Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam. Problem mam w routerze taki, że leci mi olej z korka od spuszczania go. Przy ostatnim zdejmowaniu prawej pokrywy silnika, przy spuszczaniu oleju zobaczyłem, że śruba wykręca się wraz z gwintem (obwinięty na śubie). Wyczytałem na angielskich forach, że często wkręcenie dłuższej śruby pomaga, więc tak też zrobiłem. Wyjąć byłem zmuszony tą siateczke (pseudo filtr oleju) i wkręciłem śrubę ok 12x30. Podkładkę miedzianą zrobiłem z miedzianej rurki rozciętej wzdłuż Teraz Kiedy wszystko zrobiłem i zalałem olejem po ok.10 min od zatrzymania sie i wyłączenia silnika pod silnikiem jest plama oleju. Nie wiem który sposób jest najlepszy ?:
1. Przegwintować otwór na M14
2. obwinąć śrubę taśmą teflonową (podobno -60 - 200st C)
3. Kupić podkładkę aluminiową lub miedzianą przystosowaną do takich rzeczy (a nie rurka)
Offline
Najpewniejszy sposób to przegwintowanie tu strona o doborze wierteł do gwintownika http://www.lw.cad.pl/r_wiertla_gw_metr.htm . Obudowa silnika jest aluminiowa więc trzeba dokręcać śruby z wyczuciem. Do gwintowania w aluminium używa się denaturatu czyli spirytusu. A to po to aby gwint był cały nie poszarpany. Jako podkładkę uszczelniającą proponuję zakupić w sklepie motoryzacyjnym podkładkę miedzianą taką nadmuchaną. Ona się miażdży podczas dokręcania i doskonale uszczelnia.
Offline
Popieram kolegę wyżej. Przegwintuj, bo to najpewniejsze i dokup jeszcze podkładke z amulunium lub miedzi.
Offline