Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Jaka pojemność i jakie założone zębatki są? Przy pojemności 50 ccm ciężko oczekiwać że pod dużą górkę będzie miał nie wiadomo jakie przyspieszenie. Niestety przy pojemności 50 ccm nie da się sprawnie poruszać po górkach bez zmiany biegów. Najpierw trzeba zorientować się jakie są założone zębatki i będzie wiadomo dlaczego traci obroty jadąc pod górkę.
Offline
Witaj, dwie opcje. A mianowicie źle dobrany lub wyregulowany gaźnik i druga opcja to słaba kompresja. Aha jeszcze trzecia opcja to sprzęgło może ślizgać. Pozdrawiam Arek
Offline
JOSEMORALES napisał:
Witaj, dwie opcje. A mianowicie źle dobrany lub wyregulowany gaźnik i druga opcja to słaba kompresja. Aha jeszcze trzecia opcja to sprzęgło może ślizgać. Pozdrawiam Arek
Przecież napisał że traci obroty. Owszem można sprwdzić ustawienie gaźnika ale po silniku 50 cm nie spodziewałbym się wodotrysków. Sam ws zatankowany jest już ciężki przypomnę że jest to kopia Suzuki GN 125. A więc inny silnik inna moc. Trochę napewno może pomuc zmiana zębatek. Ale i tak redukcji biegów jadąc pod górę nie ominiesz. Im większa góra tym pojazd jest słapszy
Offline
Tak, bo sprzęgło może się ślizgać.
Offline
Jeśli jest to olej dedykowany przez producenta a więc 10w40 to nie powinno się nic złego dziać. Przy pojemności 50 ccm nie masz co liczyć na podniesienie mocy bez zmiany zestawu na powiedzmy 72 ccm. Najlepszym sposobem aby uzyskać lepsze przyspieszenie a tym samym zbieranie się pod górkę to wymiana zębatek. Ale na chwilę obecną nie udzieliłeś odpowiedzi na pytanie jakie masz założone zębatki (zdawcza pod osłoną silnika i tylna na kole). Wszystkie moduły jakie są dostępne na Allegro jako "odblokowane" to tylko chwyt marketingowy, bo nawet fabrycznie Router nie miał zablokowanego modułu zapłonowego. Moc na kole można sprawdzić na hamowni.
Offline
Półsyntetyk jest lepszy bo lepiej smaruje przy większym obciążeniu ja osobiście odradzam używanie oleju do normalnego silnika samochodowego. W naszym silniku jest tak zwane mokre sprzęgło a olej silnikowy choć ma podobne parametry to ma inną specyfikacje od tego do motocykli.
Offline
Dzieki za info. . a tak zapytam jest roznica miedzy zwyklym filtrem powietrza a stozkowym? I kolejna sprawa zrobilem juz 4tys km nalezy cos wymienic ? Od nowosci tylko filtr powietrza zzmienialem hm?
Offline
W wydajności silnika 50cc żadna, za to akustyczną różnicę odczujesz.
Offline