Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Na początek witam wszystkich!
Tak jak w temacie mam przedmuch na uszczelce pod głowicą i chciałbym ją sam wymienić z tym, że nie do końca wiem jak się za to zabrać.. Mianowicie potrzebował bym najlepiej jakiś dobry poradnik jak to zrobić bo szukałem ale nie umiem znaleźć. Konkretnie jak to rozebrać jak ustawić rozrząd by potem wszystko normalnie śmigało. Proszę o pomoc i z góry bardzo dziękuję.
Offline
http://www.youtube.com/watch?v=CQUAtE8E66k tu bodajze cos masz...
a zawory to nie wiem na ile ustawic... poczytaj na forum bo gdzies to bylo. Tylko nie poknoc niczego bo szkoda motorka ;PP jak bedzie ci cos stukalo w silniku to cos jest nie tak http://www.youtube.com/watch?v=zUTb0zSGo9I tak zawory stukaja jak jest cos nie tak. On ma 72 cylinder i nie zalozyl 2 podkladek pod glowice i dla tego mu tak stuka bo podobno sie daje na cylinder 72 2 podkladki
Ostatnio edytowany przez konrad960229 (12-07-2012 20:18:02)
Offline
jak go rozbierzesz bez ruszania lancuszka zeby sie nie przekrecil i tej zebatki wgl nie ruszajac rozrzad to nie powinno ci sie przestawic... Nie wiem bo nie rozbieralem tego osobiscie ale juz na wlasne doswiadczenie mialem nie jeden motor w rekach tylko ze same 2t
http://www.youtube.com/watch?v=sDkj8zvP … ure=fvwrel tu masz ale to tez ci pewnie malo pomoze bo to 110 i jeszcze ciulowo bo zdjecia:PP ja tak bede za rok robil z nim P
Ostatnio edytowany przez konrad960229 (12-07-2012 21:13:55)
Offline
Użytkownik
konrad960229 napisał:
jak go rozbierzesz bez ruszania lancuszka zeby sie nie przekrecil i tej zebatki wgl nie ruszajac rozrzad to nie powinno ci sie przestawic... Nie wiem bo nie rozbieralem tego osobiscie ale juz na wlasne doswiadczenie mialem nie jeden motor w rekach tylko ze same 2t
http://www.youtube.com/watch?v=sDkj8zvP … ure=fvwrel tu masz ale to tez ci pewnie malo pomoze bo to 110 i jeszcze ciulowo bo zdjecia:PP ja tak bede za rok robil z nim P
Jak chcecie dam wam namiar do autora tego filmu ;]
Offline
Jako że wymieniałem ostatnio cylek z 50 na to, co na allegro nazywa się 124 ccm, mogę dać kilka podpowiedzi do tego filmiku, i wogóle do całej wymiany:
1. Szpilki głowicy można z powodzeniem wykęcić dobrym kluczem mors (ważne by miał płaskie chwytaki, a nie w kształcie elipsy)
2. Nakrętkę od magneta można odkręcić kluczem pneumatycznym bez konieczności blokowania jej
3. Moim zdaniem znacznie łatwiej jest wykręcić prowadnice skrzyni biegów i je później zamontować, niż próbować osadzić wałki skrzyni w łożyskach w karterze, przy zmontowanej szkrzyni. Mała uwaga - w moim silniku mechanizm skrzyni biegów był trochę inny niż ten na filmiku.
4. Ustawienie kopki - na filmie nie jest to pokazane, ja się na tym przejechałem - moim zdaniem mechanizm trybów kopki trzeba zamontować w odpowiednim położeniu.
5. Z tego co czytam na forach to często występuje problem dokręcenia śruby od sprzęgła wraz z koszyczkiem - ja robiłem to wkrętakiem (śrubokrętem jak kto woli ) bardzo dużym, o gładkiej (nie ostrej) końcówce oraz młotkiem.
6. Przy ustawianiu rozrządu - warto wykręcić świecę; nie ma kompresji i łatwiej ustawić magneto w wybranym położeniu.
Offline