Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Gość
Przebywam na tym forum od pewnego czasu i z każdym dniem kiedy odwiedzam forum pojawia się coraz więcej wątków odnośnie zestawów zwiększających pojemność.W dniu dzisiejszym postanowiłem to zmienić.
No to zaczynamy, od kogo kupić zestaw zwiększający pojemność ? Ja polecam sklep NaprawSkuter_pl (nie to nie jest reklama) Dokładnie ten zestaw :
http://allegro.pl/cylinder-80-zestaw-mo … 59652.html
Jest to tak naprawdę 72cc, a nie 80cc jak to wyolbrzymia sprzedawca by przyciągnąć gimbę do zakupu
Czy cylinder 72cc będzie działał z głowicą od 50cc ? Nie ma ch*ja nie będzie działał, a dlaczego użyłem wulgaryzmu ? Bo do niektórych trzeba stanowczo bo nie dociera to co się pisze i traci swój cenny czas na to.
Zestaw 110cc to już wyższa szkoła jazdy ponieważ trzeba zmienić wał, a wiąże się to z rozpołowieniem silnika co będzie nam potrzebne ?
Wał
http://allegro.pl/wal-atv-110cc-king-lo … 01225.html
Uszczelki
http://allegro.pl/uszczelki-110cm-glowi … 40945.html
http://allegro.pl/uszczelka-sprzegla-4t … 97609.html
Szpilki
http://allegro.pl/szpilki-sruby-cylindr … 93730.html
Cylinder
http://allegro.pl/cylinder-110cc-52-4-t … 84506.html
Łańcuszek rozrządu
http://allegro.pl/lancuszek-lancuch-roz … 95330.html
Głowica
http://allegro.pl/mega-komplet-glowica- … 84170.html
To wszystko co powinieneś kupić drogi użytkowniku forum , dodatkowo dałem ci głowicę od 72cc która pasuję i będziesz mógł wykrzesać więcej mocy ze swojego pojazdu
Pozdrawiam Kazek
Ostatnio edytowany przez Kazek (20-03-2014 22:18:41)
http://allegro.pl/silnik-110-ccm-4t-rom … 28181.html a co powiesz na to 100ccm z wybitym 49ccm ;p
Offline
Gość
110 jak 110, wolałbym dołożyć 30zł i mieć yx140
http://allegro.pl/silnik-cross125cc-oga … 23745.html To już lepiej dać te 100zł mniej i mieć wersję bez rozrusznika Ale co kto woli, przerobić na 110cc cię dużo taniej wyjdzie zawsze.
Offline
Gość
Lepiej dać 930zł za YX140 niż 899 za gówniane 110cc w którym i tak pęknie lewy karter na dolnym mocowaniu, łańcuszek rozrządu wyciągnie się po +- 5K, po 700km wypali zawór wydechowy, po 300km wydmucha uszczelkę pod głowicą, a silnik od nowości będzie palił olej.Na dodatek większość ma lipny wybierak od biegów który wyciera się i biegi przestaną wchodzić, a ładowanie będzie tylko na 1 cewce.
Gość
Bo 50cc jest składane w fabrykach Lifana, a ta reszta u jakiś innych skośnookich zółtków z małymi kitami.
Sam posiadam silnik nie omal identyczny jak ten z linku wyżej ( mój srebrny ) i nawet ten sam sprzedawca
Ogólnie moim zdaniem nie ma aż takiej tragedii z tym silnikiem , to moja opinia jako użytkownika takowego silnika
Zawór wydechowy wypalony po około 8 k , uszczelka wydmuchana , ale z pod cylindra , po około 6,5 k
Zgodzę się z wadliwym i newralgicznym miejscem jakim jest mocowanie z lewej strony , i tutaj uważam że to nie koniecznie jest wina złego poskładania
U mnie też był z tym problem , ale powodem było poluzowane własnie to mocowanie i długa jazda w takim stanie ( nie zauważyłem ) , co poskutkowało tym że od drgań ucho z ramy do mocowania silnika , wręcz wbiło się w karter , ale to raczej moja wina i myślę że to raczej tutaj jest pies pogrzebany
Poza tym reszta działa bez zarzutu
Offline
Po co wklejacie linki z allegro, skoro one wygasają po jakimś czasie np po miesiącu.
Bardzo mnie to denerwuje jak czytam sobie starsze tematy i za .... nie widzę o czym jest tam mowa.
Tyle mojego wylewu.
Offline
Zwracałem już na to uwagę Kazkowi. Podobno sklep ma odświeżać aukcje powodując że przez cały czas będą dostępne pod tymi samymi adresami. Zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce.
Nawiązując do wcześniejszych postów - Kazek, odniosłem wrażenie że silnik w starym A500 jest dużo lepiej wykonany niż w WS50. Widać to było po samej głowicy, gdzie w A500 była ładnie, równo odlana i pomalowana, tak w WS50 już gorzej.
Offline
Gość
U mnie tak samo w Ogarze 900 z 2008r. Silnik był lepiej wykonany, jawor4x4mało to niestety ty wiesz.Aa i chętnie zobacze zdjęcia wykonanych cylindrów 88cc jak pisałeś na moto-4t
nie relacjonuje wszystkich swoich robót tym bardziej tak prostych. na forum o silnikach fmb jestem z czystej ciekawości. na innych forach wiązanych z mechaniką udzielam się dość szeroko. tutaj to większość dzieciaki którzy nie rozumieją podstaw mechaniki i obróbki metali. tak się składa ze od 20 lat się tym zajmuje i zawodowo i hobbystycznie.
Offline
Gość
Yhmm skoro zajmujesz się tym od 20lat oraz twierdzisz, że większość tutaj to dzieciaki to czego tutaj szukasz ?
Skończcie tę przepychankę bo i tak "przez internet" nikt nikomu nic nie udowodni. Przypominają mi się nasze sławne polskie wojny w komentarzach pod różnorakimi artykułami gdzie "moja racja jest racniejsza od Twojej". Dalsze udowadnianie "Kto jest dzieciak, a kto jest pro" możecie kontynuować na PW, tutaj dalsze posty w tym tonie będą usuwane.
jawor4x4 - skąd masz informację że wszystko jest produkowane w tej samej fabryce? Szukałem swego czasu nazwy i lokacji tej fabryki/fabryk ale ta podana w homologacji nie była właściwa.
Z drugiej strony fabryki-miasta w Chinach przy zamawianiu danego produktu oferują możliwość wyboru ceny, a co za tym idzie jakości produktu. Przykładowo 10 000 sztuk modelu telefonu komórkowego X możemy zamówić w cenie 200$/szt, a możemy także ten sam model zamówić za 100$/szt - wtedy odbije się to na jego jakości, parametrach, użytych materiałach itd. Podejrzewam że podobnie może być w wypadku produkcji silników. Importer może zamówić X sztuk "lepiej wykonanych", albo pojechać całkiem po kosztach i zamówić "byle najtaniej" - przez co dostaniemy totalny szajs.
Offline