Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Gość
Kenij ma Xenony! Owszem no podobno są One nielegalne! Ale nie wiem jak to jest: Bo w tych nowych autach Oryginalnie są Xenony...
Wydaje mi się , że te Xenony montowane fabrycznie w samochodach mają homologacje. A te które można kupić w sklepach to nie no chyba , że wydasz trochę kasy. I dlatego policja może się przyczepić. Mała rzecz a kłopot i ryzyko.
Ostatnio edytowany przez intelektualista (14-08-2012 17:16:27)
Offline
Gość
Ostatnio czytałem na necie że jest dużo rodzai Xenonów! I tylko kilka z nich są dopuszczone do ruchu! Więc za te dopuszczone do ruchy wydasz razem z cały osprzętem około 200zł!
Czyli gra nie warta świeczki.
Offline
Mam prośbę, tym razem jako kierowca osobówki; jak ktoś zamontuje "ksenony", to niech postawi moto naprzeciwko jakiegoś auta, usiądzie za kierownicą (najlepiej w nocy) i sprawdzi czy nie oślepia innych. Zdaje mi się że to jest bardziej ważne niż problemy z Policją
Offline
Gość
Wiesz co Mamut : Każde światła oślepiają! A Xenony tam bardziej! No ale przynajmniej to wszystko widzisz ;]
Nie, nie każde - światła po prostu świecą. Oślepiają te źle ustawione/bez homologacji. Nie jest sztuką zrobić mega mocno świecące światła, tylko takie, które nie będą oślepiać. Jak jadę w trasie to oślepiają mnie osobówki, a nie ciężarówki ze znacznie mocniejszymi światłami. U nas niestety większość ludzi ma to w głębokim poważaniu - a szkoda, bo można czyjeś życie dzięki temu uratować.
Xenony prawdziwe mają to do siebie, że nie oślepiają - po minięciu auta z ksenonami wszystko widzisz normalnie. G..., sprzedawane jako xenony świeci bardzo mocno i oślepia - no ale za to kierowca takiego czegoś, tak jak napisałeś, widzi wszystko, a że kogoś oślepia ...
Offline
Jak go trafi inny kierowca, bo zostanie oślepiony i ubezpieczyciel odmówi mu wypłacenia odszkodowania ponieważ miał źródło światła bez homologacji to zmieni zdanie.
To czy żarniki mają homologację czy nie to nie ma zbytnio znaczenia, bo takie coś da się przeskoczyć. Niestety lampa pod Xenony jest zupełnie inna i musi mieć system samopoziomujący.
Jak zabiorą papiery za nieodpowiednie źródło światła to szybko wróci do normalnej żarówki.
Ale mniejsza o to... Niestety do niektórych nie dociera, że innych oślepiają.
Offline
Też przerobiłem dziś sobie na h4 bo mam dość szukania po sklepach tej żarówki, tylko ja zrobiłem to prościej, rozszlofowałem tylko te uchwyty od oprawki i rozszerzyłem lekko i weszła i się trzyma nowa żarówka i żadne pręciki nie są potrzebne.
Offline
Od kąd przerobiłem na h4 mam problem z ładowaniem aku, jak jeżdżę na światłach to nie naładuje aku, jak jeżdzę bez to normalnie go naładuje dzieje się to od kąd przerobiłem lampe, możliwe że ta żarówka pobiera za dużo prądu?
Offline
no mozliwe albo zwarcie ci robi i rozladowuje jak wlaczasz h4
Offline
Użytkownik
Sturmovik napisał:
I Tak Kupuje mocniejsze , tylko kurcze boje się Xenonów kupować , bo nie wiem jak z Policją
Daj sobie siana z mocniejszymi... u mnie przy 55/60 musze odpalać z kopa bo aku nie nadąża się ładować
Offline
Czyli nie tyko ja tak mam moja h4 ma 55w, aku za cholere się nie ładuje, wczoraj jak wracałem to wszystko ledwo się żażyło kierunki itp. Myślałem że to regulator, wymieniłem i nic, dopiero jak wyłączyłem światła wróciło napięcie. Szkoda że nikt o tym nie wspomniał w tym poście.
Offline
Użytkownik
Większość napięcia z alternatora pożera żarówka...
Offline