od cylindra bo z przykrością stwierdzam że zapiekło się tam wszystko.
Dzięki:) Właśnie nadchodzi zima a ja przesiadam się na kolarkę tzn częściej jeżdżę nią niż romkiem. tak więc zamierzam rozbebeszyć cały tłumik i wstawić rurkę performowaną i napchać watą mineralną czy... no nie ważne. Tak więc z przyjemnością całość wyczyszczę:) Najlepiej na początek wyciorem a później umyć naftą??
Offline
Zobaczę jutro jak pojadę do szkoły ( 25 km w jedną stronę) czy będzie się coś działo czy tylko tłumnik będzie zagrzany. ;]
Offline
według mnie tak ma być. Za kolanko nie radze łapać nawet na próbę. temperatura spalin w samochodach z silnikiem benzynowym to ponad 800 stopni C. tu jest mały silniczek, ale kolanko pewnie i tak sie nagrzewa do ponad 300 stopni. jakby złapać ręką całkiem rozgrzane to by spaliło skórę do samych kości. im dalej wiadomo bedzie zimniej, ale tłumik i tak się mocno i szybko nagrzewa. można by tak dla testu kiedyś zmierzyć, jak ktoś ma laserowy termometr.
Ostatnio edytowany przez seiko (18-09-2012 18:01:54)
Offline