Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witajcie bracia :-) mam 2 pytania :
1 W nowym silniku miałem 2 cewki i słabe ładowanie zamieniłem dekiel c cewkami od starego silnika i na wskażnkiu ładowania który sam zamontowałem nie pokazuje że akumulator jest ładowany moje pytanie jest następujące czy magneto silnika 2 cewkowego i orginalnego różnią się i czy też trzeba zamienić ???
2 Gdy mój nowy silnik 110 pracuje pojawia się dymienie z tłumika w poprzednim silniku tego nie było dym jest szary może to para wodna nie mam pojęcia jak ktoś miał coś takiego to proszę o pomoc. :-)
Offline
majpierw na 2 pytanie ci odpowiem kazdy silnik przy odpalaniu zakopci a teraz na 1 te cewki podlacza sie tak samo nic z tego co wiem sie tam nie przeklada przy zamianie zobacz czy jakis kabelek sie nie urwal
Offline
Gość
Magneto od 2 cewek ma mniej magnesów przez co nie będzie pracować z 6 cewkowym statorem, musisz zmienić magneto.
mam ten sam problem z ładowaniem i dowiedziałem się ze trzeba wymienić magneto co do kopcenia tez mi kopcił ale po przejechaniu jakies 15- 20km jakby się uspokoił to znaczy się cos sobie tam dymi ale znacznie mniej nisz przy pierwszych odpaleniach natomiast strasznie się grzeje ale chłodniczka już zamuwiona mam nadzieje ze troszkę pomoze
Offline
jak sie grzeje sprawdz ile masz oleju a co do tych cewek to teraz mam zagwozdke bo we wczesciejszym silniku zmienilem sama cewke i dzialalo bez zastrzezen
Offline
Ok dziękuje za informacje zamienie magneto i zobaczę co się dzieje a co do grzania to mój silnik też się bardziej nagrzewa ale to akurat spowodowane jest dotarciem i trzeba oszczędzać na początku ;-)
Offline
Zmieniłem magneto na orginał i pojawiło się ładowanie :-) ale pojawił się problem po założeniu magneta podczas odpalania, gaszenia i pracy na wolnych obrotach słychać takie metaliczne dżwięki co jest powodem ??
Offline