Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Wyregulowac gaznik musisz a mianowice w gazniku masz 2 sruby wez srubokret minusa i krec nimi az bedzie 1,5 k ( Pamietaj ze srubka od powietrza musi byc bardziej odkrecona )
Offline
Ave. Raczej dlatego że to "tylko" 50ccm pojemności.
To że niektórzy piszą że na seryjnej 50'tce pruli 80 czy 90 to bzdury, liczniki strasznie zawyżają i w rzeczywistości jadą dużo wolniej. Widać Twój licznik pokazuje poprawnie.
Offline
I właśnie zastanawiało mnie dla czego jak pisza że poleci na seri te 80 a u mnie taka lipa.dzieki za info....Jeszcze jedna rzecz która mnie bardzo boli w routerku to palący sie cały czas stop jak poruszam to spręrzynką obok hamylca tylniego to jest na jakiś czas spokuj ale to wraca czy to tam jest gdzies problem, przy tej sprężynie ??
Offline
wcale dużo nie zawyżają te liczniki. Jeśli za dużo zawyżają to powinno się dać do ponownej legalizacji. Nie wydaje mi się żeby pojazd dopuszczony do ruchu ulicznego mógł pokazywać błąd pomiaru na poziomie 15-20 km/h. Mój licznik jak i jeszcze jednego użytkownika tutaj pokazuje prawie dokładnie. Zawyżenie jest rzędu 3-5 lm/h i taki błąd jak dla mnie jest akceptowalny.
Cortez92, z tylnym hamulcem też miałem podobny problem. Pojechałem z tym do mechanika i bardzo szybko naprawił to. Po prostu zawiesił się czujnik. Nie wiem gdzie dokładnie on jest, ale mechanik zrobił to w dwie minuty i nic nie wziął za naprawę ten czujnik jest schowany gdzieś za tą osłonką przy stopce dla pasażera.
Offline
Z tego co doświadczyłem na poprzednim motoskuterze to licznik by Router zaczynał zawyżać tym więcej im szybciej się jechało. Tak do 55-60 km/h było względnie ok, a potem wskazówka wystrzeliwała bardzo nieproporcjonalnie do obrotów. Cóż, pewnie też zależy jaka partia liczników się komu trafiła
Bynajmniej w 80 km/h realnie na seryjnym osprzęcie za bardzo nie uwierzę. Chyba że +10km/h podawał licznik a + kolejne 10km/h wyobraźnia.
A co do czujnika tylnego hamulca, to tak jak mówi Tommy29 zaraz za wajchą nożnego odpalania motoru pod osłoną jest sprężynka przymocowana od dołu do dźwigni hamulca a od góry do czujnika. Naciskanie dźwigni powoduje pociągnięcie sprężyny i wysunięcie kontaktora czujnika dając zamknięcie obwodu i świecenie się tylnej lampy.
Możliwe że masz tą sprężynę za krótką/zbyt mało rozciągniętą i ciągle czujnik jest "pociągnięty".
Offline
gargi1 napisał:
Dzieki . Ktora srubke bo sa 2 ta po prawej czy lewej ?
Po prawej do regulacji obrotów (Ta większa).
Ta mniejsza (po lewej), to śruba składu mieszanki paliwa.
Jeśli masz tak duże obroty, to przekręć większą śrubkę Iprawa) w lewo, po rozgrzaniu silnika (przejechaniu kilku km). Obserwuj wskazówkę na obrotomierzu, kręć powoli do momentu uzyskania 1,5k obrotów (1500).
Przekręć manetką gazu, do jakiś 10k, żeby zobaczyć czy moturek wkręca się bezproblemowo na obroty.
Jeśli nie, to trzeba wyregulować mniejszą śrubkę. Na YouTube masz filmik.
Offline
Z palacym stopem juz wyjaśnione co sie okazało to nie ta sprężynka a kawałek dalej odkręciła sie śrubka co to podtrzymuje dokręciłem ją i problem znikł jutro wymiana oleju 300km Jaki ? Motul czy Repsol ?
Offline
do tchnij fajki, kabla jak kopie tzn, że ma przebicie i musisz kupić nową
Offline