Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Na allegro jest tylko kilka aukcji z prawdziwymi 125 mrfa i juszczaka albo rolka net coś takiego reszta to 110. Co do opisów tych silników to są po prostu śmieszne 12km to ma 140cc a nie 110. Odnośnie chłodnicy to uważam że jest to zbędny bajer miałem długo u siebie w lifanie i mam podejrzenie że przez nią silnik bardzo osłab już nie ma tej kompresji co była itp. teraz mam termometr i jeśli mamy przełożenia w miarę ok to wystarczy odpuścić nieco gazu i silnik sam ochłonie.
Offline
Chłodnica jest zalecana od pojemności 125. Ja sobie założyłem do mego Lifana 120. Na razie mam na dotarciu więc trudno powiedzieć jak się sprawuje. Nagrzewa się dość mocno. Podłączona jest tak dolny przewód do górnego otworu w chłodnicy. A górny z głowicy do dolnego w chłodnicy. Bo dolnym pompa oleju podaje olej a dolnym otworem z chłodnicy olej ma łatwiej do spłynięcia. Co do mocy , uzyskanej prędkości to zależy jak dotrzesz, jakie dobierzesz sobie przełożenia, ile ważysz no i jak zestroisz z gaźnikiem ,filtrem powietrza i ewentualnie tłumikiem żeby mieć komplet.
Offline
Tłumik przelot, gaźnik SLC z pompą przyśpieszającą przepustnica 22mm wylot na króciec 27mm docierałem jak trzeba 95 to była mój vmax jednak teraz musiałem dać mniejszą zębatkę z przodu i 90 to max
Offline
Ja u siebie musiałem jeszcze przełożyć głowną kostkę elektryczną w silniku no i skrócenie tej osłony. poza tym wszystko elegancko wchodzi. Nawet jeśli masz Routera z sankami pod silnikiem to przy 110-tce BTS'a, nie trzeba nic z nimi robić, bo wchodzi tak samo jak 50-tka.
Offline
Tommy29 napisał:
Ja u siebie musiałem jeszcze przełożyć głowną kostkę elektryczną w silniku no i skrócenie tej osłony. poza tym wszystko elegancko wchodzi. Nawet jeśli masz Routera z sankami pod silnikiem to przy 110-tce BTS'a, nie trzeba nic z nimi robić, bo wchodzi tak samo jak 50-tka.
zgadza się u mnie są sanki i nie trzeba nic rozginać, kostka akurat pasowała.
Offline
Nie wiem dokładnie czy to akurat była ta kostka głowna zasilająca, czy np od wyświetlacza biegów, ale musiał mi mechanik jedną przełożyć. Sviras666, masz ten sam rocznik Routera co ja
Offline
Dziękuje wszystkim za opinię
Pogrzebałem dłużej i trafiłem na strone http://www.jednoslady.sklep.pl//k82,silniki.html
Zaraz obok BTS 110 jest ten niby "125" bez naklejek. Według sprzedawcy w głowicy siedzi sportowy wałek rozrządu
Chłodnice jednak sobię daruje.
Ostatnio edytowany przez Balaiareth (20-06-2015 20:25:05)
Offline
Ja bezapelacyjnie zalecam chłodnice do 110, bo grzeje się ona dużo dużo więcej niż 50 czy 72, wiem bo miałem te wszystkie pojemności. Nawet 50cc miałem jakoś na początku zimy ze 2 tygodnie, to na przepalonym oleju mineralnym od ciągnika, bez chłodnicy i 15km non stop do 10k dekle były aby letnie.
Offline
Ja póki co jeżdżę jeszcze bez chłodnicy i powiem, że po przejechaniu prawie 30 km z prędkością około 70 km/h cały silnik jest bardzo gorący. To samo jest jeśli się tylko kilka kilometrów dopieprza gaz w opór. Kiedyś musiałem pilnie jechać do Olsztyna miałem wówczas 72cc w routerze i dawałem mu całą trasę gaz w opór i silnikowi nic nie było o czym się przekonałem przy przerabianiu na 110, jedynie olej wówczas się spienił. 110-tką bez chłodnicy bym tego nie próbował.
Offline