Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
mam pytanie jak poprawić osiągi bez zmiany cylindra w moim motorowerze, zmiana cylindra na chwile obecną nie wchodzi w gre ponieważ mam mały problem (rodzice), w związku z tym ze miałem już 2 gleby i to przy 40 km/h (jedna wygłupy a druga koleina na bocznej drodze (dosyć głęboka)) nawet nie chcą słyszeć nowym cylindrze dlatego bardzo prosze o pomoc, dodam że motorek kupiłem w 2011 roku i od tamtej pory nic w nim nie robiłem z wyjątkiem wymiany oleju i wymiany zębatek i łańcucha (no i oczewiście 2x zegary, kierunki x3 i raz błotnik przedni a i lusterko x 4 i stacyjka )po za tym nic nie robiłem dlatego prosze o pomoc bo chciałbym to zrobić zanim zaczne jeździć.
Offline
a regulacja gaźnika i zaworów ??
EDIT
bo mi to co jest teraz wystarcza bo ja nim dużo nie jeżdże, chodzi mi w szczególności o to że gdzieś do połowy zeszłego sezonu było wszystko git aż nage gdy wrzucam mu czwórke on się muli i nie ma siły mnie pociągnąć na prostym odcinku drogi
Ostatnio edytowany przez G@BRYS1997 (08-03-2013 21:57:35)
Offline
Możesz odblokować/zmienić wydech, zmienić gaźnik na VM19, zmienić świece na irydową, zmienić cewkę zapłonową+fajkę, zmienić światła przód i tył na led/H4/6, schudnąć. Jeszcze z rzeczy które wymagają trochę dłubania to lżejsze magneto. Zatrzyj cylinder i namów rodziców na 72cc... :X Szczerze ci mówię że te modyfikacje które ci tu wymieniłem są strasznie drogie i pracochłonne. To jest jednak 4t i nie uzyskasz jakiejś super mocy po zmianie tłumika. Podstawowe pytanie to do czego ci potrzebny motorek, jeśli do szpanu to ja bym zakładał że chcesz duże przyśpieszenie, jeśli na długie trasy to że nie chcesz go katować itd. Przy szpanie jednak przydałby się cyl 72cc, a przy trasach można uzyskać ładny wynik v-max przy założeniu zębatki 14z. Najlepiej byłoby jakbyś napisał mi na gg i opisał sytuacje Tyle ile mogłem na tyle pomogłem.
PS: Jaki przebieg?
Offline
ja nim nie szpanuje, potrzebny mi jest raczej na krótkie trasy, najczęściej do 10 km w jedną strone, czasami jakieś 25 km dalej nie jeżdże bo nie mam gdzie.
EDIT
po z sumowaniu kilometrów ze wszystki 3 liczników wyszło mi 4404 nie dóżo, dodam że motorek jeździ w różnych warunkach i nawierzchniach (pola, drogi, dosyć chłodne noce tak że ja się cały trząse z zimna i upały) a i jeszce dziwi mnie fakt że mnie nie znasz a tu teks "schudnij" xD a GG nie mam bo nie mam czasu z nikim pisac jak potrzebuje to fb
Ostatnio edytowany przez G@BRYS1997 (08-03-2013 22:06:27)
Offline
jeżeli chodzi ci o te co wymieniałem po wypadku to nie, zamienniki, zegary kupiłem za 120 zł trzeba było przy nich pogrzebać gadzinke bo kable są krótsze a za drugim razem się wkopałem w droższe od innego motoru całkiem i dupa obrotomiez nie chodzi puki co. ale czy wie ktoś co jest winą tego że na 4 tak go zamula??? wiem ze ja swoje waże ok. 90kg 1.85m wzrostu ale na poczatku nie było takiego problemu
Offline
można wsadzić lżejszy wałek rozrządu i lżejsze magneto. Bez zmiany cyla... Hmm. W 4t bardzo cięzko bez zmiany cyla ale tak jak napisałem wcześniej to można dać ew. wydech jeszcze do tego i nic więcej z 50ccm nie wyciągniesz chyba, żeby go zamulało po takich operacjach to jeszcze wydech
Offline
a czy regulacja gaxnika i ew. zaworów pomoże, czytałem gdzies tu na forum bo kolega miał taki sam problem ale nie dowiedziałem się czy to zrobił i czy pomogło. a jak nie to zostanie tylko odłozyc kase i zatrzec cylek
Offline
Albo załóż zestaw bez wiedzy rodziców wyczaj kiedy ich nie ma w domu zajmie ci to ok 1h , ja u siebie mam zestaw bez nabitej pojemności być może jeszcze są na allegro.
Offline
Thobi tylko żeby założyć sportowy wałek rozrządu, trzeba prawdopodobnie kupić głowicę markową koszt nowej około 800zł używana za 300-400 myślę. Oraz najważniejsze pytanie czy są sportowe wałki do 50cc. I jeżeli zakładasz już sportowy wałek to musisz mieć także twarde sprężyny zaworowe. Jeżeli jesteśmy przy tuningu to jeszcze możesz założyć cienką uszczelkę pod głowicę, tłok High-Copresion, lekkie magneto, lekki łańcuszek rozrządu, gaźnik mikuni, jakiś tłumik przelot
Posprawdzaj tutaj:
http://www.ooracing.com/store/index.php
http://www.minimobracing.com/store/CRF5 … index.html
Ostatnio edytowany przez Shark (10-03-2013 13:16:34)
Offline
Moi rodzice nie wiedza powiedzialem ze mi uszczelke wydmuchalo i wymienialem z bratem
Offline
u mnie to nie przejdzie, ja sam się za to nie biore, po za tym jak cos robie to z tatą on najwięcej przy tym siedzi bo się troche zna, jak miałbym zakładac to tylko z nim albo serwis. myśle że z nim to jakoś załatwie tylko kase trzeba zarobić, ale to kwestia czasu myśle ze nie wczesniej jak w wakacje co do tego bez nabitej pojemności to jeszcze sa a jak nie to nie problem zeszlifowac i zamalowac, diaksem robić troche potrzafie
Offline