Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
siemka. czy jesli przerobie Wsa na 110ccm i zatrzyma mnie policja albo cos sie stanie i bd musial jechac na przeglad (czy cos tam nw jak to sie nazywa) zeby mi sprawdzili czy mam prawidlowa pojemnosc to czy duzym problemem bd zeby szybko przelozyc ten stary zestaw 50ccm do wsa i jechac na przeglad? bo ktos chyba kiedys cos pisal cos ze jak sie ma 72 ccm to mozna szybko przelozyc i jechac na przeglad a co z 110?
Offline
Ze 110 to będziesz miał bardzo dużo roboty ;P
Offline
No nie dokoonca przeciez. Mogl by podlozyc cos pod cylinder zeby byl wyzej o te 3 mm czy ile tak zeby tylko zajechal
Offline
konrad960229 napisał:
No nie dokoonca przeciez. Mogl by podlozyc cos pod cylinder zeby byl wyzej o te 3 mm czy ile tak zeby tylko zajechal
Raczej to nie przejdzie... do tego dluzszy lancuch rozrzadu? Pozatym watpie zeby ci to w ogole zapalilo.
Zeby zamienic 110 na 50 spowrotem jest od skurczysyna roboty i to zeby to w ogole zrobic trzeba miec troche pojecia o tym silniku. Tyle ze naprawde zeby zostac skierowanym na badanie trzeba miec juz przeogromnego pecha, polowa ludzi tu jezdzi z wiekszymi cylindrami i slyszales zeby kogos zlapali? ;p A jak nawet to jakis przypadek 1 na 10000.
Offline
Ja mam tu pytanie. Szlifowaliście ten napis na cylindrze, czy dalej u was widnieje 72 lub 110 ccm ?
Offline
Ja tam niczego nie szlifowałem , napis ''zabrudziłem'' tak ze stał się nie czytelny, a co do policji to mam za sobą 3 kontrole z czego jedna za prędkość, zazwyczaj na hasło motorower nikt nie doszukuje się nie wiadomo czego , chyba ze ewidentnie na bezczela wsadzisz 250ccm, to raczej nawet laik się przyczepi, ja na silniku 125ccm, mam juz prawie 3tyś przebiegu po Warszawie, bardziej się boję o problemy za przelotowy tłumik niż o silnik
Offline