Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Jeśli nie taki dział proszę administratorów o przesunięcie.
Otóż kupiłem używanego Routerka , ale z sierpnia 2013r więc posiada gwarancję - na karcie jest napisane 12 miesięcy ale przecież wszystko w Polsce ma 24 miesiące - dzisiaj wymieniłem korespondencje z dziełem serwisu Rometa i co się okazało -
Otóż motorki mają 2 lata ale.... ale ogólnopolski serwis tak jak w moim przypadku kupiony w WAWIE sprowadzony do Łodzi i w Łodzi serwisowany w ASO to 12 miesięcy - ale gdybym jeździł do sprzedawcy w Wawie to mogę ich dręczyć linką i wskaźnikiem paliwa przez 24 miesiące ale tylko tam gdzie kupiliśmy motorki.
Pozdrawiam.
PS.treść korespondencji.
to nie jest błąd na motorower Router udzielana jest 12-sto miesięczna gwarancja.
Natomiast zgodnie z ustawą z 27 lipca o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej sprzedawca odpowiada za wydany towar 2 lata od daty wydania towaru.
tel. +48 14 68 48 165
e-mail: serwis@romet.pl
Offline
W UE prawnie jest dwu letni okres gwarancyjny , kiedyś to czytałem na przykładzie apple
http://www.dobreprogramy.pl/Roczna-gwar … 31322.html
Offline
Zgadza się,ta gwarancja jak i cały "serwis" rometa to jeden wielki szum o nic.
Tak na prawdę to niewiele Ci to da.
A tak jak rafał pisał prawnie masz 2 lata gwarancji a nie rok
Offline
Moje zumico miało gwarancję z cudownym dopiskiem : Części mechaniczne pojazdu nie podlegają gwarancji Cudo xD
Offline
Gość
Mój w ogóle nie miał gwarancji Popierdoliłem te przeglądy bo i naprawdę dobre w niej jest tak tam 99.9% moto nie podlega wymianie
O jakości "Gwarancji" firmy Romet było wspominane na tym Forum już wiele razy. Nie dość że każą sobie słono płacić za "Przeglądy gwarancyjne" co parę kilometrów, to za każdy użyty materiał czy część i tak trzeba płacić dodatkowo. Nieraz cenami z kosmosu (150 PLN za tylną zębatkę?).
Po pierwszym "przeglądzie" zrezygnowałem i podziękowałem im serdecznie. Przy zakupie kolejnego motoroweru gdy proponowali w sklepie wydłużenie gwarancji do 3 czy 5 lat jedynie spojrzałem na sprzedawcę z politowaniem.
Offline
Cześć, mogę Wam opowiedzieć o reklamacji z pierwszej ręki, bo sam korzystałem z tego prawa. Kupiłem nową WS50 2013, ale po krótkim czasie okazało się, że biegi wyskakują, tablica rozdzielcza i światła gasną jak skręcę kierownicę oraz inne pomniejsze rzeczy. Przesłałem pocztą reklamację do sklepu i otrzymałem odpowiedź, że mam się udać do najbliższego autoryzowanego serwisu, a oni usuną wszystkie usterki w ramach gwarancji. Odmówiłem i ponownie poprosiłem o reklamację, dodając, że gwarancja mnie nie interesuje. Po konsultacjach odpisali mi, że mam zostawić WS-kę w serwisie, a oni zbadają czy reklamacja jest zasadna. Tak też zrobiłem i po ok. 2 tygodniach przyjechał do mnie kurier z naprawionym motorowerem. Warto dodać, że w reklamacji zastrzegłem, że oczekuję naprawienia wszystkich, nawet najmniejszych usterek lub wymiany na nowy.
Co ciekawe sam fakt, że odmówiłem skorzystania z gwarancji wzbudził duże zamieszanie zarówno w sklepie, jak i w serwisie. Stąd myślę, że takich przypadków roszczeń jest niewiele. Potwierdzam jednocześnie, że reklamacja to 2 lata, a gwarancja ogranicza nasze prawa do 1 roku.
Jeśli chodzi o przegląd gwarancyjny (120-150zł) to ja zdecydowałem się korzystać z niego, ponieważ w przypadku ponownej reklamacji chcę móc udowodnić, że używałem WS50 zgodnie z zaleceniami producenta. Ponadto jestem laikiem jeśli chodzi o mechanikę, więc taki przegląd dla mnie to nie tylko pieczątka.
Pozdrawiam
Offline
Gość
My rozumiemy, wiadomo, że laik nie wymieni sobie sam oleju czy wyreguluje gaźnika, ale jak juz ktoś się zna, to ten przegląd to śmiech na sali, więc na przeglądy okresowe trzeba patrzeć z rożnych perspektyw