Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Panowie, w silniku Moretti 125 cm mam głowicę z otworem na króciec gaźnika o średnicy 27 mm. Czy powinienem więc kupić króciec z otworem o takiej średnicy czy mogę założyć ten który mam czyli o średnicy 23 mm ? A gaźnik w takim układzie wystarczy pz22 czy większy ?
Offline
Witaj, na razie możesz zamontować króciec jaki posiadasz. Aczkolwiek aby w pełni wykożystać silnik polecam większy gaźnik niż pz22 i króciec o większym przekroju. Pozdrawiam Arek
Offline
Arek dzięki za odpowiedź..Dostałem już nowy króciec gaźnika właśnie z otworem 23 mm. Więc mam już nowy króciec i nowy gaźnik pz22 który dostałem z silnikiem. Filtr powietrza puszkowy z gąbką, taki jak oryginalny w WS50 tyle że niedawno kupiony. Będę dziś to wszystko zakładał i mam nadzieję że w końcu się uda i nie będzie gasł po odpaleniu bo inaczej to już sam nie wiem co robić..Aż się boję Aha, a co ze świecą ? Bo razem z silnikiem dostałem jakąś LG typ D8TC z gwintem długości 18mm. Pewnie to jakaś przeciętna. Ale na początek wystarczy może. Iskrę daje dobrą. Ale czy jako zapasową mógłbym kupić innego typu o tej samej długości i średnicy gwintu czy musi być taka sama ? Sorry za takie może banalne pytania ale nie wiem co z czym się je w silniku 154FMI. Pozdrawiam.
Ostatnio edytowany przez Perez2011 (18-08-2016 11:26:40)
Offline
Kamil, jeśli będziesz chciał to ja mam jeszcze jeden króciec bo niepotrzebnie zakupiłem do swojego silnika yx140. On ma średnicę wewnętrzną 25mm. Jest tylko jeden mankament - montowany jest pod skosem, pewnie jakieś 45 stopni w stosunku do osi silnika więc filtr byłby pod skosem. Jest możliwość dokupienia pierścienia który pozwala na zamontowanie pod takim kątem jak się chce, ale to dodatkowe koszta. Ale jakby coś to mam w zapasie jeden króciec.
Offline
Tomek dzięki za ofertę, to miło z Twojej strony. Ale na razie założyłem wczoraj ten króciec 23 mm poregulowałem wstępnie gaźnik i odpala na dotyk, a co ważne nie gaśnie. Co prawda na ssaniu, bo jak tylko wyłączę po chwili ssanie to gaśnie ale może to normalny objaw i dopiero po kilku minutach ssania będzie można je zamknąć. Pojemność przecież większa to i paliwa więcej potrzebuje na rozruch przy zimnym silniku. W każdym razie dziś albo jutro wyprowadzę go na dwór i spróbuję potrzymać kilka minut na ssaniu a potem ruszyć. Mam nadzieję że wszystko będzie już dobrze i nie będzie gasł. Pozdrawiam.
Offline
Perez2011 mniej powietrza a więcej paliwa i nie powinien gasnąć, bo temp. na dworze dobrze na plusie, więc i w chłodny letni wieczór nie powinno być problemu. Ewentualne inne powody to: za ciasno ustawiony zawór wydechowy, lub dławi wydech( u mnie tak było też odpalałem na ssaniu i po minucie już normalnie pykał, a po zmianie na przelot problem znikł i silnik ma lepszą górę) .Pozdrawiam Arek
Offline