Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam. Zebrałem się na napisanie takiej pokazówki, tutorial to to nie będzie ponieważ nie ma co wyjaśniać.
Wymyśliłem sobie to tak ze odetnę oryginalne mocowanie silnika i na śrubach przykręcę nowy widelec. Wszystko wyjaśnione na obrazku poniżej (stworzyłem go dal kolegi dlatego tez "luźny styl").
Tuleja jaką kupiłem jest dosyć mała ponieważ większa by się nie zmieściła. Dokładne wymiary to bodajże 20mm szerokości otwór oczywiście 8mm i głębokość 10mm. - http://archiwum.allegro.pl/oferta/tulej … 70740.html
Aktualna aukcja:
http://allegro.pl/tulejka-amortyzatora- … %82e-19059
A tak to wygląda na żywo (zardzewiały już trochę )
Efekt: Odczuwalny, znacznie mniejsze wibracje na wyższych obrotach i brak przepalających się żarówek.
Offline
Uwaga, jeżeli komuś się będzie chciało to robić, jest duży problem ze spasowaniem. Nie jestem pewien jak to wyjaśnić, ale pamiętam jak się z tym męczyłem.
Pozdrawiam Scyzoryk.
Offline
Pomysł nie głupi , tylko jak to się przekłada na bezpieczeństwo , te nowo wstawione blaszki powinny mieć odpowiednią grubość , no i ja gdybym zrobił u siebie coś takiego to dał bym raczej po dwa mocowania na jedną blaszkę
Offline
Taki był plan, ale nie jest to potrzebne, poza tym było by bardzo ciężko wiercić ( nawiercając dolne otwory i tak musiałem zrobić otwór pilotażowy w ramie. Jakie blaszki? to jest 4 milimetrowa stal nierdzewna + śruby 12/8.
Offline