Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Jaką kupic dysze do gaźnika seryjnego przy pojemności 72ccm. Nieważne jak wyreguluje to nie wkręca się powyżej 8k r.p.m. Na różnych poziomach iglicy próbowałem palił na zimno jak strzała, ale nie wkręca się powyżej 8k r.p.m. Dodam, że świeca koloru kawy z mlekiem, więc chyba dostaje za małą dawkę paliwa. Proszę o pomoc, a i chodzi o Zipp Neken
Offline
Rozbierz gaźnik spardź jaką ma dyszę i kup większą. Ja miałem PZ19 a w nim dyszę 65 i chodził jak malina przy 50 110 i 120 a kolega przy 72 musiał zmienić dyszę. Tylko nie wiem na jaką. A i czy dobrze wyregulowałeś zawory?
Ostatnio edytowany przez ReallY (08-08-2014 11:10:52)
Offline
Ja mam gażnik pz 20 i przy nim jak malina chodzi oczywiście na 72cc
Offline
Ogólnie motór jest kumpla zawory chyba dobrze ustawione, bo to mechanik robił. Choc ten mechanik gaźnika nie umiał wyregulwac, możliwe, że nawet nie ruszał go, bo była iglica na samym dole. Powiedział, że na stożku się go nie da wyregulowac i jeśli orginalny mu przyniesie to wyreguluje. Dodam, że na dolnym rowku iglicy kręcił tylko do 5k r.p.m a na każdym wyżej rowku iglicy po wyregulowaniu kręci do 8k r.p.m. Na luzie można wkręcic go do +/- 10k r.p.m. ale to już go dusi. Na gaźniku nie pisze ile ma PZ, to jest ten gaźnik: http://allegro.pl/gaznik-los-king-kingw … 77645.html
ReallY jak rozpoznac jaka dysza tam jest?? Pisze tam numerek??
Offline
Aha no to git, za kilka godzin kumpel wpada to zobaczę co on tam ma
Offline
Ja mam na zbyciu dysze 76 i 95 z gwintem m4 pasującym do routera
Offline
McSlowianin Dzięki, ale odmówię w sklepie dysza kosztuje 3zł, a do tego jeszcze u cb dojdzie koszt wysyłki
Dziś rozkrecaliśmy gaźnik Routera i Zippa w Routerze jest dysza 76 a w Zippie nie ma oznakowanej, ale widac, że ma większą dziurkę i to znacznie, więc ja już nie wiem. Może gaźnik kupic większy??
Offline
To, że się nie wkręca na obroty to nie znaczy, że ma za mało paliwa. Może dawka jest już za duża? Polecam też sprawdzić świece, jeżeli jest zwykła to wymienić na irydową. Oczywiście doprowadzić lepszą masę z cewki do silnika, zawsze będzie to zapas a lepiej mieć więcej niż mniej.
Jeżeli chodzi o regulacje to na początek iglica na środek a później regulacja dawki. Po każdym razie przejażdżka. Rozgrzej silnik przede wszystkim. Fakt jest taki, że stożek jest dość ciężki do regulowania. Jeżeli jest to zwykły filtr stożkowy to się wcale nie dziwię, bo te najtańsze to nadają się do podcierania. Sam w swoim miałem taki badziew ale przez to zaczął palić koło 4l a przyrost mocy? Jak dla mnie żaden.
Offline
Wiem już, mniej więcej teraz na mniejszych obrotach ciężko się wkręca,ale za to teraz kręci tam bodajże do 11k rpm, ale i tak już nie leziemy do regulacji teraz do mechanika się wybieramy, moim rzęchem i jego padłem, bo dwa są do regulacji gaźnika i niech mechanik kombinuje
Offline