Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam serdecznie jestem tutaj nowy mam na imie Artur i jestem z łodzi
Kupiłem nowego Rometa ze sklepu i po zatankowaniu 4 litrów paliwa strzałka wogóle nie podniosła się podejżewam że z pływakiem jest coś nie tak.
Kolejna sprawa gaźnik sobie wyregulowałem trochę sam ale zauważyłem że motorek niema mocy na wyższych obrotach i wolno się zbiera łańcuch jest nadmiernie luźny i wydaje takie dziwne dzwięki podczas jazdy.
Dzwoniłem do serwisu Dolko Motors a Rojną 122 i powiedziano mi że taka regulacja po za przeglądem kosztuje 90 zł.
Moje pytanie czy wstrzymując się do pierwszego przeglądu będą mogli naprawiić te usterki które oczywiście powstały z nie mojej winy??
Offline
Wskaźnik paliwa chyba nie działa w każdym routerze, jest wiele osób mających ten problem. U mnie jest tak samo jak u ciebie, jak wleje się 10l to dopiero pokaże ćwiartkę a powinien pokazywać ponad połowę baku.
Co do łańcucha to go sam naciągnij bo jazda z luźnym łańcuchem może spowodować kolejne awarie.Poczytaj forum w dziale awarie tam pisze np. pogięta zębatka lub połamana osłona zębatki z powodu luźnego łańcucha. W książce masz wszystko napisane jak powinien być naciągnięty. Na twoim miejscu sam bym uporał się z łańcuchem a regulacje gaźnika i problem z pływakiem zostawił do przeglądu. Możesz jeszcze raz spróbować wyregulować gaźnik ale narazie go docierasz to nie wiem czy ma to sens.
Offline
w moim przypadku też na pczątku nie wierzyłem że rezerwa w routeże ma 5 litrów ale potem jakoś chyba sam doszedł do siebie i pokazuje dobrze :-) musisz posiłkować się kranikiem dlatego ma 3 położenia. A łańcuch to prosta sprawa tyko nie może być też napięty za mocno
Offline
hmmm dzieki za odpowiedz co prawda pojeździłem dzisiaj z kolegą który ma Zippa Nekena no i po jeździe po różnych górkach i dołkachcoś tam dryga ale to i tak jest tylko na poziomie rezerwy..... co do łańcucha to mam rozumieć że napina się go za pomocą dwóch śrób które znajdują się na takim długim gwincie tak? może dlatego podczas startu ma taką słabą moc i niema takiego ciągu na wyższych biegach słabo się zbieta gaźnik wyregulowałem sam i narazie jest dobrze nienarzekam
Offline
jakos nigdy nie zwracałem uwagi na ten wskażnik, jak mam wątpliwosci co do ilości paliwa w baku to otwieram dekiel potrząsam moto w prawo lewo jeżeli jest szum płynu to ok jak nie to szybko na stację
Offline
ale ogólnie chodzi o to by wiedziec ile sie jeszcze ma bo na oko nie lubie jeździć i tak albo mieć na styk albo niemieć poto jest ten wskaźnik żeby działał
Offline
Niestety ten typ tak ma, nie wiem czy komuś tu na forum on dobrze pokazuje. Z dwojga złego to lepiej że myli się w tą stronę, a nie w drugą . A tak na serio to ja wychodzę z założenia, że jak wskazówka spadnie w takie położenie że wogóle się nie rusza to można ok 100 km zrobić i trzeba jechać tankować.
Ostatnio edytowany przez Mamut (16-08-2012 22:33:34)
Offline
Ja tam już dawno z niego zrezygnowałem Wylicz sobie ile tak na oko spala Ci moto na 100km, zalej do pełna i wyzeruj licznik Teraz wiesz ile masz jeszcze paliwa w zbiorniku Po za tym masz jeszcze rezerwę i na niej spokojnie parę kilometrów do stacji zrobisz.
Offline