Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Mój router ws50 z silnikiem oryginalnym bez przeróbek jedzie max 65 km/h zawsze wskazówka dochodzi max do tego samego miejsca gdzie jest 65 km/h czy można coś zrobić aby wyciągał więcej? Czy ma on może gdzieś blokadę? Rok produkcji 2013
Temat przeniesiony , Mati idąc według twojego dylematu :
mati0505 napisał:
czy można coś zrobić aby wyciągał więcej? Czy ma on może gdzieś blokadę? Rok produkcji 2013
Offline
jak możesz to powiedz jakie konkretnie masz w tej chwili zębatki.
Offline
Najlepiej samemu policzyć jakie są zębatki, bo to co jest na naklejce to można włożyć między bajki.
u mnie Router na fabrycznej 50-tce bardzo dobrze sprawował się na zębatkach 13/45
Offline
W książce miałem przypiętą kartkę na której pisało jaka zębatka ja mam jednak 13 zębów bo sprawdziłem. Czy możecie wysłać link z odblokowanym modułem taki żeby był dobry? Czy da się sprawdzić jakoś czy mój moduł jest zablokowany mój ws na postoju wkręca się do 10tyś obrotów ale na 4 biegu podczas jazdy jest bardzo słaby i jak trzymam gaz na fula do obroty i prędkość powoli spadają.
Offline
To znaczy że masz zębatki za bardzo na prędkość tzn. musisz wsadzić z tyłu większą lub z przodu mniejszą bo nie powinno tak być na 4 biegu. Na czwórce to ma trzymać obroty i normalnie rozpędzać się. Policz zębatki i powiedz zwłaszcza że masz 50cc więc nie ma tu dużo mocy i zębatki muszą być odpowiednie.
Offline
Co myślicie o tym
http://allegro.pl/modul-router-ws-50-ws … 52163.html
Rafal nie wiedziałem gdzie umieścić ten post
Offline
Mati , w routerach raczej nie ma zablokowanych modułów
Ja po zmianie silnika z 50 na 110 wszysko zostawiłem z 50 i działa idealnie , wbrew hasłom sprzedających ''nowy odblokowany moduł do 110''
Moim zdaniem są to po prostu chwyty marketingowe i raczej nie idź tą drogą
Poza tym to tylko silnik 50ccm , i realne 65 kmh to nie jest powód do smutku
Offline
Mati, dobrze by było jakbyś jeszcze podał ile zębów ma tylna zębatka, wtedy będziemy mogli coś poradzić konkretniej, podsunąć jakiś pomysł. Przy zębatce zdawczej 13 z na tył dobrze jest dać od 45 zębów w górę, żeby zachować w miarę dobre przyspieszenie w stosunku do prędkości maksymalnej. Ja na zębatkach 13/45 rozwijałem prędkość właśnie w okolicach 65-70 km/h.
Offline
Radziłbym zmienić na 13z gdyby to było 72 to można byłoby zostawić tak jak jest. 12/52 w 50cc to już za bardzo przyspieszenie 13/52 będzie idealnie
Offline