Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
planuje jeszcze prace na zime ale drobne
co do gaznika to mam oryginalny tylko ze PZ16 a dysza nie wiem nie sprawdzalem
hmmm... filmiki na youtube'a to sie zobaczy ale mysle ze cos sie jeszcze pokombinuje
tlumik zostal pospawany migomatem przez mojego wujka
Offline
Witam w moim temacie po długiej przerwie bo jakoś nie chciało mi się wrzucać zdjęć chociaż troszkę się zmieniło i tu od razu prośba do ADMINÓW żeby zmienić w nazwie tematu z "50/72" na "50/110". Od tamtego czasu doszło jeszcze:
-zestaw 110ccm z głowicą od 72
-nowe lusterka
-tłumik zrobiony na czarny mat
Co do planów w przyszłości to chciałbym:
-aluminiowy cylek do 110
-nowa opona na tył
-gaźnik z filtrem
-może jakieś kierunki ledowe
Zdjęcia były robione jeszcze na wakacjach ale nadadzą się Router troche brudny ale trudno:
Ostatnio edytowany przez Montii (23-01-2015 17:15:45)
Offline
O jaki ładny:D Mój to tak pordzewiał (rura wydechowa szczególnie) jak nie wiem co a jeszcze się zima nie skończyła. Na czym masz podwieszony tłumik?
Offline
Niestety oryginalna obejma od tego tłumika nie wytrzymała wibracji i się urwała Tłumik jest na cybancie otoczonym gumą Nie ma to jak prowizorka ale wole to niż kupować drugą obejme żeby mi znowu strzeliła
Ja również jestem zdziwiony że Romek jeszcze nie pordzewiał bo przez 3 lata stoi można powiedzieć na zewnątrz ale pod dachem obok tego szarego samochodu na pierwszym zdjęciu.
Offline
Montii , tłumik zmieniłeś na czarny ze srebrnego z jakiegoś konkretnego powodu , czy tak po prostu ?
Pytam bo też kupiłem gy6 tylko że ten większy ale wykonane są z identycznych materialów , i tak się zastanawiam czy może szybko korodują lub jeszcze coś innego
Ps
Nazwa tematu zmieniona na taką jak chciałeś
Offline
Dzięki Rafał Tłumik pomalowałem bo tak mi się podobało i sądze że tak wygląda lepiej. W tych tłumikach to tylko kolanka rdzewieją
Tak myślałem że można jeszcze go ew. carbonem okleić (i kilka innych rzeczy) bo też wyglądałoby fajnie i folia powinna się trzymać po ten tłumik to nawet po długiej jeździe można gołymi rękami dotykać
Offline
Właśnie plusem tych tłumików jest to że posiadają sporą ilość wełny , co przekłada się na to że się nie grzeją tak jak cały metalowy wydech fabryczny
Ja kupiłem czerwony i będę go oklejał czarną folią 3D
Poza tym dodatkowo dorabiam do niego demontowalny db killer , by jeżeli zajdzie kiedyś taka potrzeba mieć go w schowku i móc go zamontować
Offline
Ja miałem dziwne przeboje bo po przeróbce na 110 nie mogłem w ogóle założyć tłumika. Uciąłem więc w cholerę to mocowanie tłumika, zeszlifowałem na równo i zastosowałem przerobioną obejmę od skuterowego tłumika, która też mi po czasie pękła. Dorobiłem zatem od podstaw kolejną obejmę z jakiegoś kawałka blachy i trzech śrub. Na razie się trzyma, ale wygląda dość topornie bo dałem szeroki ten kawał blachy (już zły byłem na problemy z podwieszeniem tłumika), myślę ją trochę odchudzić. Jak zrobię zdjęcia mogę Ci pokazać jak to mam zrobione.
Offline
Też tak myślałem żeby dorobić bo ta "oryginalna" miała grubość maks. 1mm więc nietrudno o ty by pękła. Na razie nie mam możliwości żeby coś takiego wykonać ale kiedyś może się uda
Rafał jak by ci się udało ten dBkiller zrobić to chętnie bym zobaczył jak wygląda i działa. Ja w swoim między kolanko a otwór w tłumiku wsadziłem taką blache/sitko która trochę spowalnia ruch spalin i minimalnie jest cichszy ale dźwięk dalej jest mega
Offline
Po długiej nieobecności przyszedł czas aby z godnością pokazać sprzęcior w obecnej chwili Oczywiście nie jest jak zwykle w 100% taki jak bym chciał ale zap****dala bez problemów i to mnie cieszy Jak na 4 lata to przebieg nieduży ale cieszy mnie to
Co z nowych rzeczy:
-wymarzony aluminiowy cylek ^^
-gaźnik 22mm wraz z filtrem stożkowym gąbka w obudowie (kąt 45 stopni)
-oryginalne lusterka KOSO
-własnoręcznie zrobiony uchwyt wydechu
*odrobina carbonu ale jeszcze nie wszystko oklejone
Kilka fotek co i jak
Offline
Też mam taki gar. Jest super, szybko stygnie, bardzo dobrze tłok spasowany. Przelatałem na nim dopiero 3500 km ale jak się nie zatarł podczas docierania to pojeździ sporo. U siebie miałem problem z włożeniem tulejki z kołnierzem, musiałem rozwiercać. Też tak miałeś?
Offline
Chodzi ci o taką czarną tulejke co wkłada się do cylindra na szpilke tam gdzie idzie olej? Bo ja u siebie jej nie zakładałem (nie mam jej nawet), dałem origna i silikon i ma trzymać Na 72 też latałem bez tej tulejki i nawet bez tego dużego oringa olejowego (nie wiedząc o tym) i nic ciekło
Wrażenie świetne bo jakość wykonania cylka, tłoka i pierścieni 1000 razy lepsza od tych za 50 pare złotych i nie ma problemów że bierze olej czy coś no i wiadomo aluminium więc bez chłodnicy można spokojnie latać Porównywałeś pierścienie może bo mi wydawały się grubsze i mniej giętkie od tych poprzednich z żeliwnego cylindra?
Offline
Tak jest, tę tulejkę z kołnierzem co o-ring przychodzi na szpilce "olejowej". Na grubość pierścieni nie zwróciłem akurat uwagi ale ogółem gar sprawia o wiele lepsze wrażenie jak żeliwny i przynajmniej nie będzie rdzewieć. Pierścienie jak na mój gust powinny właśnie pękać a nie się wyginać jak to ma miejsce w tych najtańszych zestawach.
Offline