Ogłoszenie

Witamy serdecznie wszystkich gości odwiedzających nasze forum.

Traktuje ono w głównej mierze o Routerze WS 50, ale użytkownicy innych motorowerów o podobnej konstrukcji również są bardzo mile widziani.

GORĄCO ZAPRASZAM DO REJESTRACJI.

Panel

#1 18-07-2015 15:33:52

 mati0505

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420927843.png

Skąd: Podkarpacie
Zarejestrowany: 03-10-2014
Posty: 104
Punktów :   
Motocykl: Router ws50
Pojemność: 49cm3
Przebieg: 2225 rośnie
Wiek: 15
Imię: Mateusz

Ustawienie zaworów

Dzisiaj odkręciłem te nakretki co są nad zaworami i ustawiłem zawór ssący na 0.06 a wydechowy na 0.07 do regulacji nie ustawialem zadnej rzeczy na znak podczas jazdy słychać stukanie jak ustawic poprawnie zawory

Ostatnio edytowany przez mati0505 (18-07-2015 15:34:28)

Offline

 

#2 18-07-2015 15:41:44

 Montii

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1421183226.png

Skąd: 3 km od Zamościa
Zarejestrowany: 04-11-2012
Posty: 752
Punktów :   23 
Motocykl: Romet Rouetr WS 50
Pojemność: 110
Wiek: 19
Imię: Szymon

Re: Ustawienie zaworów

Ustawiamy rozrząd na znaki czyli  kreska obok literki T na magnecie musi być widoczna w okienku i i dopiero regulujemy

Offline

 

#3 18-07-2015 15:42:18

 emarcin

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420924716.png

Skąd: Międzyzdroje
Zarejestrowany: 22-05-2015
Posty: 2
Punktów :   

Re: Ustawienie zaworów

Witam  , mam ten sam problem ... stukanie dalej słychać ... czy ustawiać na słuch ? czy trzymać sie podanych parametrów ??

Pozdrawiam

Offline

 

#4 18-07-2015 17:52:27

 ikari6

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420927843.png

Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Zarejestrowany: 03-02-2013
Posty: 108
Punktów :   
Motocykl: Router WS50, Benyco Cruiser
Pojemność: 72 , 125
Przebieg: 11300 , 1400
Wiek: 43

Re: Ustawienie zaworów

Ja tylko dodam że regulację zaworów należy wykonać na zimnym silniku


101 airborne WW II

Land Rover Freelander

Offline

 

#5 27-07-2015 13:53:12

pawlak170

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420924317.png

Zarejestrowany: 23-04-2015
Posty: 22
Punktów :   
Motocykl: ws 50
Pojemność: 49 od8k km 72
Przebieg: 8600+

Re: Ustawienie zaworów

Witam, magneto na T, itp ustawione, do zaworów dobrałem się z ciekawości, po 7,5k przebiegu pomyslałem ze warto sprawdzić, luzu nie było żadnego, ustawiłem 0,5 sący, 0.6 wydech i klekocze. Pytanie, zostawic tak czy wrócić do braku luzu? Nawet jeśli poprawłem nieco parametry to nieznacznie a nie chciał bym by za paru set kilometrach z tego powodu coś się posypało. Jak to wygląda u Was?


EDIT: Dodam ze wcześniej nie było nic słychać prócz "brum brum", klekotanie nie jest az takie jak niektórzy pokazują jako problem na Youtube a bardziej jak świerszczenie, cos jak wolnobieg w rowerze przy nie zbyt wielkiej predkości, może to po prostu normalny dziwek pracy zaworów tylko wcześniej go nie było z braku jakiegokolwiek luzu? (szczeliny) ustawiałem szczelinomierzem tak by  byl opór

Ostatnio edytowany przez pawlak170 (27-07-2015 16:00:56)

Offline

 

#6 27-07-2015 21:01:47

 Montii

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1421183226.png

Skąd: 3 km od Zamościa
Zarejestrowany: 04-11-2012
Posty: 752
Punktów :   23 
Motocykl: Romet Rouetr WS 50
Pojemność: 110
Wiek: 19
Imię: Szymon

Re: Ustawienie zaworów

Ustawiłeś na 0,6mm czy na 0,06mm bo to znacząca różnica?

Offline

 

#7 27-07-2015 21:08:21

 vxproplus

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420929722.png

Skąd: NSZ
Zarejestrowany: 03-10-2014
Posty: 499
Punktów :   12 
Motocykl: Router WS 50 MR'13
Pojemność: 107
Przebieg: 23500
Wiek: 23
Imię: Mateusz

Re: Ustawienie zaworów

Luzu nie może nie być bo to najszybsza metoda na zajechanie zaworów łącznie z gniazdami. Magneto ma być na T ale podczas gdy znak pokaże się 2 razy to każdy z zaworów otworzy się po jednym razie. Znak T pokazuje zatem moment kiedy obydwa zawory są zamknięte a kolejny obrót wału i ponowne pokazanie się znaku T nastąpi w momencie jak obydwa zawory są otwarte. W tym momencie nie powinno być luzu a jeśli go ustawisz to w tym właściwym momencie będziesz miał potwornie duży luz. Najlepiej odkręcić ten okrągły dekielek od boku w głowicy i zobaczyć czy kropka na zębatce jest skierowana do przodu motoru. Wtedy masz pewność, że ustawiasz luzy na właściwym znaku T.

Offline

 

stat4u stat4u

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.biotechnologia-ajd.pun.pl www.klanfreestyle.pun.pl www.bassparty.pun.pl www.gp2010rond.pun.pl www.kpsa.pun.pl