Ogłoszenie

Witamy serdecznie wszystkich gości odwiedzających nasze forum.

Traktuje ono w głównej mierze o Routerze WS 50, ale użytkownicy innych motorowerów o podobnej konstrukcji również są bardzo mile widziani.

GORĄCO ZAPRASZAM DO REJESTRACJI.

Panel

#16 04-11-2014 12:24:11

 Tommy29

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1430599291.png

7598989
Skąd: Kalisz
Zarejestrowany: 12-04-2013
Posty: 1581
Punktów :   23 
Motocykl: Romet Router WS 50
Pojemność: 50/110 ccm
Przebieg: na 50 i 110 ccm ~29000 km
Wiek: 32
Imię: Tomasz

Re: Tuning (pojemność)

Właśnie z tego względu wolałem zainwestować niemałe co prawda pieniądze w fabryczną 110-tkę, ale mieć spokojną głowę o ewentualne awarie. Póki co sprawuje się bardzo dobrze.

Offline

 

#17 04-11-2014 18:45:00

 goku88

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420931788.png

6422714
Skąd: zabrze
Zarejestrowany: 20-08-2012
Posty: 599
Punktów :   
Motocykl: Router WS50
Pojemność: 50+
Przebieg: 10.000

Re: Tuning (pojemność)

ja tez mam fabryczna 110 i nic sie nie dzieje a mam na nim naklupane okolo 1500km i uwiez ze jest roznica w przerobionym a w oryginalnym co do przelozen zgodze sie ze sa rozne typy i zalozysz do 50 ale sa tez rozne lozyska na walkach nawet same walki sie roznia poszukaj dobrze to znajdziesz kilka rodzaji


Wajcha i do przodu.............

http://granitegrok.com/pix/Jet-Powered-Motorcycle1.jpg

Offline

 

#18 04-11-2014 20:28:15

 adi9424

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1419714993.png

3222172
Skąd: Mazowieckie (Pn.)
Zarejestrowany: 14-08-2012
Posty: 1396
Punktów :   25 
Motocykl: WS '12
Pojemność: yx140
Przebieg: 12000 (2300 na yx)
Wiek: 17,5

Re: Tuning (pojemność)

W sumie to bez różnicy czy przerabiane czy kupowane, bo kartery te same, rozstaw, a to czym się one róznią fabrycznie to pierdołki oczywiste że tak powiem. Sam będę składał 110 z części luzem (brak aby zaworów) żeby nie katować 140cc w zime, może by się udało żeby nie brało oleju.... przez jakiś czas..... zobaczy się.
Goku sprawdź PW, sory że tu piszę, ale przecież nie ma powiadomień o nowych wiadomościach tutaj na forum

Offline

 

#19 04-11-2014 21:34:30

 vxproplus

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420929722.png

Skąd: NSZ
Zarejestrowany: 03-10-2014
Posty: 499
Punktów :   12 
Motocykl: Router WS 50 MR'13
Pojemność: 107
Przebieg: 23500
Wiek: 23
Imię: Mateusz

Re: Tuning (pojemność)

Właśnie do tego zmierzam, że przerabiane 110 i fabryczne to jest jeden wuj. @adi9424 jak chcesz, żeby nie palił oleju a składasz z używanych części zwróć szczególną uwagę na stan prowadnic zaworowych bo są zdradliwe, zużywają się szybciej niż trzonki zaworów. Lekki luz i nawet nowe uszczelniacze nic nie dadzą. Prawidłowy luz nie powinien być wyczuwalny.

Offline

 

#20 04-11-2014 21:49:51

 adi9424

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1419714993.png

3222172
Skąd: Mazowieckie (Pn.)
Zarejestrowany: 14-08-2012
Posty: 1396
Punktów :   25 
Motocykl: WS '12
Pojemność: yx140
Przebieg: 12000 (2300 na yx)
Wiek: 17,5

Re: Tuning (pojemność)

Kiedyś założyłem cały nowy zestaw(no głowica została, ale miała te uszczelniacze robione troche wcześniej) i przy początkowej fazie docierania było ok, aż miałem dobrą nadzieję, a i tak pierdykło i brał, właśnie wtedy straciłem cierpliwość, lałem przepalone i mieszane oleje, żeby tylko sie przejechać, raz było tak, że przez 3 dni pod rząd po 400-500ml dolewałem . A i tak sprzedałem dosyć drogo, bo za 360zł bez iskrownika i dekla na niego
Wszystkim co mają 110 i chcą, żeby trochę pojeździć bez awarii polecam montaż chłodnicy, bo ona dużo daje w tych silnikach i schłodzi tą dużą temperaturę silnika i możliwe, że wpłynie to na żywotność.

Offline

 

#21 05-11-2014 00:40:28

 vxproplus

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420929722.png

Skąd: NSZ
Zarejestrowany: 03-10-2014
Posty: 499
Punktów :   12 
Motocykl: Router WS 50 MR'13
Pojemność: 107
Przebieg: 23500
Wiek: 23
Imię: Mateusz

Re: Tuning (pojemność)

Bo miałeś pewnie już zużyte prowadnice a branie oleju wtedy pogłębia się coraz bardziej. Miałem sytuację, że co 50 km ubywało oleju od max aż do takiego poziomu co ledwie czubek miarki dotykał nie pamiętam ile dokładnie dolewałem. Swoją drogą nie wiem od czego zależy trwałość tych prowadnic, założyłem nawet temat o tym ale nikt chyba nie ma wiedzy na ten temat.

Offline

 

stat4u stat4u

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bdsm.pun.pl www.symbian.pun.pl www.arjunrampal.pun.pl www.kwadraty2009.pun.pl www.slipup.pun.pl