Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam co sadzicie o tych silnikach http://allegro.pl/silnik-125-cross-endu … 31675.html lub http://allegro.pl/silnik-cross-yx140-12 … 34677.html chce wsadzic jakiś do Routera Ws50 no i nie wiem który lub tez moze macie jakieś inne propozycje
Offline
a są w miare wytrzymałe ?
Offline
Te 125 co podałeś tak na prawdę jest 110tką i to jest fakt na 100%, może nawet na cylku pisać 125, a to i tak będzie 110.
Jesli chcesz 120cc, to PitBikeMRF (podałeś link do ich 140cc) ma Lifanka i w dodatku jest tańszy niż te 110 co podałeś. Do niego należy dokupić większy gaźnik (pz25-26) W nim zostaje aby problemik z ładowaniem, ale wymiana magneta, dekla pod magnetem, iskrownika i dekla od seryjnego silnika pomoże, no chyba że ładowanie z dwóch cewek Ci wystarczy
Co do 140cc, to ja go mam, chwalę sobie, mocy ma wystarczająco i jest bezawaryjny póki co, jednak potrzebuje dużego gaźnika, który kosztuje 150zł w MRF, potrzebna jest także chłodnica. Małym kosztem można zwiekszyć jego moc wkładając wałek z40 (1.5-2KM więcej, mam to w planach). Silniczek ten ciągnie z samego dołu. Konstrukcyjnie duzo się rózni od fmb i 120cc, prtzede wszystkim 5ięciotarczowe sprzęgło na wałku skrzyni, a nie 2tarczowe na wale, przez co można tu kopać na biegu na sprzęgle.
Do każdego silnika 110-140 zalecana jest wymiana zębnatekl bardziej na prędkośc, aby nie żezać bzyków i utrzymać jak największą prędkość przelotową
Ostatnio edytowany przez adi9424 (03-04-2015 00:17:02)
Offline
a jakie zebatki były by najlepsze do 140 ?
Offline
Ja mam 16/38 ale ja mam dodatkowo ork więc dobrze byś miał jakieś 16/41. Pamiętaj też że dobrze by było byś wymienił wydech i gaźnik żebyś go nie dusił. rfm zasadniczo ma to wszystko i sam jeżdże na ich częściach 2 tyś km i nic się nie dzieje.
Offline
Ja mam 16/42, ale jeszcze wałek z40 dojdzie to będzie ciut mocniejszy i dysza ciut mniejsza, bo Molkt ma seryjnie trochę za dużą, jeszcze musisz uporać się z ładowaniem (w moim temacie o moto są wskazówki jak to zrobić). Eksperymentalnie przymierzam się do 14/42, ale tylko na jeden dzień z ciekawości
Offline
Za 1200 zł na Allegro od MRF-u można kupić kompletny silnik yx140 razem z gaźnikiem Molkt, resztą osprzętu do silnika (kopka, dźwignia zmiany biegów), oraz chłodnica oleju.
Offline
Za 1350 zł z rozrusznikiem czyli ma już ładowanie: http://sklep.pitbikemrf.pl/silniki/59-s … sznik.html
Offline
dzięki Krzysztof za ten link, co prawda nie wiem jak to będzie z tym dolnym rozrusznikiem, bo u mnie są sanki, ale coś czytałem że trzeba było tylko "przespawać" tą poprzeczkę co jest w sankach. Może się uda i u mnie
Offline
Ja myślę o tym silniku ale w wersji 125 cc .Przekonałem się do dolnego rozrusznika jak doczytałem że przy tych pojemnościach i górnym rozruszniku będzie problem z założeniem gaźnika PZ 26. Przydał by się jeszcze jakiś schemat do podłączenia do naszej instalacji . I jeszcze jedno pytanie : Czy da się też podłączyć wyświetlacz biegów? Albo chociaż lampkę wskazującą luz.
Offline
Da się, wystarczy czujnik taki jak od ogara 900 (wszystkie biegi w dół lub w górę) i odpowiednie dopasowanie kabelków i jeszcze ta blaszka przykręcana w środku, może kiedyś sam to zrobię.
Co do rozruchu górnego - króciec maks 22mm, a taki króciec 90 stopni no na przykład jak u mnie ma 28mm.
Ostatnio edytowany przez adi9424 (04-04-2015 10:39:31)
Offline
Moim zdaniem jeśli ma ktoś nieco zdolności manualnych to 10 razy lepszym rozwiązaniem jest montaż pionowego silnika płynie z tego mnustwo korzyści.
Co do gaźnika to ja bym się w typową chinę nie pchał i w te denne PZ'ty tylko kupił lepszy gaźnik ja swójego SLC dorwałem za 100zł więc tanio wystraczy poszukać. Co do czujnika to jest tam kontrolka od luzu i to moim zdaniem wystarcza. Uważam również że skrzynia N 1 2 3 4 jest lepsza niż 1 N 2 3 4 ponieważ nie trzeba szukać luzu
Ostatnio edytowany przez ReallY (04-04-2015 12:48:00)
Offline