Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
silnik 125 polecam i normalny taki jak u nas w poziomie bo cylinder w pinie troche kosztuje a pozatym chyba trzeba uchwyty przerabiac. A jak kupisz identyczny jak teraz jest to bedziesz mial pewnosc ze wszystko bedzie pasowalo bez przerobienia
Patrz zeby bylo ladowanie 6 cewkowe
Offline
Jeśli posiadasz stary silnik o pojemności 50cc wystawczy przełożyć stator wraz z iskrownikiem oraz zamienić koło magnesowe czyli odkręcasz lewy dekiel od jednego silnika i drugiego to samo z kołem magnesowym i zamieniasz i wszystko działa i masz ładowanie bardzo dobre
Offline
no mam stary silnik ok czyli zmieniam magneto iskrownik a co to jest stator bo nie kojaze a może cały dekiel dam od 50cc bo jest taki sam tam jest już zamontowany iskrownik tylko magneto przełożę no i ten stator nie wiem co to jest
Offline
tak przełóż cały dekiel razem z tymi cewkami zwojami statorem i całym stojanem następnie ściągnij magneto będziesz do tego potrzebował odpowiedniego ściągacza oczywiście stator jest już w deklu tak że spokojna głowa
Offline
Ja tak zrobiłem tyle że w serwisie bo nie mogłem sobie poradzić ze zdjęciem koła magnetycznego ale większość części miałem swoje jedyne co to zapłaciłem za nowe koło magnetyczne + robocizna i jeszcze poprosiłem o regulacje kilku pierdół skasowali mnie na 240 zł ale byłem zadowolony i miałem problem z głowy samo przełożenie dekla nic nie da nawet nie odpalisz silnika ponieważ przerwa jak i odległość kwadracika na kole magnetycznym nie pokrywa się z czujnikiem halla dosłownie kilka minimetrów w którą ze stronę i lekko do góry albo do dołu nie pamiętam już . Ogólnie założenie chińczyków jest takie silniki 110 lub 125 są z przeznaczeniem do crossów które nie mają oświetlenia chociaż w sprzedaży zdarzają się silniki 125 lub nawet 110 rzadziej oczywiście kosztują one nieco więcej ale mają 6 cewek i ładowanie wiem bo miałem taki silnik sam zamawiałem i montowałem w zipp nekenie.
Aby sprawdzić czy silnik posiada 2 cewki czy więcej bez sciągania całego dekla można odkręcić korek dekielka najlepiej monetą 5 zł i wsadzić tam po prostu palca i pomacać i policzyć organoleptycznie.
Ostatnio edytowany przez Dizel (08-12-2013 22:18:01)
Offline
Większość iskrowników 2cewkowych jest montowana do silnika, nie do dekla, przecież crossa odpalisz bez dekla, a Routera nie .Założenie bym dał takie - jak nie ma rozrusznika to ma 2cewkowe ładowanie (np. silnik loncina w crossie), w nich cylindry wyglądają na dużę (optycznie-duże ożebrowanie) i głowica jest większa, ma bardzo wielki dolot, wiem bo mam, u mnie dolot ma 26mm, to samo w króćcu (tym 90stopni) co przekłada się na moc i na to, że większy gaźnik jeszcze bardziej wpłynie na osiągi
PS-mam silnik od crossa "125"
Offline
Gość
Na dokładnie jednej cewce da się zrobić, że będziesz mieć prądu od wuja tylko trzeba wiedzieć co i jak