Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam forumowiczów.
Posiadam w swoim motorku zestaw 110 i po przejechaniu 150 km postanowiłem sprawdzić vmax. Wyniosl on 80km/h. Nie jestem zadowolony z tego wyniku ponieważ tyle jadą niektóre 72. Zestaw kupiłem racing bee żeliwny (wcześniej aluminiowy moretti i wygiely się zawory po 2k przeb oraz brał olej) i chodzi bardzo ładnie oraz nie bierze oleju. Stwierdziłem że ten vmax to wina gaźnika. Mam pz20 z śr. przepustnicy 17 mm. Krociec 22mm. Wielu poleca gaznik pz 22 który ma 22 mm otwór oraz przepustnice 1 mm większą . Nie jestem pewien czy da mi to przyrost mocy więc kieruje się z moim problemem do użytkowników tego forum. Z góry dziękuję za odpowiedź. Dodam, że zawory to 0.06 oraz 0.08 a przełożenia to 16/40.
Offline
Przełożenia zmienić na 15/45 do tego gaźnika co masz daj dyszę 78, nic większą i nic mniejszą a obroty pójdą do 9k w trakcie jazdy i v-max także skoczy. Ale więcej niż 90 bym nie oczekiwał. Pozdrawiam Arek
ps. filtr powietrza fabryczny i z wydechem także nie kombinuj bo to nic nie daje, rośnie tylko duma i ego.
Aha zapomniałbym, nie przegrzać przy docieraniu które właśnie się u Ciebie odbywa jeżeli dobrze wyczytałem, można dawać w palnik byle nie przegrzać. A z oceną v-max poczekaj aż się dotrze i zmień koniecznie przynajmniej zębatkę zdawczą żeby nie potrzebnie nie obciążać silnika oporami.
Ostatnio edytowany przez JOSEMORALES (11-09-2017 23:45:21)
Offline
JOSEMORALES, nie masz może takiego sprawdzonego setupu dla gaźnika mikuni vm22 w 140'tce?
Ostatnio edytowany przez Kuaczozor (21-09-2017 12:58:11)
Offline
Fabryczny wyczyszczony filtr powietrza i dysza główna 90 do tego tłumik końcowy z mrf ,ten z dbkilerem. I przełożenia 15/45 i mmamy rakiete, o i jeszcze świeca irydowa lub zwykła po gappingu. Jeżeli chodzi ci o zakup to nie posiadam. Ale taki polecam z czystym sumieniem.
Offline
Nie, mam taki. Co prawda przy większym silniku, ale pomyślałem, ze warto zapytać dla odniesienia.
Fabrycznie ma dyszę chyba koło 100, ale mógłby prawdopodobnie ciągnąć lepiej na pełnym otwarciu.
EDIT:
Według gearing commandera z proponowanymi przez Ciebie przełożeniami trzeba by kręcić taki silnik do 10k RPM, żeby osiągnąć prędkość 90km/h
Ostatnio edytowany przez Kuaczozor (23-09-2017 15:53:02)
Offline
Kuaczozor napisał:
Nie, mam taki. Co prawda przy większym silniku, ale pomyślałem, ze warto zapytać dla odniesienia.
Fabrycznie ma dyszę chyba koło 100, ale mógłby prawdopodobnie ciągnąć lepiej na pełnym otwarciu.
EDIT:
Według gearing commandera z proponowanymi przez Ciebie przełożeniami trzeba by kręcić taki silnik do 10k RPM, żeby osiągnąć prędkość 90km/h
Z tymi prędkościami to nie tak do końca bo wszystko zależy od tego jaką mamy skrzynię w środku, ja miałem 15/45 i był to setup uniwersalny na miasto i coś dalej. A na 16/41 targałem 115km/h vmax , ale dół miał mulisty i dopiero powyżej 4-5k obrotów ciągnął jak trzeba, więc więcej latałem na 15/41 bo to szło od samego dołu. Skrzynię miałem z długimi biegami bo przy 15/41 oprócz pierwszego biegu pozostałe nie kończyły się za szybko. Dla tego zazwyczaj polecam 15/45, a jak ktoś ma krótką skrzynkę to może sobie zapinać większe tryby i nie zmuli obrotów do 6 czy 7 tysięcy na 4 biegu.
Offline