Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam. Otóż czy będzie porównywalna moc silnika 110ccm w stosunku do seryjnego 50ccm ?? Znalazłem coś takiego:
http://allegro.pl/tuning-silnik-110ccm- … 76861.html
Z tego co wiem to tego gaźnika chyba nie da się zamontować w Routerze bo ta linka od gaźnika nie wchodzi do manetki z tego co wiem, prawda ? Trzeba przerabiać?
Offline
3KM vs 8-9KM mówi samo za siebie (: Motor będzie prawie 3x mocniejszy. Jeśli pozostawisz seryjne zębatki to pierwszy bieg stanie się zbędny gdyż spokojnie będzie mógł ruszać z dwójki. Co za tym idzie nie wzrośnie zbytnio v-max, a tylko to, że wtoczysz się już pod każdą górkę żwawo/ogólnie będzie zrywny.
Co do gaźnika to poproś sprzedawcę aby do silnika dał Ci gaźnik z dźwignią przy nim. Z tego co widzę ma w ofercie taki.
Ostatnio edytowany przez Fenrise (31-07-2013 09:34:19)
Offline
Hmm a jakie zębatki polecasz kolego aby to wszystko razem miało sen i na v max i przyspieszenie ?
Offline
Co do zębatek to według mnie idealne przełożenie to 17/ 45 jest i moc i prędkość , dla osoby ważącej około 75kg, ja tak mam ,
Ps
Czy nie lepiej kupić silnik 125ccm, cena ta sama a różnica odczuwalna
Offline
Tu można dyskutować czy z kolei 125 nie jest już "za dużo" jak na konstrukcję WS (Hamulce, koła, geometria i wytrzymałość ramy itd itd).
Z kolei za 40 PLN więcej można mieć 110 z nabitym 49. Co kto woli.
Offline
Fenrise, zanim wstawiłem taki silnik też miałem dylemat czy nie za dużo , ale teraz po przejechaniu ponad 3tyś, na takim własnie silniku ze spokojnym sumieniem mówię ze to naprawdę nie jest ''męczące'' w żaden sposób dla konstrukcji ramy , czy geometrii, jedynym elementem który wymaga wzmocnienia to tylny wahacz dlatego że mam szeroką oponę 120 i powyżej 95kmh zaczyna ''nosić'' mu dupę, ale na fabrycznym ogumieniu nawet przy 115kmh jedzie się przyzwoicie , moim zdaniem poruszanie się na co dzień po wiekszym mieście to czasami pod bramkowe sytuacje na drodze i bardzo często więcej mocy w silniku może nam wręcz pomóc, chociaż by w sprawnym zrobieniu uniku czy , wykonanie szybko manewru, większy silnik a co za tym idzie wieksza moc, według mnie w niczym nie szkodzi naszym routerom , poza tym te silniki są mniej awaryjne niz nasze oryginalne
Offline
Dzięki za opinię rafał, wezmę to na pewno pod uwagę jak sam będę wymieniał w swoim.
+ dla Ciebie.
Offline
Dzięki koledzy za swoje opinię Nie to nie jest awaria. Może i nie ten dział... Sory.
Zamówiłem silnik 125ccm z cały osprzętem. Seryjne zębatki jakie posiadam to 13/45. Więc zamówię zębatki 17/45 A jak mam szukać łańcucha ? Ponieważ ten oryginalny jest rozciągnięty sam w sobie
Offline
Teoretycznie jak zębatki mają już jakiś tam przebieg to powinno wymienić się cały komplet napędowy, czyli zębatka przednia (zdawcza) + łańcuch + zębatka tylna (odbiorcza). Na Allegro czasem sprzedają takie komplety. Łańcuch jakiego powinieneś szukać ma oznaczenie 428.
Offline
Dzięki. Żeby wyjąć stary silnik muszę przecinać wiązki kabli czy są łączenia/piny gdzieś pod bakiem aby odłączyć ?
Offline
Jest pełno kostek. Przecież rozcinanie kabli by było bez sensu.
Offline
Ok dzięki Panowie.
Z inne bańki. Podczas wyższych obrotów w moim Routerze a to coś brzechotało lub wydawało podobne dźwięki. Mieliście z czymś takim doczynienia ?
Offline
Mi się wydaje że może jakiś plastik albo coś nie jest dokręcony. Albo popodkładaj gumowe podkładki.
Offline
U mnie coś stukało jakby kamień odrywał się od opony i uderzał o bak/ramę. Ale nie udało mi się zlokalizować co i kiedy tak uderza.
Offline