Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam,
tak jak w temacie , czy taki moduł coś daje?
I jaki by się nadał do naszych motorków ws50?
Znalazłem taki przystosowany do silników 139 fmb* http://allegro.pl/modul-zaplonowy-139-f … 75714.html
Ale ten wydaje mi się solidniejszy* http://allegro.pl/modul-zaplonowy-odblo … 91996.html
http://allegro.pl/modul-zaplonu-cdi-tun … tałe-19030
czy nadał by się do 139 fmb? (kostkę bym przerobił)
Ostatnio edytowany przez ziomek11 (17-06-2015 14:42:35)
Offline
Był już podobny temat : http://www.routerws50.pun.pl/moduly-od- … s-4033.htm
Offline
Fabryczny moduł w routerze ma zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu. Do 2000 obr/min zapłon następuje dokładnie na punkcie F na kole zamachowym. Zapłon jest przyspieszany do około 3700 obr/min a powyżej już ma stały kąt. Moduł w routerze nie ma blokad.
Jak chcesz mieć full wypas kąt wyprzedzenia zapłonu zmienny w zależności od obrotów i podciśnienia w króćcu ssącym czyli obciążenia silnika załóż moduł o sztywnym kącie i dołóż wariator TAP-01. Podłączasz laptopa i mapy zapłonu robisz jakie chcesz.
Ostatnio edytowany przez vxproplus (17-06-2015 20:42:31)
Offline
Czyli ta śrubka nie ma sensu?http://allegro.pl/modul-zaplonowy-139-fmb-ogar-900-itp-odblokowany-i5086575714.html
Offline
Tą śrubką ustawia się jedynie obroty przy jakich ma zacząć się przyspieszanie zapłonu. Taki moduł ze śrubką przyspiesza raptownie zapłon w przeciwieństwie do oryginalnego. Przyspieszanie zapłonu powinno odbywać się w miarę płynnie.
Offline