Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witajcie dziś jeżdziłem z kolegą i podczas jazdy zaczął mi strzelać z tłumnika a gdzy na 4 biegu przy 8k gdy puściłem manetkę z tłumnika pojawił się ogień.To 1 sprawa a 2 to jest jezdzilismy ponad 2 godziny bez przerwy i gdy tylko zauważyłem to zrobiliśmy przerwę otóż zaczął przy dodaniu gazu na niebiesko tak leciutko dymić.I mam do was pytanie co to może być w 1 i w 2 sytuacji
Offline
1. za dużo paliwa dostaje ( wyreguluj gaźnik)
2. albo bierze olej albo rónwnież wina zbyt dużej ilości paliwa
Offline
G@BRYS1997 napisał:
1. za dużo paliwa dostaje ( wyreguluj gaźnik)
2. albo bierze olej albo rónwnież wina zbyt dużej ilości paliwa
Gażnik ostatnio regulowałem i jest dobrze wyregulowany więc nwm co to może być
Offline
może źle wyregulowałeś, regulować a wyregulowac to są 2 różne rzeczy, kup sobie jeszcze "uszczelke" pod tłumnik (między kolankiem a głowica) zapobiega dostawaniu sie powietrza do tłumnika i nie ma fizycznej możliwośći żeby strzelał ogniem
Offline
regulowałem 5 razy i jak ciągle to samo a uszczelkę sprawdzę dzięki,może to być spowodowane zaworami bo nwm czy mi lekko nie stukają
Offline
Co do uszczelki do podszedł bym do tego z przymrużeniem oka
Nie wiem jaki masz przebieg , ale możliwe że zawór wydechowy powiedział już sobie dośc
Co do dymienia to , pierścienie , lub uszczelniacze , dwie godziny jazdy , nie w trasie i non stop to dużo dla silnika chłodzonego powietrzem
Offline
Rafal napisał:
Co do uszczelki do podszedł bym do tego z przymrużeniem oka
Nie wiem jaki masz przebieg , ale możliwe że zawór wydechowy powiedział już sobie dośc
Co do dymienia to , pierścienie , lub uszczelniacze , dwie godziny jazdy , nie w trasie i non stop to dużo dla silnika chłodzonego powietrzem
mam 1666 km teraz aktualnie
robiliśmy przerwy takie po 10-15 min to nwm czy nie za mało a i jeszcze 1 coś mi dużo pali zrobiliśmy jakieś 150 km dziś i mi spalił jakies 3-4 l paliwa prawie na rezerwie mam a miałem pół baku wlane
Offline
Ok jeździliście te 2h i w podczas tej jazdy robiłeś przerwy?? Bo jeśli tak to dobrze bo wtedy silnik miał chwile na odpoczynek i nic nie powinno się stać. Druga sprawa jeśli przejechałeś 150km i spalił ci 3-4 litry to wszystko ok bo licząc że średnio spalił 2,5l na 100km to przez te 150 km powinien spalić 3,5 do 4 litrów paliwa.
Offline
Montii napisał:
Ok jeździliście te 2h i w podczas tej jazdy robiłeś przerwy?? Bo jeśli tak to dobrze bo wtedy silnik miał chwile na odpoczynek i nic nie powinno się stać. Druga sprawa jeśli przejechałeś 150km i spalił ci 3-4 litry to wszystko ok bo licząc że średnio spalił 2,5l na 100km to przez te 150 km powinien spalić 3,5 do 4 litrów paliwa.
Montii robiliśmy około 1 raz 5 min reszta tak po 10-15
i dzięki już myślałem że mi za dużo pali
Offline
Stary zawory,uszczelka pod głowicą,może bierze olej dlatego tak kopci,pierścienie wszystko musisz sprawdzic.
Offline
kifflee napisał:
Stary zawory,uszczelka pod głowicą,może bierze olej dlatego tak kopci,pierścienie wszystko musisz sprawdzic.
Kopci jak już się go ostro nagrzeje teraz dłuższe przerwy robię żeby ostygł tak ot dymku nie puszcza jak noramlnie jedziesz
Offline