Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Odpowiedź jest bardzo prosta i pisałem to już kilka razy. Sam silnik wejdzie, ale wiąże się to z rzeźbą ramy i to poważną. Hamulce ledwo co wystarczają przy obecnych prędkościach, a jak przyjdzie awaryjnie wyhamować z 110km/h to będzie problem. Pierwsze do wymiany byłyby opony na coś firmowego a później zmiana hebli.
Już pisałem to kilka razy, najpierw trzeba się nauczyć jeździć na jednym sprzęcie, a potem przesiadać na coś większego. Wymiana silnika wiąże się z wymianą modułu, gaźnika, a w przypadku CBR dodatkowo chłodnica.
Dlaczego każdy dąży do jak największej pojemności? Żeby czerpać przyjemność z jazdy nie potrzeba dużych prędkości, ani ogromnych przyspieszeń. Dla mnie wymiana silnika to ostateczność w momencie gdy nasz silnik się rozpadł i naprawa jest droższa od wymiany lub naprawa jest bezsensowna.
Offline
po to ze jak pod gore wyjezdzam to maks 20 km/h jade a jak chce wiecej to dusi bule potem jak juz wyjade to po prostej sobie spokojnie 60km/h moze wiecej ale gizmo dzieki za odpowiedz
Offline