Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Ja na podłączenie mam zakupioną kostkę już oglądałem. Piny z kostki z instalacji da się wyjąć i włożyć do innej a te z silnika zalutować . Bo dostałem kostkę ale ma inny kształt. Będzie chyba też problem z wyświetlaniem biegów trzeba będzie poprzekładać w niej piny. Od luzu jest w tym samym miejscu co w naszym ws ale pozostałe są w innej kolejności i według mnie nie będzie wskazywać właściwego biegu. Dowiem się jak już podłączę elektrykę.
Offline
U mnie biegi ideanalnie pokazuje. Macie tu filmik z unboxingu silnika Lifan 120ccm https://www.youtube.com/watch?v=B5tIxX1 … e=youtu.be Moja produkcja
Ostatnio edytowany przez Zib3l (22-04-2015 05:52:39)
Offline
Widziałem że nie masz sanek pod silnikiem ja mam i mam problem gdzie umieścić chłodnicę jest ciut większa niż mi się wydawało i nie zmieści się między rurkami sanek. Dodatkowo będzie przeszkadzać w dostaniu się do zaworu ssącego.
Offline
Ja umieściłem tam gdzie mam trąbik. Dziś pierwsze odpalenie i odpalił z rozrusznika. Ale ustawić gaźnik mikuniego to jest tragedia. W weekend będę ustawiał dalej. Na standardowym ustawieniu od nowości obroty za wysokie i nie do opanowania. Wykręciłem śrubkę od dołu gaźnika i jest lepiej ale chyba za mocno bo go zalewa na moje. Dużo z tym ebania ale jak już ustawię ideanalnie to będzie git. Najśmieszniejsze jest to, że na oryginalnym tłumiku cisza i spokój taki jakbym rowerem jechał. A chłodnica to trochę pic na wodę słabo się nagrzewa co świadczy, że słabo olej tam krąży. Ogólnie silnik jaki milusi na maxa. Wibracje o 60% mniejsze na 1/30 manetki gazu jadę 60 km/h bajka (mierzone GPS).
Offline
Widać zajebiscie dobrze podzieliłeś zakres manetki,prędkość jak w litrowym moto,pogratulować.To na pełnej manetce z 300 km/h
Ostatnio edytowany przez kifflee (22-04-2015 20:25:20)
Offline
Nie zapomnij, że tu nie jest prędkość liniowa względem obrotów ;p Ale udowodnie Ci, że manetkę tylko dotykam i jadę na 4 biegu 60 km/h. Niech będzie 1/20 ale mniej nie dam
Ostatnio edytowany przez Zib3l (22-04-2015 20:33:42)
Offline
Co do chłodnicy to trzeba go nieźle nagrzać żeby się zrobiła ciepła u siebie sprawdzałem to nie miałem problemów ale ostatecznie i tak ją zdemontowałem
Offline
A nie zapomniałeś dolać oleju? Podczas pracy część z niego wędruję w obieg chłodnicy dlatego po zainstalowaniu i odpaleniu powinno się sprawdzić stan i dolać olej.
Offline
Czesio weź mi powiedź jedno. Jak wyregulować ten MIKUNI gaźnik. Musiałem wykręcić z 6 obrotów tą śróbkę od dołu i dopiero obroty zaczęły spadać. Czym to jest spowodowane? Ktoś regulował ten gaźnik? Na standardowym ustawieniu ma obroty 3,5K i niżej nie zejdzie. Uszkodzony gaźnik czy wina zajebiście wytłumionego tłumika oryginalnego?
Offline
nie wiem czy czasem tutaj gdzieś na forum nie czytałem że po zamontowaniu chłodnicy powinno się dolać około 150-170 ml oleju.
Offline
ReallY napisał:
Wykręć całkiem śrubę i o 1/2 obrotu ją wkręć. Oczywiście mam na myśli śrubę regulacji składu mieszanki
Linka nie bo na samej przepustnicy też.
Po wykręceniu 6 obrotów po 5 sekundach od dodania gazu spadają obroty, a nie od razu.
Na 1/2 obrotu czy 1 i 1/2 obrotu jest tak samo nadal obroty 3,5K.
Dziwny ten gaźnik.
Obroty spadają ladnie jak włącze minimalnie ssanie.
Ostatnio edytowany przez Zib3l (24-04-2015 06:49:40)
Offline
Być może masz zły filtr powietrza, u mnie na SLC była niezła zabawa na takim który dawał za mało powietrza i nie mogłem go wyregulować, ale u ciebie może być coś innego, niestety ja nie wiem co poradzić na pewno da się to jakoś wyregulować.
Offline