Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Cześć. Też tak macie, że nawet pod średnie górki musicie redukować do jedynki? Czy tylko z moim moto coś wciąż nie tak? Mam Junaka 901 RS. Znajomy Torosem El Rapido (też 139FMB) górki pod które ja muszę redukować on spokojnie pokonuje na dwójce a ważymy prawie tyle samo.
EDIT: Chodzi mi oczywiście o seryjne 50cc bez żadnych modyfikacji.
Ostatnio edytowany przez rand0 (01-08-2014 00:21:23)
Offline
Dokładnie, dzisiaj o tym rozmawiałem z Kifflee, pod górkę na 4 mój nie daję rady ( standard 50cc ) z 65km/h i 8k obrotów spada do 6k obrotów, przy około 45km/h redukuję na 3 i ciągnie do przodu Nie wiem jak ty wgl. redukujesz bieg na pierwszy skoro na jedynce ile on pojedzie ? z 8km/h, jedynki tylko używam do ruszania bo jechać się na tym nawet nie da.
Offline
Dobrze pisze goku 88 najprawdopodobnie źle go dotarłeś bo pierwsze słysze żeby trzeba redukować aż do jedynki ,na tym biegu się nie jeździ on jest do ruszania,jak miałem 50 tke a waże ponad 90 kg na strome górki wjeżdżałem na trójce może ze dwa razy redukowałem na 2 ale nigdy na jedynce.
Offline
W moim pierwszym routerku, sam go od poczatku docieralem, czasami przekraczalem instrukcyjne zalecenia, ale chyba go dobrze dotarlem bo do 2-ki nigdy nie redukowalem, chyba ze jechalem z pasazerem pod stroma gorke.
A moze masz zle przelozenia ? Jak wlozylem 13/41 to ledwo na tej dwojce wyjezdzalem pod strome gorki, a w dwoch to do jedynki redukcja byla.Oczywiscie na 50 ccm.
Offline
Spowodowane to jest złymi przełożeniami mam Bartona Sprinta to jest to samo inne firmy silnik itp prawie to samo pewnie masz przełożenia 14/41 jak ja i słabo ci idzie cóż poradzić ja zmieniłem na 72cc to mi na 4 jedzie pod średnie a na dużych na 3 wychodzi
Offline
Junak jest jeszcze na dotarciu, ma zrobione około 480km. Ale wygląda to tak, że jadę rozpędzony na czwórce do 55km/h, górka się zaczyna, obroty lecą w dół, trójka, obroty lecą w dół, dwójka, obroty lecą w dół, i jadę na jedynce do góra 15kmh nie przekraczając 6k obrotów. Jest to bardzo męczące, więc przydało by się coś z tym zrobić. Cylinder 72cc, czy na początek zmiana przełożeń? Wolałbym zmienić na razie zębatkę zdawczą, bo jest o wiele tańsza. Nie wiem jakie przełożenia mam teraz, pisze to gdzieś na naklejce czy muszę policzyć ząbki?
Offline
ja na 50ccm mialem przelozenia 13/41 i bez rzadnego problemu pod gorke szedl na 3 a jak go docierasz to go nie rzaluj na kazdym biegu w pi@#e i na gaz tylko uwazaj zeby nie przegrzac i olej wymieniaj a bedzie dobrze
Offline
goku88 napisał:
ja na 50ccm mialem przelozenia 13/41 i bez rzadnego problemu pod gorke szedl na 3 a jak go docierasz to go nie rzaluj na kazdym biegu w pi@#e i na gaz tylko uwazaj zeby nie przegrzac i olej wymieniaj a bedzie dobrze
13/41 na 50 ccm owszem, ale 4 nie uzywasz bo moto ma za malo mocy, takie przelozenia to na 72ccm sie sprawdza i bez kitu, chyba ze wazysz 30 kilo
Offline
Dokładnie jak koledzy up 13/41 do 50 ja mam dalej 14/41 ale już cyl i głowica wymieniony na 72cc to na 4 wyjade pod górki na 4 ma moc a na 50 cc na 3 leciał 65 a jak wbiłeś 4 to buuu i słabł na 4 więc jak masz takie przełożenia to zmień na 13/41
Offline