Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
http://youtu.be/hE172K0hnHI a teraz tak warczy
Offline
a o to filmik z jazdy na nowym cylku http://youtu.be/HE7Lwjj6mIg
Offline
nowe fotki romcia
http://zapodaj.net/0638f750dbe1c.jpg.html
http://zapodaj.net/9e5c4895a7e2f.jpg.html
http://zapodaj.net/a46ff29fc78de.jpg.html
http://zapodaj.net/c0683df3d113e.jpg.html
Offline
Mój kanał na youtube obczajcie
http://www.youtube.com/user/Matrxus1
a to nowe fotki romcia
https://m.ak.fbcdn.net/scontent-a.xx/hp … 6785_n.jpg
edit:
https://m.ak.fbcdn.net/scontent-a.xx/hp … 4443_n.jpg
https://m.ak.fbcdn.net/scontent-b.xx/hp … 8670_n.jpg
a co do przebiegu to około 10 tyś bo linke miałem zerwaną przez dłuży czas praktycznie 2 razy wtygodniu jeździłem do radomia gdzie mam około w obydwie strony 110 km i powiem że zmiana zębatek dużo dała moto leci szybciej na mniejszych obrotach przez co mniej pali a przynajmniej tak mi się wydaje tłumik zmieniony na przelocik też dużo dał moto widać i słychać żę nic nie trzyma ,owiewka też dużo daje w dłużej trasie i ogólnie mniej wieje i można się schowac
Edytuj Nastepnym razem bedzie warn
Ostatnio edytowany przez matrxus (09-11-2013 15:53:44)
Offline
Te linki nie dzialaja... Jak dajesz foty z fejsa to pierw na fotke prawym i pokaz obrazek i dopiero kopiuj linki i dawaj tu. Bo tak zeby zadzialalo to musieli by ludzie miec cie w znajomych. A co do owiewki to nawet niezle to wyglada.
Offline
spk zaraz poprawie a to filmik z dziś http://www.youtube.com/watch?v=biiOJ8pf … e=youtu.be
Offline
matrixus strasznie przeciągasz biegi a z tego ci widzę najbardziej 3 bieg jak tak patrzę to ładnie tam tłok dostaje po mam to na czole razem z zaworami nie wspominając o skrzyni biegów człowieku na 3 biegu przy 6 tysiącach się zmienia bieg a nie od odcięcia do odcięcia no i przede wszystkim jakaś konkretna synchronizacja sprzęgła ze skrzynią bo wyraźnie odczuwalne masz zmienianie biegów jak jak zmieniam bieg to po między każdym biegiem a najczęściej 3 a 4 jest różnica w spadku o 1000 obrotów czy o 500 a nie o 3 czy 4 tysiące jak u ciebie stąd takie szarpnięcie mówię Ci to Ja trochę bardziej doświadczony wiekiem i doświadczeniem motocyklista .
Aha i jeszcze po dźwięku silnika tzn wydechu słychać jak nierówno pracuje silnik po takiej przejażdżce raczej powinien się już dogrzać na spokojnie zakładam ze wcześniej przed nagraniem filmiku trochę nim pojeździłeś schodzenie z obrotów do zatrzymania niby normalne ale nierówna praca na postoju przy takiej prędkości i dogrzaniu podejrzewam ze zatrzymujesz się i obroty spadają do 1000 i tak sią wąchają pomiędzy 1000 a 1500 zanim wskoczą na fabryczne 1500 obrotów i tak zostaną. Musisz dobrze sobie wyregulować gaźnik i zawory + firmowy olej w odpowiedniej ilości.
Ostatnio edytowany przez Dizel (09-11-2013 16:29:11)
Offline
No troche za bardzo ciagniesz go na tych obrotach, to nic nie daje bo nie przeklada sie absolutnie na lepsze osiagi a tylko skracasz sobie drastycznie zywotnosc silnika. Pozatym wyreguluj gaznik i zawory bo widac ze od okolo 8,5 tys rpm silniki traci moc a powinien teoretycznie ciagnac do 10 tys albo chociaz do 9.
Offline
ok wezme to do siebie a co do nierównej pracy to urwał mi się filtr i jest prowizorycznie przymocowany musze kupić nowy ;/
edit:
mam zmienione zębatki i powyżej 8,5 nie idzie ;/
Warn Edycja postów było ostrzezenie
Offline