Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Gość
No właśnie może coś jednak pogrzebie tylko finasów brak teraz .
witam . mam takie pytanie a mianowicie co myślicie na temat wstawienia cylindra 80 ? Bo słyszałem ze to cos komplikuje
http://moto.allegro.pl/cylinder-glowica … 09465.html
mam także w zamiarze wstawic filtr stożkowy bo ponoć też cos polepsza ... jak możecie to piszcie o innych tuningach zwiekszajacych osiągi z góry dziekuje
Offline
gwarancja pójdzie się je**ć ale walić gwarancję jak za każdy serwis płacisz ponad 100 zł a jak coś Ci się zwali w motorze to oni powiedzą, że to twoja wina i sam musisz płacić.
Ja zrobiłem dzisiaj tylko pierwszy serwis i potem cylek większy, filtr stożkowy i jazda!!
Offline
Dobra zacznę tak w moim Routerku zamierzam zamontować
- http://moto.allegro.pl/filtr-stozkowy-g … 30725.html
-http://moto.allegro.pl/cylinder-tuning-75cm-knight-los-king-ogar-900-i1959647368.html
-http://moto.allegro.pl/manetki-motocyklowe-plomienie-na-kierownice-22mm-i1971567013.html
-http://moto.allegro.pl/wal-wzmocniony-skuter-4t-kingway-zipp-romet-inne-i1983456706.html nie jestem pewny czy to Taki akurat powinien być
-http://moto.allegro.pl/wal-wzmocniony-skuter-4t-kingway-zipp-romet-inne-i1983456706.html
-http://moto.allegro.pl/siatka-bagazowa-lub-na-kask-czarna-extra-i1931970204.html
-http://moto.allegro.pl/lusterko-chopper-mz-etz-jawa-wsk-shl-wfm-quad-atv-i1935938668.html co do nich to się zastanawiam , ponieważ mogą się komuś spodobac i mi je najzwyczajniej zapierdoli .
Offline
To bedzie niezla choinka na swieta.
A co do tego cylindra z glowica to bedziesz musial ze starej glowicy zawory wyciagac bo jest nieuzbrojona a potem sobie szczelinomierzem wyregulowac .
Offline
kup sobie ten mocniejszy cylinder ten ponad 80 cm bo jest lepszy wiem po sobie i najlepiej jak byś znalazł w w całości żeby można było od razy zamontowac a nie bawic się z dokręcaniem czesci od starego
Offline
jak będziesz przekładał stare zawory do nowej głowic to musisz je dotrzeć indywidualnie do każdego gniazda, jeśli kupisz głowicę nie uzbrojoną to nowe zawory też trzeba docierać
Offline
http://otomoto.pl/honda-cb-600-hornet-z … 74251.html
takie zegary by się przydały
Offline
fajne te zegary
Offline
Użytkownik
A myśleliście nad zmianą podświetlania tarcz na jakieś ledy + podświetlane igły?? Były kiedyś zestawy igieł z diodami do tych igieł ale jak zwykle przegapiłem okazje... Widziałem takie przeróbki jedynie na licznikach samochodowych i calkiem to wygląda Jak tylko uszczypne gdzieś groszą kupię licznik z beemki i spróbuję przeszczepić igły jakby ktoś był zainteresowany linki wstawie nie prędzej jak po 10 lutego
Offline
Użytkownik
Dobrze dotarta 50 potrafi zamknąć licznik na prostej Dla potwierdzenia mój filmik http://www.youtube.com/watch?v=0-OVJdIHdw4 Czy się opłaca?? Moim Zdaniem tak
Offline
Najprostszy tuning to zwiększenie pojemności... Niestety niewiele osób wie o tym, że to wiąże się również innymi zmianami.
Wg mnie najlepszy zestaw to:
1. Cylinder 72ccm, czyli chińskie 80.
2. Filtr stożkowy gąbkowy.
3. Gaźnik od 200 i mod kolanka dolotowego.
4. Polerowanie wydechy i delikatne przytarcie dolotu.
5. Wymiana wydechu.
Po takim modzie można spokojnie liczyć na 6KM, a jak dobrze to zrobimy to na 8
Offline